logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stefan Stefański na pokładzie F25

  PR 18.10.2018, przeczytano 626 razy

Do zespołu domu produkcyjnego F25 dołączył Stefan Stefański. Objął stanowisko Kierownika Produkcji i dołączył do zespołu Moniki Wagner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stefan-stefanski-na-pokladzie-f25,379794,artykul.html

W związku z dynamicznym rozwojem i realizacją wielu nowych projektów, F25 postanowił rozbudować zespół. Szeregi domu produkcyjnego zasilił Stefan Stefański, który z branżą filmową związany jest od 2011 roku. Wtedy też rozpoczął intensywną współpracę ze wszystkimi brandami Kompanii Piwowarskiej: Grolsch, Lech, Tyskie czy Żubr. Pełnił tam obowiązki Producenta, Postproducenta, a także wspierał działania kreatywne. Był również związany z Young&Rubicam i Raymond, gdzie pracował jako kierownik produkcji dla takich marek jak: Danon, Tymbark, Żywiec Zdrój, Tiger, Nokia, Microsoft, XTB, Orange. W tym samym czasie Stefan był producentem serwisu zagranicznego dla globalnego Facebook'a pod egidą FB Creative Shop, gdzie współpracował z  Hello Fresh, Purina, Felix, Pepsi czy Maggi. Przez ostatnie dwa lata pracował dla NC+/Canal+ (najczęściej dla kanałów Sport+, Kuchnia+ i Minimini) – produkował reklamy, sesje fotograficzne oprawy programów oraz minidokumenty. Na swoim koncie ma również produkcję teledysków Darii Zawiałow, Margaret, Reni Jusis i Bemy.

Stefański jako Kierownik Produkcji wspiera team Moniki Wagner i odpowiada za prowadzenie bieżących  projektów. Od momentu dołączenia do F25 Stefan współpracował już przy produkcjach dla m.in.. OTOMOTO czy Allegro SMART.

- Zmiany w F25 i rozbudowywanie zespołu wynikają z chęci rozwoju oraz stale rosnącej liczby projektów, które są przez nas prowadzone. Stawiamy na profesjonalizm, dlatego też współpraca z kimś tak doświadczonym jak Stefan, na pewno przełoży się na efektywność działań i kolejne udane realizacje. Cieszymy się, że dołączyła do nas osoba z bogatym doświadczeniem w branży filmowej i współpracy z klientami. Witamy w zespole! – komentuje Marcin Dworucha, Managing Director F25.

Prywatnie, Stefan jest koneserem dobrej muzyki, cygar, filmu i popkultury. Pasjonuje go myśl społeczna, polityka międzynarodowa i nowe technologie.

Źródło: F25

www.f25.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy konsumenci sceptycznie odnoszą się do nowych logotypów marek?
Ponad 40% badanych1 zwraca uwagę na logotypy produktów, które kupuje. Jednak, kiedy marki zmieniają swoją identyfikację wizualną zauważa to zaledwie 15,8% respondentów. Dla łącznie ponad 60% badanych zmiana logo nie jest pozytywnym doświadczeniem. O to, jaki jest stosunek Polaków do identyfikacji graficznej ich ulubionych marek oraz zmian...
Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.
Do najnowszej kampanii kosmetyków bebeauty dostępnych w sieci sklepów Biedronka zaangażowano prezenterkę telewizyjną Martę Manowską oraz popularne influencerki z branży beauty. Za aktywację obejmującą platformy YouTube, TikTok, Instagram i Facebook odpowiada Lifetube – lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców. 
Oneplus celebruje 10. urodziny
Marka OnePlus świętuje dziesięciolecie swojego istnienia. Przez dekadę udało jej się stworzyć nie tylko wyjątkowe produkty, ale także zbudować silną Społeczność. By pokazać, jak ważna dla OnePlus jest więź z fanami, najnowszy model flagowego smartfona OnePlus 12 zostanie wydany w specjalnym opakowaniu.
More Bananas: marketingowy kalendarz adwentowy w wersji online
Jak sami o sobie mówią: na co dzień karmią wiedzą i emocjami. W grudniu postanowili umilić czas oczekiwania na święta. Krakowska agencja marketingowa wypuściła kalendarz adwentowy w wersji online dla wszystkich pasjonatów marketingu. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764