logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje nowa kampania Transfergo z Piotrem Żyłą

  PR 13.11.2017, przeczytano 612 razy
ilustracjastrzałka

Jej celem jest promocja marki, która dzięki innowacyjnym rozwiązaniom oferuje jedne z najszybszych i najtańszych na rynku przelewów za granicę. A to wszystko w duchu Fair Play. Kampania podkreśla korzyści, jakie oferuje marka – tanie, szybkie, bezpieczne przelewy za granicę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-nowa-kampania-transfergo-z-piotrem-zyla,34461,artykul.html

- Osią kampanii jest spot, który w sposób symboliczny przedstawia wartości marki. Koncepcja #grajfair (#fairplay) nawiązuje do filozofii marki – jesteśmy firmą uczciwą i transparentną, nasi Klienci to doceniają, a ich lojalność jest dla nas kluczowa. Ta relacja jest dla TransferGo jedną z najważniejszych wartości – mówi Magdalena Gołębiewska, Country Manager TransferGo.

„Zasad jest wiele. W życiu. W sporcie. Najważniejsza? Tylko jedna. Fair Play” – podążamy za głosem Piotra Żyły w spocie, ambasadora kampanii, utytułowanego skoczka narciarskiego, który słynie ze swojej szczerości i pozytywnego podejścia. Piotr, z TransferGo współpracuje już po raz drugi. Niedawno mogliśmy oglądać go w mini-serialu “Żyła i Klasyk w Onlajnie”, emitowanym na kanale YouTube marki TransferGo. Tam, wraz z Wojtkiem Fiedorczukiem, w zabawny sposob wyjaśniali o co chodzi z “tą onlajnowoscią”. Czasem edukując, czasem wyśmiewając zachowania internautów. Wszystko w stylu Piotra - przyjemnie i lekko.

- TransferGo jest inne niż reszta finansowych firm, nie są skostniali, a otwarci i pozytywni. Fajna sprawa, wszystko idzie szybko i tanio, a przecież o to chodzi – komentuje skoczek swoją współpracę z marką.

- Tym razem, z uwagi na przedświąteczny czas, postawiliśmy na emocjonalne podejście. W życiu chodzi przecież o to aby wspierać siebie nawzajem, pomagać sobie, czyli przysłowiowo - GRAĆ FAIR. W TransferGo tak właśnie prowadzimy biznes. - komentuje Gołębiewska

- Zależy nam, aby dzięki kampanii poznało i wypróbowało nas jak najwięcej osób. Z tego powodu oferujemy kod FAIRPLAY, który niweluje opłaty za pierwszy przelew, nawet ten z dostawą w 30 minut – podsumowuje Gołębiewska.

Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Sales&More, spot zrealizowany został przy wspolpracy z agencja kreatywna 23Heroes, a wyreżyserowany przez niezawodnego Karola Moch.

Źródło: Transfer Go

www.transfergo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764