logo
WIADOMOŚCI

Startup Iwylecz24.pl ruszył z kampanią na citylightach AMS

Mateusz Zawiślak  PR 11.07.2018, przeczytano 455 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania outdoorowa startupu medycznego iWylecz24.pl. Plakaty prezentujące główne funkcjonalności platformy pojawiły się w największych polskich miastach na citylightach należących do AMS. Akcja potrwa do końca lipca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startup-iwylecz24.pl-ruszyl-z-kampania-na-citylightach-ams,37198,artykul.html

Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki iWylecz24.pl oraz przedstawienie ścieżek leczenia dostępnych w ramach platformy. Plakaty znajdują się na wiatach przystankowych AMS w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i dziewięciu miastach na Śląsku. Akcja skierowana jest głównie do kobiet w wieku 25-40 lat, które jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie startupu, są głównymi organizatorkami leczenia w polskich domach. Równolegle do kampanii na citylightach, iWylecz24.pl realizuje także kampanię w internecie.

Za kreacje odpowiedzialna jest agencja 2advert Pawła Oświęcimskiego.

iWylecz24.pl to powstała w kwietniu tego roku platforma dedykowana pacjentom. Jej głównym celem jest udostępnianie rozwiązań z zakresu telemedycyny polskim rodzinom w kraju i za granicą. Do podstawowych funkcjonalności iWylecz24.pl należą: oparty na sztucznej inteligencji i machine learning Tester Objawów, wparcie Osobistego Doradcy Medycznego oraz dostęp do bazy 10 000 kalendarzy online lekarzy wszystkich specjalizacji.

Źródło: iWylecz24.pl

www.iwylecz24.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W dniach 3-12 października 2018 r. przy Domach Towarowych Wars Sawa będzie można obejrzeć specjalną wystawę podsumowującą akcję „List do Opiekuna”, która została zorganizowana w ramach kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Instalacja w kształcie okręgu nawiązuje do opieki,...
Widowisko Alchemia Światła wraca na Wawel
Alchemia Światła, wielkie multimedialne widowisko powraca do miejsca, gdzie projekt się narodził - na Zamek Królewski na Wawelu. Dzięki zaawansowanej technologii i niezwykłym artystycznym środkom wyrazu, ponownie przeniesie widzów w inny wymiar. W tym roku, ten niepowtarzalny spektakl będzie inspirowany 100. rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości.
Enea funduje Pile „mural patriotyczny”
W roku obchodów setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, na ścianie Zespołu Szkół przy ul. Teatralnej w Pile pojawił się historyczny mural. Widnieją na nim Ignacy Jan Paderewski, Józef Piłsudski i Roman Dmowski. Mecenasem projektu jest Enea.
„Sąsiedzka” kampania Tauron: Przyłączenie do sieci sposobem na smog
TAURON Ciepło uruchamia akcję pn. #OpowiedzCieplo o sąsiedzie. W ten sposób, największy dostawca ciepła sieciowego w aglomeracji śląsko-dąbrowskiej chce zachęcić wszystkich mieszkańców, niezależnie od miejsca zamieszkania, do rozmowy i utrzymywania ciepłych relacji z sąsiadami.
Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród. Urodzinowa kampania promocyjna wystartowała 10 września we wszystkich sklepach Netto. Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone