logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Staysafe w nowym logo Pizza Hut - marka stawia na bezpieczeństwo i pomoc

  PR 27.03.2020, przeczytano 817 razy
ilustracjastrzałka

Pizza Hut dostosowuje logo i działania do obecnej sytuacji. #StaySafe odzwierciedla podejście marki na czas społecznej izolacji. Kluczowe są w nim bezpieczeństwo wielbicieli pizzy i pomoc innym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/staysafe-w-nowym-logo-pizza-hut---marka-stawia-na-bezpieczenstwo-i-pomoc,386279,artykul.html

Pizza Hut jako jedna z pierwszych marek zareagowała na ryzyko związane z pandemią koronawirusa. Zaczęła od siebie - wprowadzając szczególne zasady bezpieczeństwa we wszystkich restauracjach zgodne z obowiązującymi obecnie obostrzeniami. W ramach podjętych kroków pracownicy jeszcze skrupulatniej niż dotychczas dbają o porządek i higienę - m.in. noszą rękawiczki, częściej myją i odkażają ręce, terminale płatnicze oraz punkty styku. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, Pizza Hut uruchomiła także bezkontaktową sprzedaż. Dostarcza pizzę pod drzwi, bez bezpośredniego kontaktu z dostawcą. Zachęca również klientów do płatności kartą lub online.

- Mamy nadzieję, że te wszystkie środki ostrożności, pozwolą w tym trudnym czasie naszym gościom cieszyć się smakiem swojej ulubionej pizzy - mówi Maja Wagner marketing specialist w Pizza Hut. - Dokładamy wszelkich starań by klienci mieli pewność, że troszczymy się o ich zdrowie. A jednocześnie nie czuli się pozbawieni tej drobnej przyjemności jaką jest jedzenie. Zwłaszcza jeśli byli naszymi stałymi bywalcami. Teraz, kiedy musimy dostosować się do zupełnie innych warunków życia, dla wielu gotowa i ciepła pizza dostarczona pod drzwi, to spore ułatwienie. Na pewno też nie będą to jedyne środki bezpieczeństwa czy rozwiązania. Niezwykle mocno identyfikujemy się z naszą nową zasadą #StaySafe z Pizza Hut i myślimy o kolejnych udogodnieniach - podkreśla.

Marka z własnej inicjatywy rozpoczęła także pomoc służbom medycznym, które walczą z pandemią koronawirusa. Chwilę później dołączyła do akcji #WzywamyPosiłki. Do tej pory kilkudziesięciu pracowników restauracji przygotowało i dostarczyło bezdotykowo ponad 3500 posiłków do placówek służby zdrowia w całej Polsce. Składa się na nie połówka średniej pizzy i butelka Pepsi na osobę. Do każdego zamówienia pracownicy dodają także wiadomość z podziękowaniami i słowami wsparcia. Pomagają szpitalom m.in. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Olsztynie, Krakowie, Szczecinie. Dziennie dowożą i bezkontaktowo pozostawiają do 250 energetycznych zestawów.

- Chcemy utrzymać tę liczbę posiłków i  dostarczać je tak długo, jak będzie to potrzebne - zapewnia Radosław Citko, operations manager w Pizza Hut. - Rozumiemy jak ważna jest teraz pomoc i dodanie otuchy pielęgniarkom, lekarzom, sanitariuszom. Robimy to dla zdrowia i bezpieczeństwa nas wszystkich - podkreśla.

Ponadto AmRest, który jest operatorem Pizza Hut wsparł podopiecznych Banku Żywności w Radomiu. Firma przekazała niemal 3 tys. kilogramów jedzenia m.in. sałatki, sery, jogurty i świeże soki, które trafiły do organizacji partnerskich Banku.

Źródło: Pizza Hut

www.pizzahut.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764