logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stefan Stefański na pokładzie F25

  PR 18.10.2018, przeczytano 652 razy

Do zespołu domu produkcyjnego F25 dołączył Stefan Stefański. Objął stanowisko Kierownika Produkcji i dołączył do zespołu Moniki Wagner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stefan-stefanski-na-pokladzie-f25,379794,artykul.html

W związku z dynamicznym rozwojem i realizacją wielu nowych projektów, F25 postanowił rozbudować zespół. Szeregi domu produkcyjnego zasilił Stefan Stefański, który z branżą filmową związany jest od 2011 roku. Wtedy też rozpoczął intensywną współpracę ze wszystkimi brandami Kompanii Piwowarskiej: Grolsch, Lech, Tyskie czy Żubr. Pełnił tam obowiązki Producenta, Postproducenta, a także wspierał działania kreatywne. Był również związany z Young&Rubicam i Raymond, gdzie pracował jako kierownik produkcji dla takich marek jak: Danon, Tymbark, Żywiec Zdrój, Tiger, Nokia, Microsoft, XTB, Orange. W tym samym czasie Stefan był producentem serwisu zagranicznego dla globalnego Facebook'a pod egidą FB Creative Shop, gdzie współpracował z  Hello Fresh, Purina, Felix, Pepsi czy Maggi. Przez ostatnie dwa lata pracował dla NC+/Canal+ (najczęściej dla kanałów Sport+, Kuchnia+ i Minimini) – produkował reklamy, sesje fotograficzne oprawy programów oraz minidokumenty. Na swoim koncie ma również produkcję teledysków Darii Zawiałow, Margaret, Reni Jusis i Bemy.

Stefański jako Kierownik Produkcji wspiera team Moniki Wagner i odpowiada za prowadzenie bieżących  projektów. Od momentu dołączenia do F25 Stefan współpracował już przy produkcjach dla m.in.. OTOMOTO czy Allegro SMART.

- Zmiany w F25 i rozbudowywanie zespołu wynikają z chęci rozwoju oraz stale rosnącej liczby projektów, które są przez nas prowadzone. Stawiamy na profesjonalizm, dlatego też współpraca z kimś tak doświadczonym jak Stefan, na pewno przełoży się na efektywność działań i kolejne udane realizacje. Cieszymy się, że dołączyła do nas osoba z bogatym doświadczeniem w branży filmowej i współpracy z klientami. Witamy w zespole! – komentuje Marcin Dworucha, Managing Director F25.

Prywatnie, Stefan jest koneserem dobrej muzyki, cygar, filmu i popkultury. Pasjonuje go myśl społeczna, polityka międzynarodowa i nowe technologie.

Źródło: F25

www.f25.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764