logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stemple do tatuażu Colop Polska na targach Promo Show

  PR 08.02.2024, przeczytano 483 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku topowym produktem zaprezentowanym na stoisku COLOP Polska COLOP Polska na targach PROMO SHOW będą stemple do tatuażu. W ofercie znajdują się wzory roślinne, zwierzęce, kwiaty, serduszka i wiele innych… Można wybrać spośród nich swoje ulubione motywy i dać ponieść się kreatywnej zabawie! Zmywalne tatuaże wykonane stemplami LaDot przypadną do gustu zarówno dzieciom, jak i dorosłym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stemple-do-tatuazu-colop-polska-na-targach-promo-show,403044,artykul.html

Linia La Dot to:

  •  Kreatywność – wiele wzorów i dostępnych rozmiarów stempli do tatuażu pobudzi wyobraźnię zarówno dorosłych, jak i najmłodszych
  •  Bezpieczeństwo – wegańska formuła tuszy jest hipoalergiczna i bezpieczna dla stosowania na skórze
  •  Zabawa – możliwość pokolorowania projektu za pomocą linerów lub ozdobienia go wyjątkowymi kryształkami

Każdy, kto szuka oryginalnego sposobu na promocję firmy będzie mógł go znaleźć w postaci projektowanych zestawów stempli STAMP IN A BOX lub pieczątek graficznych EOS Flash R 22. Dzięki swojej formie i możliwości personalizacji, będą one idealnym eko gadżetem reklamowym, który zachwyci wielu!

Na stoisku COLOP Polska zaprezentowana zostanie także rodzina produktów E-mark – to elektroniczne urządzenia znakujące, które oferują wydruki w pełnym kolorze w niemal nieograniczonych wariantach. Imponujące wydruki pieczęci z logotypami i zdjęciami. Datownik, numerator, generator kodów QR i kreskowych w jednym urządzeniu. A to wszystko tworzone w sposób prosty, intuicyjny.

Dzięki E-mark można znakować bezpośrednio z telefonu lub tabletu. Przy pomocy aplikacji można także personalizować grafiki, automatycznie zmieniać numerację oraz drukować grafiki o dużej powierzchni.

Produkty firmy COLOP Polska będzie można zobaczyć już niedługo, w dniach 14-15.02.2024 r. na targach PROMO SHOW w Warszawie. Hala 1, stoisko G2. 

Źródło: Colop Polska

colop.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764