logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stary Browar wiosną rozchwytywany - wiosenna kampania outdoorowa w Poznaniu

   31.03.2010, przeczytano 6580 razy
ilustracjastrzałka

Stary Browar przypomina Poznaniakom o nadejściu wiosny i zbliżającej się Wielkanocy. Fioletowe zające stanęły w macierzystym lokalu i na głównych ulicach stolicy Wielkopolski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stary-browar-wiosna-rozchwytywany---wiosenna-kampania-outdoorowa-w-poznaniu,10466,artykul.html

Zające w ilości 400 sztuk i o wysokości 40 cm sukcesywnie "rosły" przezostatnie dwanaście miesięcy, a obok fioletowych pojawiły się zajączki wkolorze soczystej zieleni. Zwierzaki stanowiły element wystroju wStarym Browarze, a podczas przedświątecznej akcji eventowej malowanebyły przez najmłodszych gości StB. Powstałe podczas eventu praceprezentowane były na czasowej wystawie pokonkursowej w przestrzeniachotwartych.

Pozostałe zajączki sprzedane zostały gościom Starego Browaru w ciągudwóch dni. Duże zające w ilości 11 sztuk i o wysokości 2,40 metrastanęły w siedmiu najbardziej rozpoznawalnych miejscach w mieście:Centrum Kultury Zamek; Teatr Wielki; Plac Wolności; Okrąglak; DeptakPółwiejska; Malta Ski oraz w Starym Browarze (na placu od ulicyRatajczaka, w Atrium i na Dziedzińcu Sztuki). Zające stanowiąambientowy element konkursu o charakterze pro-sprzedażowym, któremutowarzyszyła kampania w mediach zewnętrznych i na nośnikachwewnętrznych. Autor najlepszego zdjęcia z Zającem wraz z dołączonymparagonem poświadczającym dokonanie zakupów w Starym Browarze na kwotęmin. 50 zł, wygra rodzinną wycieczkę do Disneylandu.

W media planie znalazły się nośniki zewnętrzne - wielkoformatowefrontlighty i backlighty oraz citylighty w centrum Poznania, akomunikację uzupełniła reklama prasowa (Gazeta Wyborcza), radiowa(radio ESKA i Złote Przeboje) oraz internetowa (mailing, stronainternetowa, newsletter, portal społecznościowy Facebook). Kampaniaobejmuje także komunikację na nośnikach wewnętrznych Starego Browaru -bannerach, systemie digital signage, kasetonach w holach windowych iplakatach na klatkach schodowych.

Autorem kreacji - w oparciu o identyfikację wizualną Starego Browaru -jest Agencja Morski Studio Graficzne. Zające wyprodukowała nowosolskafirma Malpol. Za planowanie i realizację kampanii odpowiadał DziałMarketingu Centrum Biznesu i Sztuki Stary Browar.

Źródło: Stary Browar

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764