logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stef Calcraft rozpoczyna pracę dla globalnego Mediacom

  PR 21.10.2019, przeczytano 315 razy

Stef Calcraft, współzałożyciel agencji Mother, rozpoczyna pracę w MediaCom, gdzie będzie pełnił funkcję globalnego CEO, Creative Transformation. Calcraft będzie odpowiedzialny za globalny potencjał kreatywny sieci, w tym m.in. za jej ramię kontentowe - MediaCom Beyond Advertising (MBA), jak również szybko rozwijającą się działalność z zakresu Sport & Entertainment, a także dywizje Social Mediowe, Influencer Marketingowe i obszary związane z „technologiami kreatywnymi". Pracę w MediaCom rozpoczął 1 października, będzie raportował bezpośrednio do Nicka Lawsona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stef-calcraft-rozpoczyna-prace-dla-globalnego-mediacom,384412,artykul.html

Rok 2018 był wyjątkowo dobrym rokiem dla MediaCom jeśli chodzi o uznanie w branży, mierzone najważniejszymi nagrodami. Sieć MediaCom zdobyła m.in. sześć najważniejszych tytułów przyznawanych globalnej sieciowej agencji roku, w tym m.in. Campaign, Cannes Lions, M&M Global i Festival of Media Global. Ten sukces, jak i krytyczna biznesowo potrzeba kreatywności w każdym aspekcie współpracy MediaCom z markami klientów, zaowocowały podjęciem decyzji o stworzeniu w sieci nowego globalnego stanowiska – CEO, Creative Transformation - które obejmuje właśnie Stef Calcraft.

Jednym z głównych zadań Calcrafta będzie integrowanie progresywnego kreatywnego myślenia z możliwościami jakie oferują szybko zmieniające się media, z partnerami medialnymi, platformami społecznościowymi i partnerami z obszaru kreatywnych technologii. Doświadczenie Stefa Calcrafta ma zapewnić rozwój idei biznesowych MediaCom, zwiększyć możliwości oferowane pracownikom sieci i zapewnić wzrosty biznesów jej klientom.

Stef Calcraft rozpoczyna pracę w MediaCom od 1 października. Będzie raportował do Nicka Lawsona, Worldwide Chief Operations Officera w MediaCom.

- Jestem wielkim wielbicielem kultury Mediacom, siły i głębi talentu teamów pracujących na całym świecie oraz wyjątkowej jakości wykonywanej przez nich pracy. Podziwiam bezkonkurencyjną kreatywność pracy dla brandów, wspierającą ich wartości i potencjał. Znam dobrze osoby zarządzające MediaCom i cieszę się, że dołączyłem do tego zespołu - powiedział Stef Calcraft.

Źródło: MediaCom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience
Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.
Karolina Studzińska w 19 Południku
Z początkiem czerwca br. do zespołu 19 Południka dołączyła Karolina Studzińska, obejmując stanowisko Project Managera. Jest odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie projektami obsługiwanych przez agencję klientów.
Serviceplan Health autorem kolejnej kampanii dla marki Biotebal
Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, realizuje kolejny projekt  dla  marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz trzeci z rzędu odpowiada agencja kreatywna...
24/7Communication wzmacnia kompetencje w sektorze Healthcare
W czerwcu do zespołu agencji 24/7Communication dołączyła Barbara Wyszyńska, która objęła stanowisko Senior Account Managera w zespole dedykowanym pracy z klientami z obszaru Healthcare i Lidera Praktyki Healthcare. Nowa menadżer będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami komunikacji korporacyjnej dla Klientów agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764