logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stary Browar wiosną rozchwytywany - wiosenna kampania outdoorowa w Poznaniu

   31.03.2010, przeczytano 6260 razy
ilustracjastrzałka

Stary Browar przypomina Poznaniakom o nadejściu wiosny i zbliżającej się Wielkanocy. Fioletowe zające stanęły w macierzystym lokalu i na głównych ulicach stolicy Wielkopolski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stary-browar-wiosna-rozchwytywany---wiosenna-kampania-outdoorowa-w-poznaniu,10466,artykul.html

Zające w ilości 400 sztuk i o wysokości 40 cm sukcesywnie "rosły" przezostatnie dwanaście miesięcy, a obok fioletowych pojawiły się zajączki wkolorze soczystej zieleni. Zwierzaki stanowiły element wystroju wStarym Browarze, a podczas przedświątecznej akcji eventowej malowanebyły przez najmłodszych gości StB. Powstałe podczas eventu praceprezentowane były na czasowej wystawie pokonkursowej w przestrzeniachotwartych.

Pozostałe zajączki sprzedane zostały gościom Starego Browaru w ciągudwóch dni. Duże zające w ilości 11 sztuk i o wysokości 2,40 metrastanęły w siedmiu najbardziej rozpoznawalnych miejscach w mieście:Centrum Kultury Zamek; Teatr Wielki; Plac Wolności; Okrąglak; DeptakPółwiejska; Malta Ski oraz w Starym Browarze (na placu od ulicyRatajczaka, w Atrium i na Dziedzińcu Sztuki). Zające stanowiąambientowy element konkursu o charakterze pro-sprzedażowym, któremutowarzyszyła kampania w mediach zewnętrznych i na nośnikachwewnętrznych. Autor najlepszego zdjęcia z Zającem wraz z dołączonymparagonem poświadczającym dokonanie zakupów w Starym Browarze na kwotęmin. 50 zł, wygra rodzinną wycieczkę do Disneylandu.

W media planie znalazły się nośniki zewnętrzne - wielkoformatowefrontlighty i backlighty oraz citylighty w centrum Poznania, akomunikację uzupełniła reklama prasowa (Gazeta Wyborcza), radiowa(radio ESKA i Złote Przeboje) oraz internetowa (mailing, stronainternetowa, newsletter, portal społecznościowy Facebook). Kampaniaobejmuje także komunikację na nośnikach wewnętrznych Starego Browaru -bannerach, systemie digital signage, kasetonach w holach windowych iplakatach na klatkach schodowych.

Autorem kreacji - w oparciu o identyfikację wizualną Starego Browaru -jest Agencja Morski Studio Graficzne. Zające wyprodukowała nowosolskafirma Malpol. Za planowanie i realizację kampanii odpowiadał DziałMarketingu Centrum Biznesu i Sztuki Stary Browar.

Źródło: Stary Browar

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAA Power Hour: wszystko co najważniejsze o influencer marketingu
Trendy w influencer marketingu były tematem drugiego panelu IAA POWER HOUR, który odbył się w środę 18 maja i był transmitowany na żywo ze studia RASP. Podczas spotkania swoją wiedzą i inspiracjami podzielili się: Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland, Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta, Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro oraz Jacek...
Puma i Manchester City prezentują nowy zestaw domowy na sezon 2022/23
PUMA zaprezentowała dziś strój domowy Manchesteru City na sezon 2022/23, głównymi inspiracjami do zaprojektowania stroju był skład „The Citizens” z końca lat 60. oraz jeden z jego liderów, ikona klubu – Colin Bell.
STS, sponsor strategiczny Lecha i największa polska firma bukmacherska, zdecydował na ostatni mecz sezonu 2021/2022 o zmianie swojego logo na froncie koszulek na specjalnie zaprojektowany napis z okazji zdobycia mistrzostwa Polski przez poznańską drużynę. – Pomysł STS bardzo nam się spodobał i od razu przystąpiliśmy do pracy, by zdążyć na mecz z Zagłębiem Lubin -...
Unique One powiększa Zarząd
Agencja UNIQUE ONE powiększyła struktury Zarządu o trzy nowe osoby: Aleksandrę Izraelską, Emilię Kostkę i Macieja Olszankę. Grzegorz Bonder niezmiennie pozostaje na stanowisku Prezesa Zarządu.
Kampania Great Hair Stories dla Resibo od agencji Os3 i studia Warsaw Production
oS3 jako agencja wiodąca marki Resibo, odpowiada za komunikację wprowadzającą linię naturalnych kosmetyki do włosów. Kampania Great Hair Stories wspiera wejście marki w nową kategorię produktów do włosów, z zestawem szamponów, odżywek i serum na końcówki. Produkty to efekt dwóch lat pracy marki z technologami i trychologami. Każdy produkt posiada unikalną formulację,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764