logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje zimowa kampania marki Vetrex

  PR 08.11.2017, przeczytano 757 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Brand Support przygotowała zimową kampanię dla producenta stolarki okiennej Vetrex. Akcja o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym będzie miała zasięg ogólnopolski, prowadzona będzie pod hasłem „Zwycięskie okna V90+ za 90% ceny”, obejmie internet, outdoor i prasę. W kampanii zastosowano mechanizmy silnie wspierające lokalnych partnerów handlowych firmy Vetrex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-zimowa-kampania-marki-vetrex,34413,artykul.html

Zimowa kampania Vetrex promuje flagowy produkt tej firmy – okna V90+. Do końca roku ten model okien można kupić za 90% ich wartości.Od strony kreatywnej kampania wykorzystuje wypracowany przez Brand Support styl komunikacji, m.in. połączenia autorskiej ilustracji z renderem okna.

- Pracując nad koncepcją promocji zimowej braliśmy pod uwagę kilka możliwości, zarówno mechaniki promocyjnej, jak i samej komunikacji. Zarekomendowaliśmy klientowi postawienie na czarnego konia – bo taki właśnie jest model V90+ - okna, jakich nie ma żaden konkurent w Polsce. Za ich parametry i jakość firma Vetrex otrzymała kilka prestiżowych nagród. Sama firma jest też od lat Numerem 1 w najważniejszym w branży rankingu Pro Quality prowadzonym przez portal oknotest.pl i to podkreślamy w tej kampanii –
mówi Aurelia Szokal-Egierd, Dyrektor Zarządzająca agencji Brand Support. - Jednocześnie chcieliśmy wyróżnić Vetrex na tle komunikatów konkurencji, mówiących o rabatach w wysokości 8% lub 10%. Stąd propozycja, by sprzedawać okna nie z 10% rabatem, lecz za 90% ceny – dodaje.

Kampania potrwa od 1 listopada do 31 grudnia 2017 r. i obejmie prasę (magazyny z kategorii dom&wnętrze oraz lifestyle), internet oraz outdoor. W outdoorowej odsłonie kampanii wykorzystywane są nośniki 6x3 m i 5x2 m w całej Polsce, z lokalizacjami wybranymi przez dystrybutorów Vetrex. Dodatkowym elementem layoutów reklamy zewnętrznej są adresy autoryzowanych salonów. Kampania digital obejmuje działania display i mobile, również ukierunkowane na wsparcie lokalnych dystrybutorów marki Vetrex (wyświetlane kreacje, korzystając z mechanizmów geotargetowania, wskazują lokalnego dystrybutora z dokładnym adresem salonu). Kampania display obejmuje pakiet tematycznych serwisów z kategorii dom&wnętrze, jak również działania wykorzystujące Google (SEM), Facebook i zasoby sieci afiliacyjnej SalesTube. Kampanię digital uzupełniają działania z obszaru e-mail oraz content marketingu (prowadzone również w serwisach kategorii dom&wnętrze).

Agencja Brand Support współpracuje z firmą Vetrex na podstawie umowy ramowej, od czasu wygranego przez agencję w kwietniu 2016 r. przetargu na obsługę budżetu działań strategicznych i marketingowych.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii dla marki Vetrex zajmuje się dom mediowy Value Media.

Źródło: Brand Support

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764