logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje podcast książkowy Wydawnictwa Agora „Poczytawszy”

  PR 11.10.2019, przeczytano 817 razy

Wydawnictwo Agora, jako pierwsze wydawnictwo książkowe na polskim rynku, rusza z podcastem o książkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-podcast-ksiazkowy-wydawnictwa-agora-_poczytawszy_,384309,artykul.html

Cykl „Poczytawszy” to rozmowy o książkach, pasjach, procesie twórczym i życiu – z autorami, bohaterami oraz innymi twórcami rynku czytelniczego w Polsce. Spotkaniom towarzyszą dźwięki światów, o których opowiadają rozmówcy – ajnuskie pieśni, jakich słuchał Bronisław Piłsudski na Sachalinie, fragmenty archiwalnych rozmów z Andrzejem Żuławskim czy unikalnych prywatnych nagrań Kory - a także fragmenty audiobooków.

Gospodarzami podcastu są Paweł Sajewicz i Karolina Oponowicz – redaktorzy Wydawnictwa Agora –oraz Marta Greliak-Telesińska – pasjonatka literatury non-fiction, znana na YouTubie jako Madri.

Dżingiel „Poczytawszy” czyta prof. Jerzy Bralczyk. Za opiekę artystyczną, udźwiękowienie i montaż odpowiada Anna Legierska. Nagrania i miks realizuje Jarek Gawlik. Logotyp zaprojektowała Beata Kamińska. Wydawcą podcastu jest Joanna Batorska.

Pierwszy odcinek „Poczytawszy” – rozmowa Pawła Sajewicza z Pawłem Goźlińskim, autorem książki „Akan. Powieść o Bronisławie Piłsudskim” jest dostępny od 9 października 2019 w www.audioteka.pl/go/poczytawszy w nowej aplikacji audioteka.pl. Kolejne odcinki będą się ukazywały co dwa tygodnie.

Docelowo podcast „Poczytawszy” będzie dostępny także na publio.pl, tokfm.pl, wydawnictwoagora.pl, Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, soundcloud.com i in.

Wszystkie odcinki cyklu będą do odsłuchania/pobrania nieodpłatnie.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764