logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje platforma streamingowa Max

  PR 11.06.2024, przeczytano 750 razy
ilustracja

W serwisie Max dostępne będą treści od różnych dostawców usług medialnych, w tym katalog zupełnie nowych i jakościowych produkcji Max Original, bogata sekcja kultowych tytułów HBO Max, a także obszerna biblioteka TVN, Discovery oraz Eurosportu. Max oferuje udoskonaloną aplikację oraz nowe funkcje, zupełnie nowe produkcje i najlepszą rozrywkę w każdej kategorii tematycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-platforma-streamingowa-max,404581,artykul.html

"Platforma Max cieszy się na świecie rosnącą popularnością, w miarę jak coraz więcej klientów zyskuje dostęp do najwyższej jakości produkcji takich marek jak HBO, Discovery, Warner Bros, DC, Eurosport i CNN. Ofertę uwielbianych przez fanów tytułów międzynarodowych uzupełniają najlepsze produkcje lokalne. Przed nami kolejne rynki, a wraz z nimi globalna ekspansja platformy Max" – mówi JB Perrette, CEO oraz President of Global Streaming & Games w Warner Bros. Discovery.

Uruchomienie platformy Max w Polsce stanowi absolutny przełom zarówno z perspektywy widzów, branży mediów, jak i całego rynku. Dziś oddajemy w ręce widzów wyjątkowy serwis. Max łączy wysokiej jakości produkcje z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, które zapewniają użytkownikom wygodę korzystania z serwisu i łatwe odnajdywanie interesujących ich treści. Wraz z uruchomieniem Max w Polsce otwieramy nowe możliwości współpracy przed naszymi partnerami. Marketerom oferujemy szansę na komunikację marek w otoczeniu różnorodnych i jakościowych treści. Z kolei polscy twórcy zyskują niespotykaną dotąd możliwość dotarcia ze swoimi produkcjami do nowych widzów na arenie międzynarodowej" – podkreśla Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN.

Niedługo po uruchomieniu platformy Max, czyli już 17 czerwca, użytkownicy będą mogli zobaczyć nowy sezon widowiskowego serialu HBO Original “Ród smoka”. Jeszcze w tym roku swoje wyczekiwane premiery będą miały także takie produkcje jak: “Pingwin” czy “Diuna: Proroctwo”. W bibliotece serwisu można znaleźć też nagradzane i kultowe seriale takie jak: “Sukcesja”“The Last of Us”“Biały Lotos”, “Euforia” czy cztery sezony “Detektywa”. Od dziś subskrybenci Max zyskują także dostęp do najwyższej jakości rozrywki i hitów filmowych prosto z kina takich jak: “Diuna: Część Druga”“Barbie”“Aquaman i Zaginione Królestwo”“Wonka”.

Niezwykłą siłą serwisu Max będzie lokalny kontent. Już teraz widzowie mogą obejrzeć na platformie Max ostatni, finałowy sezon uwielbianego przez wielu serialu “Skazana” z Agatą Kuleszą w roli głównej. Już w sierpniu do katalogu treści Max trafi drugi sezon świetnie przyjętej w Polsce i w Europie „Odwilży”. Wkrótce swoją premierę będzie miał także serial “Przesmyk” w reżyserii Jana P. Matuszyńskiego z Leną Górą w roli głównej oraz produkcja “Lady Love” pokazująca historię kobiety, która odniosła międzynarodowy sukces w branży od zawsze zdominowanej przez mężczyzn.

Max to także miejsce dla wielbicieli fascynujących i często kontrowersyjnych produkcji dokumentalnych. “Przeklęty: Życie i śmierci Roberta Dursta”“Spacey: Bez maski” czy “Cisza na planie: mroczna strona dziecięcej telewizji” to tylko część niezwykłej oferty dokumentalnej serwisu Max. W czerwcu na platformie zadebiutują także polskie dokumenty Max Original – od dnia jej uruchomienia w Polsce dostępny jest film “Hope“ Martyny Wojciechowskiej. Jeszcze w czerwcu na Max pojawi się również “Król Zanzibaru“, a w przyszłości także “Łowcy skór“.

W ramach wyjątkowej oferty dla swoich subskrybentów Max zapewni relacje z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń sportowych. Max będzie jedynym miejscem, gdzie pokazany zostanie na żywo każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paris 2024. Transmisje z tego wydarzenia będą mogli obejrzeć wszyscy użytkownicy platformy, niezależnie od wybranego przez nich pakietu subskrypcyjnego. W ciągu najbliższych 12 miesięcy subskrybenci w Polsce będą mogli oglądać i kibicować swoim ulubionym tenisistom w każdym meczu Australian OpenUS OpenRoland-Garros i Pucharu Lavera, oglądać najważniejsze wyścigi kolarskie – Giro d’ItaliaLa Vuelta a EspañaTour de France oraz Tour de France Femmes, a także wyścig 24h Le Mans, zawody Speedway Grand PrixLigę Mistrzów w piłce ręcznej oraz rywalizacje w Pucharze Świata w zimowych dyscyplinach sportowych na czele ze skokami narciarskimi.

Oferta platformy Max będzie bezkonkurencyjna pod względem treści, a jednocześnie bardzo konkurencyjna pod względem cenowym. W Polsce Max zaoferuje trzy różne pakiety bazowe i jeden dodatkowy “Kanały TV i Sport”. Pakiet Podstawowy (za 19,99 zł miesięcznie) umożliwi oglądanie treści na platformie w niższej cenie dzięki obecności reklam i na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie. Pakiet Standardowy (za 29,99 zł miesięcznie) pozwoli między innymi na pobranie nawet 30 tytułów, aby oglądać je offline. Pakiet Premium (za 49,99 zł miesięcznie) dla największych entuzjastów filmów i seriali umożliwi pobranie aż 100 tytułów, w tym 30 filmów, aby oglądać je offline (obowiązują ograniczenia) i zapewni jakość obrazu 4K oraz dźwięk Dolby Atmos (przy wybranych tytułach). Oferta platformy Max zaspokaja szeroką gamę potrzeb i preferencji użytkowników. Polska jest jednym z 10 krajów europejskich, w których dostępny jest pakiet Podstawowy z reklamami – oprócz Francji, Belgii, Monako, Holandii, Norwegii, Szwecji, Danii, Finlandii i Rumunii.

Wszyscy użytkownicy platformy zyskają dostęp do kanału TVN. Stacje HBO, HBO2 oraz HBO3 będą częścią oferty pakietów Standardowego i Premium. Kupując pakiet dodatkowy „Kanały TV i Sport” użytkownicy mogą uzyskać dostęp do kolejnych 25 kanałów: TVN24, TVN24 BiS, CNN, Eurosport 1, Eurosport 2, TVN 7, TTV, METRO, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, Warner TV, HGTV, Travel Channel, Food Network, Animal Planet, Cartoon Network, Cartoonito, ID, TLC, Discovery Channel, Discovery Historia, Discovery Life, Discovery Science oraz DTX.*

Max dostępny jest na wiodących urządzeniach i platformach w całej Europie – na smart TV (Samsung, LG i Android TV), za pośrednictwem odtwarzaczy multimedialnych (Amazon Fire TV, Apple TV i Google Chromecast), na konsolach do gier (PlayStation5, PlayStation4, Xbox One i Xbox Series X|S), urządzeniach mobilnych i tabletach (iPhone, iPad, iPod touch i Android), oraz za pomocą przeglądarki internetowej na stronie Max.com. Max jest również dostępny za pośrednictwem wybranych partnerów, którzy są dostawcami subskrypcji.

W Polsce klienci mogą płacić za subskrypcję platformy za pomocą głównych dostawców (VISA, Mastercard, Amex i PayPal) oraz za pośrednictwem aplikacji (Apple App Store, Google Play Store i Samsung Checkout).

Dzisiejsze wprowadzenie platformy na nowych rynkach jest naturalnym krokiem w procesie sukcesywnej ekspansji przez Warner Bros. Discovery po udanym debiucie Max w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Łacińskiej i na Karaibach. Platforma Max jest teraz dostępna w 65 krajach i terytoriach na całym świecie, a jeszcze w tym roku pojawi się w kluczowych krajach Azji Południowo-Wschodniej.

Źródło: Warner Bros. Discovery

Dodatkowe informacje:

*Kanały i treści dostępne na żywo w ramach pakietów Podstawowy, Standardowy oraz Premium, a także pakietu dodatkowego “Kanały TV i Sport” mogą zawierać reklamy. Kontent dostępny na żądanie może zawierać treści sponsorowane.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
Większa widownia przychody – TVP podsumowuje Euro 2024
Podczas zakończonych właśnie mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zgromadziła przed telewizorami 2,6 miliona widzów oraz 800 tys. e-widzów więcej niż podczas poprzedniego turnieju – Euro 2020. W mediach społecznościowych TVP pokonało wszystkie inne serwisy sportowe. Wyniki widowni przełożyły się na wzrost przychodów komercyjnych o 12%.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764