logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startup Iwylecz24.pl ruszył z kampanią na citylightach AMS

  PR 11.07.2018, przeczytano 576 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania outdoorowa startupu medycznego iWylecz24.pl. Plakaty prezentujące główne funkcjonalności platformy pojawiły się w największych polskich miastach na citylightach należących do AMS. Akcja potrwa do końca lipca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startup-iwylecz24.pl-ruszyl-z-kampania-na-citylightach-ams,37198,artykul.html

Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki iWylecz24.pl oraz przedstawienie ścieżek leczenia dostępnych w ramach platformy. Plakaty znajdują się na wiatach przystankowych AMS w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i dziewięciu miastach na Śląsku. Akcja skierowana jest głównie do kobiet w wieku 25-40 lat, które jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie startupu, są głównymi organizatorkami leczenia w polskich domach. Równolegle do kampanii na citylightach, iWylecz24.pl realizuje także kampanię w internecie.

Za kreacje odpowiedzialna jest agencja 2advert Pawła Oświęcimskiego.

iWylecz24.pl to powstała w kwietniu tego roku platforma dedykowana pacjentom. Jej głównym celem jest udostępnianie rozwiązań z zakresu telemedycyny polskim rodzinom w kraju i za granicą. Do podstawowych funkcjonalności iWylecz24.pl należą: oparty na sztucznej inteligencji i machine learning Tester Objawów, wparcie Osobistego Doradcy Medycznego oraz dostęp do bazy 10 000 kalendarzy online lekarzy wszystkich specjalizacji.

Źródło: iWylecz24.pl

www.iwylecz24.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złoty Medal dla drukarki tekstylnej Mutoh Valuejet 1938TX
Mutoh ValueJet 1938 TX z atramentami polimerowymi UltraVision TX to kompletna technologia do druku bezpośredniego na tkaninach naturalnych, sztucznych i tapetach, która podczas targów RemaDays 2019 Złoty Medal "The Prize for Innovations".
Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki
Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku....
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Bancovo – platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
Ricoh na Fespa 2019
Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.
Produkty Canon po raz 25. wyróżnione nagrodami If Design Award 2019
Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia produktów, łączących w sobie korzyści...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764