Trwa kampania outdoorowa startupu medycznego iWylecz24.pl. Plakaty prezentujące główne funkcjonalności platformy pojawiły się w największych polskich miastach na citylightach należących do AMS. Akcja potrwa do końca lipca.
Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki iWylecz24.pl oraz przedstawienie ścieżek leczenia dostępnych w ramach platformy. Plakaty znajdują się na wiatach przystankowych AMS w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i dziewięciu miastach na Śląsku. Akcja skierowana jest głównie do kobiet w wieku 25-40 lat, które jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie startupu, są głównymi organizatorkami leczenia w polskich domach. Równolegle do kampanii na citylightach, iWylecz24.pl realizuje także kampanię w internecie.
Za kreacje odpowiedzialna jest agencja 2advert Pawła Oświęcimskiego.
iWylecz24.pl to powstała w kwietniu tego roku platforma dedykowana pacjentom. Jej głównym celem jest udostępnianie rozwiązań z zakresu telemedycyny polskim rodzinom w kraju i za granicą. Do podstawowych funkcjonalności iWylecz24.pl należą: oparty na sztucznej inteligencji i machine learning Tester Objawów, wparcie Osobistego Doradcy Medycznego oraz dostęp do bazy 10 000 kalendarzy online lekarzy wszystkich specjalizacji.
Źródło: iWylecz24.pl