logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje Pudelek Podcast

  PR 27.08.2021, przeczytano 480 razy

Pudelek.pl wystartował z pierwszym autorskim podcastem. Poprowadzi go Agnieszka Rowicka, redaktor naczelna serwisu. Odcinki będą składały się z 3 części i potrwają około 20 minut. Znaleźć je będzie można na platformach Open FM, Spotify oraz YouTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-pudelek-podcast,392779,artykul.html

Każdy odcinek Pudelek Podcast dostarczy słuchaczom porcji najważniejszych informacji ze świata show-biznesu. Agnieszka Rowicka, porozmawia z dziennikarzami tworzącymi serwis o trzech najgorętszych wydarzeniach tygodnia. Ważną częścią każdego odcinka będzie przedstawienie komentarzy czytelników oraz odpowiedzi na ich pytania. Jest to pierwszy tego typu format internetowy.

 – Wszyscy wiedzą wszystko, chociaż nikt nie czyta. A od teraz newsów z Pudelka można też posłuchać. W cotygodniowym podcaście razem z redaktorami i wydawcami serwisu omawiać będę najważniejsze show-biznesowe wydarzenia tygodnia. Wszystko to w lekkim, choć jak na Pudelka przystało, sarkastycznym tonie. Podcast jest odpowiedzią na prośby naszych czytelników, a także formą rozmowy z nimi - odpowiadać w nim będziemy na komentarze spod artykułów i postaramy się przybliżyć kulisy naszej pracy – mówi redaktor naczelna Pudelek.pl, Agnieszka Rowicka.

Podcast wystartował z okazji 15. urodzin serwisu, a pierwszy jego odcinek jest poświęcony celebrowaniu tej rocznicy. Zespół Pudelka w składzie: Aga Rowicka oraz Dymek i Dollface opowiedzą m.in. o tym skąd biorą tematy na artykuły, ile wynosi średnia wieku redaktorów Pudelka. W każdym odcinku na słuchaczy czekać będą też zakulisowe opowieści o pracy w redakcji i liczne anegdoty dziennikarzy.

  • Pierwszy odcinek dostępny TUTAJ.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
Forbes Women obchodzi 5. urodziny
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
Onet z 4. edycją akcji Niech Żyje Planeta
Najnowsza edycja Niech Żyje Planeta jest podporządkowana czterem żywiołom - powietrzu, wodzie, ziemi i ogniowi. Każda z tych czterech kampanii tematycznych realizowanych w ramach akcji jest zaplanowana na 2 lub 3 miesiące i będzie zakończona raportem w formie online. Ważnym motywem Niech Żyje Planeta jest niezmiennie ekologia, czyli promocja dbania o środowisko przy równoczesnym...
Biuro Reklamy TVP rozpoczyna współpracę z Rakuten TV
Biuro Reklamy TVP i Rakuten TV rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie streamingowej, łączącej usługi TVOD, AVOD oraz kanały FAST. Umowa brokerska obejmuje sprzedaż czasu reklamowego w środowisku AVOD/FAST.
Euro 2024: TVP udziela licencje na strefy kibica
Telewizja Polska na mocy umowy z Unią Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) stała się jedynym uprawionym podmiotem w kraju do udzielania licencji i zgód na pokazy publiczne wszystkich meczów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Mężczyzn UEFA EURO 2024.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764