WIADOMOŚCI

Startuje nowa kampania Transfergo z Piotrem Żyłą

Mateusz Zawiślak  PR 13.11.2017, przeczytano 154 razy
ilustracjastrzałka
Startuje nowa kampania Transfergo z Piotrem Żyłą

Jej celem jest promocja marki, która dzięki innowacyjnym rozwiązaniom oferuje jedne z najszybszych i najtańszych na rynku przelewów za granicę. A to wszystko w duchu Fair Play. Kampania podkreśla korzyści, jakie oferuje marka – tanie, szybkie, bezpieczne przelewy za granicę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-nowa-kampania-transfergo-z-piotrem-zyla,34461,artykul.html

- Osią kampanii jest spot, który w sposób symboliczny przedstawia wartości marki. Koncepcja #grajfair (#fairplay) nawiązuje do filozofii marki – jesteśmy firmą uczciwą i transparentną, nasi Klienci to doceniają, a ich lojalność jest dla nas kluczowa. Ta relacja jest dla TransferGo jedną z najważniejszych wartości – mówi Magdalena Gołębiewska, Country Manager TransferGo.

„Zasad jest wiele. W życiu. W sporcie. Najważniejsza? Tylko jedna. Fair Play” – podążamy za głosem Piotra Żyły w spocie, ambasadora kampanii, utytułowanego skoczka narciarskiego, który słynie ze swojej szczerości i pozytywnego podejścia. Piotr, z TransferGo współpracuje już po raz drugi. Niedawno mogliśmy oglądać go w mini-serialu “Żyła i Klasyk w Onlajnie”, emitowanym na kanale YouTube marki TransferGo. Tam, wraz z Wojtkiem Fiedorczukiem, w zabawny sposob wyjaśniali o co chodzi z “tą onlajnowoscią”. Czasem edukując, czasem wyśmiewając zachowania internautów. Wszystko w stylu Piotra - przyjemnie i lekko.

- TransferGo jest inne niż reszta finansowych firm, nie są skostniali, a otwarci i pozytywni. Fajna sprawa, wszystko idzie szybko i tanio, a przecież o to chodzi – komentuje skoczek swoją współpracę z marką.

- Tym razem, z uwagi na przedświąteczny czas, postawiliśmy na emocjonalne podejście. W życiu chodzi przecież o to aby wspierać siebie nawzajem, pomagać sobie, czyli przysłowiowo - GRAĆ FAIR. W TransferGo tak właśnie prowadzimy biznes. - komentuje Gołębiewska

- Zależy nam, aby dzięki kampanii poznało i wypróbowało nas jak najwięcej osób. Z tego powodu oferujemy kod FAIRPLAY, który niweluje opłaty za pierwszy przelew, nawet ten z dostawą w 30 minut – podsumowuje Gołębiewska.

Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Sales&More, spot zrealizowany został przy wspolpracy z agencja kreatywna 23Heroes, a wyreżyserowany przez niezawodnego Karola Moch.

Źródło: Transfer Go

www.transfergo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Historia Polski odtworzona z klocków Lego w oprawie projektorów Sony
Pomysł na HistoryLand narodził się z połączenia dwóch pasji – do historii i budowania z klocków LEGO. To interaktywne centrum jest spełnieniem marzeń jego twórców – Marcina Pietruchy oraz Marcina i Krzysztofa Tobolskich, którzy od dziecka lubili budować z klocków. Pierwsza powstała makieta Sukiennic. Później kolejne. Jest ich obecnie dziesięć, ale twórcy zapowiadają kolejne....
Jedno z ostatnich badań Salesforce poświęcono rynkowi reklamy cyfrowej. Opublikowany niedawno raport wskazuje silną koncentrację firm na personalizowaniu przekazu reklamowego, konieczność wykorzystywania wielu źródeł danych o konsumentach oraz potrzebę skuteczniejszych wskaźników pomiaru sukcesu.
8574 przebadane kobiety w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”
Przez cały rok 2017 trwała jubileuszowa, X edycja kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, organizowana przez Grupę Muszkieterów, zrzeszającą sieci Intermarché i Bricomarché. W trakcie akcji przebadano łącznie ponad 8,5 tys. kobiet. U 926 z nich wykryto zmianę łagodną, a 240 skierowano na dalszą diagnostykę. W ramach kampanii Grupa Muszkieterów przeprowadziła również sondę uliczną, pytając...
Mindshare Polska: Awanse i nowi liderzy zespołów klienckich
Żaneta Szysz oraz Małgorzata Żeleźnik awansują w strukturze domu mediowego Mindshare Polska. Wraz z objęciem funkcji Director, Client Leadership Żaneta Szysz będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem realizującym działania komunikacyjne dla wszystkich brandów koncernu Unilever w Polsce. Nowym Managerem w zespole pracującym dla marek Unilever została Małgorzata Żeleźnik, która zarządza dz...
Ósma edycja Wieczoru Branżowego Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych po raz kolejny udowodniła jak istotna jest integracja firm z branży. Jeszcze większa frekwencja uczestników, miła atmosfera, rozmowy prywatne i biznesowe pozwalają lepiej poznać się firmom zrzeszonym w PIAP. Po raz kolejny formuła wydarzenia sprawdziła się w 100%.
 
piątek 23.02.2018, 94 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone