logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje walentynkowa odsłona kampanii T-mobile

  PR 04.02.2022, przeczytano 546 razy
ilustracja

Piosenka napisana dla najbliższej osoby, prosty gest czułości podczas wideorozmowy, czy rocznica pozwalająca celebrować lata szczęśliwej relacji – każde „teraz” ma znaczenie, gdy możemy dzielić tę chwilę z kimś, kogo naprawdę kochamy. W T-Mobile chcemy tworzyć rozwiązania, które wspierają naszych klientów w budowaniu bliskości i czerpaniu radości bez ograniczeń. Dlatego ruszamy z nową, walentynkową odsłoną kampanii „Teraz ma znacznie”, promującą także jedyną na rynku ofertę z prawdziwym internetem bez ograniczeń. Dodatkowo przygotowaliśmy również spot produktowy, promujący wyjątkową ofertę na urządzenia marki OPPO. Od teraz decydując się na telefon OPPO Reno 6, drugi taki sam telefon lub OPPO Reno 5 Lite klient kupi za 50% taniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-walentynkowa-odslona-kampanii-t-mobile,394666,artykul.html

Nie zawsze możemy być blisko siebie, by wspólnie dzielić się emocjami i każdą chwilą, jednak dzięki technologii wciąż jesteśmy w stanie budować więź z osobami, które są dla nas najważniejsze. I choć połączenie wideo czy rozmowa telefoniczna nie zastąpią prawdziwej bliskości, umożliwiają swobodny kontakt, wspólne przeżywanie niezwykłych momentów i okazanie uczuć kiedy tylko chcemy, bez ograniczeń. Właśnie tak postrzegamy rolę rozwiązań technologicznych w T-Mobile, dlatego w najnowszej, walentynkowej odsłonie kampanii „Teraz ma znaczenie” chcemy zachęcić naszych klientów, by korzystając z dostępnych możliwości i narzędzi – pomimo wielu restrykcji, z którymi żyjemy na co dzień – przeżywali jak najwięcej wspólnych chwil z ukochaną czy ukochanym.

W 30-sekundowym spocie, w którym dzielimy się tym przesłaniem, zobaczyć można pary cieszące się trwającym właśnie momentem.

Pozostań jak najbliżej

Kampania reklamowa promuje naszą ofertę abonamentów z nielimitowanymi usługami telekomunikacyjnymi – również w wersji 5G. Dzięki nim pozostawanie w kontakcie z bliskimi staje się dużo łatwiejsze.

Dodatkowo, by podbić walentynkowe emocje i dzielić się ważnymi dla nas momentami z bliskimi, korzystając przy tym z najlepszej technologii 5G, od 1 do 14 lutego (lub do wyczerpania zapasów) przygotowaliśmy w naszych taryfach wyjątkową ofertę na urządzenia marki OPPO. Wybierając smartfon OPPO Reno6, drugi telefon tej marki otrzymujemy 50% taniej.

Kampanie przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa. Za działania reklamowe w internecie odpowiada VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL stworzyła agencja ARC – Grupa Publicis.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764