logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje Tarczyński Studio Live

  PR 27.03.2020, przeczytano 2244 razy
ilustracja

Firma Tarczyński SA współtworzy innowacyjny na skalę Polski projekt skierowany do miłośników gamingu. Tarczyński Studio Live to profesjonalne studio prowadzące transmisje zawodów e-sportowych na żywo. Tylko w czasie premierowego weekendu streamy obejrzało już 120 000 osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-tarczynski-studio-live,386281,artykul.html

Kanał studyjny jest dostępny na platformie Twitch, która stała się przebojem na rynku social media. Prowadzącym jest Mateusz „Hax” Ogonowski, komentator e-sportowy znany m.in. z pracy na antenie TVP Sport. Podczas streamów widzowie obserwują eliminacje i turnieje rozgrywane przez polskie i zagraniczne zespoły, testują gry i biorą udział w różnorodnych konkursach. Na transmisjach obecni są różnorodni goście ze świata gamingu, którzy wraz z prowadzącym komentują rozgrywki.

- Start projektu Tarczyński Studio Live związany jest z rynkową premierą Chipsów Mięsnych marki – idealnego produktu dla pasjonatów gamingu. Dzięki procesowi suszenia nie brudzą rąk i klawiatury, a do tego dzięki wysokiej zawartości białka dostarczają energii, która pozwala na rozgrywanie meczów i turniejów bez konieczności odchodzenia od komputera czy konsoli - tłumaczy Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu Tarczyński SA.

W studio poza regularnymi transmisjami z rozgrywek organizowane będą również turnieje dla amatorów pod nazwą Tarczyński ChampionChips. Zapisy na pierwszą edycję turnieju zakończyły się w ciągu 24 godzin, a do gry zgłosiło się ponad 700 osób.

Oglądając transmisje na platformie Twitch, fani mogą brać udział w dyskusjach i wygrywać nagrody od „Haxa”, które funduje Tarczyński SA oraz inni partnerzy projektu. Wśród nagród znajdziemy profesjonalny sprzęt do gamingu oraz oczywiście wspomniane wcześniej Chipsy Mięsne, które już zyskują popularność wśród amatorskich i zawodowych graczy.

Projekt Tarczyński Studio Live to kolejny nowoczesny kanał komunikacji marki, która stale buduje swoją obecność w codziennym życiu konsumentów, jednocześnie poszerzając grono osób, do których kierowana jest oferta przekąsek mięsnych.

– Dostrzegamy fenomen graczy i rosnącej przy tym społeczności. To zjawisko świetnie wpisuje się w strategię rozwoju marki Tarczyński. O ile ta kategoria konsumentów jest mocno wyeksploatowana przez producentów hardware i inne segmenty rynku IT czy producentów napojów, o tyle w kategorii przekąsek – zwłaszcza tych pożywnych, z dużą zawartością białka – wciąż jest wiele do zrobienia. Cieszymy się, że możemy realizować nasz pierwszy projekt skierowany do tej grupy odbiorców – mówi Tomasz Tarczyński.

Studio, z którego transmitowane są nagrania, mieści się w Warszawie. Jego głównym partnerem jest zespół Cyberwolves, specjalizujący się w organizacji działań i komunikacji skierowanej do gamerów. Studio zostało wyposażone tak, by umożliwić chętnym regularne treningi e-sportowe. Partnerami studia są Optimus, I-BOX i PRO-Gamer. Patronami medialnymi akcji są Ja, rock!, weszło esport, esporter oraz IZAK.tv.

ilustracjastrzałka

Źródło: Tarczyński SA

www.tarczynski.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764