logo
WIADOMOŚCI

Startup Iwylecz24.pl ruszył z kampanią na citylightach AMS

  PR 11.07.2018, przeczytano 516 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania outdoorowa startupu medycznego iWylecz24.pl. Plakaty prezentujące główne funkcjonalności platformy pojawiły się w największych polskich miastach na citylightach należących do AMS. Akcja potrwa do końca lipca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startup-iwylecz24.pl-ruszyl-z-kampania-na-citylightach-ams,37198,artykul.html

Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki iWylecz24.pl oraz przedstawienie ścieżek leczenia dostępnych w ramach platformy. Plakaty znajdują się na wiatach przystankowych AMS w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i dziewięciu miastach na Śląsku. Akcja skierowana jest głównie do kobiet w wieku 25-40 lat, które jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie startupu, są głównymi organizatorkami leczenia w polskich domach. Równolegle do kampanii na citylightach, iWylecz24.pl realizuje także kampanię w internecie.

Za kreacje odpowiedzialna jest agencja 2advert Pawła Oświęcimskiego.

iWylecz24.pl to powstała w kwietniu tego roku platforma dedykowana pacjentom. Jej głównym celem jest udostępnianie rozwiązań z zakresu telemedycyny polskim rodzinom w kraju i za granicą. Do podstawowych funkcjonalności iWylecz24.pl należą: oparty na sztucznej inteligencji i machine learning Tester Objawów, wparcie Osobistego Doradcy Medycznego oraz dostęp do bazy 10 000 kalendarzy online lekarzy wszystkich specjalizacji.

Źródło: iWylecz24.pl

www.iwylecz24.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Promo Show Professional 2019 tylko dla agencji reklamowych
Przedstawiciele agencji reklamowych mogą już rejestrować się na II edycję profesjonalnego spotkania TOP DOSTAWCÓW branży artykułów promocyjnych i tekstyliów reklamowych. Formuła przygotowana jest tylko i wyłącznie dla profesjonalistów z branży.
„Solidarność” - Nazwa i logo dla Centralnego Portu Lotniczego
Centralny Port Komunikacyjny ma wprowadzić nową jakość na rynku transportowym w Polsce i zgodnie z założeniami do 2030 roku ma się stać jednym z najważniejszych hubów lotniczych Unii Europejskiej. Projekt, poza budową zlokalizowanego pod Warszawą lotniska, zakłada szerokie inwestycje w strukturę kolejową oraz drogową. Wszystkie elementy sieci CPK mają funkcjonować pod...
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials
„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard Priceless Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe klientów. Kampania będzie prowadzona w internecie oraz placówkach Citi...
Epson: Nowe drukarki atramentowe A4 dla biznesu
Nowy wygląd, łatwiejsza obsługa oraz mniejsze gabaryty w najnowszych superwydajnych urządzeń A4 RIPS.
Agencja Partner of Promotion wygrała postępowanie ofertowe na obsługę public relations i public affairs Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK).
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone