logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stena Line oraz Arka Gdynia przedłużają umowę sponsoringową

  PR 19.07.2017, przeczytano 310 razy
ilustracjastrzałka

Stena Line od sierpnia 2016 roku jest oficjalnym sponsorem mistrzowskiej Arki Gdynia. Również w tym roku, na koszulkach piłkarzy z gdyńskiego klubu zobaczymy logo przewoźnika. Kolejny roczny kontrakt został podpisany przed 16 lipca br. czyli datą rozegrania przez klub pierwszego meczu w tym sezonie. W niedzielę zespół Leszka Ojrzyńskiego podjął na swoim gdyńskim stadionie drużynę Śląska Wrocław. W ubiegłym roku, gdy Stena Line debiutowała w roli sponsora żółto-niebieskich, przyniosła drużynie szczęście. W tym roku było podobnie - Arka pokonała zespół ze Śląska 2:0.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stena-line-oraz-arka-gdynia-przedluzaja-umowe-sponsoringowa,33157,artykul.html

- Jesteśmy dumni, że możemy wspierać sport. Cieszymy się, że tak zdolny, liczący się w lidze zespół ma nasze logo na koszulce. Ubiegły rok przyniósł nam wiele pięknych piłkarskich przeżyć. Jesteśmy przekonani, że kolejny wspólny rok Stena Line i Arki Gdynia będzie równie emocjonujący. Gratuluję całej drużynie udanego sezonu i życzę wielu bramek w zbliżających się meczach! – mówił Pedro Canchaya, dyrektor marketingu w Stena Line Polska.

Stena Line to szwedzki operator promowy, który od ponad dwudziestu lat jest zaangażowany w ważne wydarzenia związane z kulturą oraz sportem zarówno lokalnie w Trójmieście, jak i globalnie, w każdym ze swoich portów. Roczna współpraca sponsoringowa z podwójnie ukoronowaną w sezonie 2016/2017 Arką Gdynia okazała się bardzo owocna. Arkowicze na przestrzeni ostatniego roku osiągnęli bardzo wiele, a miniony sezon zapewne przejdzie do historii gdyńskiej piłki nożnej. Grając w koszulkach z logo Stena Line w emocjonującym meczu finałowym Pucharu Polski pokonali Lecha Poznań 2:1. Zwycięskie bramki padły w drugiej połowie dogrywki. Równie emocjonująco przebiegał finał Superpucharu, podczas którego w rzutach karnych, Arka Gdynia pokonała Mistrza Polski - Legię Warszawa. Bohaterem serii "jedenastek" był bramkarz Pavels Steinbors, który obronił strzały takich gwiazd jak Thibault Moulin i Michał Kopczyński. Dzięki świetnej formie całej drużyny, w rozgrywkach Lotto Ekstraklasy zespół, wyprzedzając min. Ruch Chorzów, Górnik Łęczna czy Cracovię zapewnił sobie utrzymanie w Ekstraklasie i tym samym otworzył drogę do gry w europejskich pucharach. To piękne podsumowanie wspólnego roku Arki Gdynia oraz Stena Line, a zarazem wstęp do kolejnego wspólnego sezonu.

Źródło: Stena Line

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty laureatów III edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska podbijają polskie miasta. Prezentacja zwycięskich prac, zainspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą”, stanowi część jesiennej kampanii reklamowej marki Śliwka Nałęczowska.
Remadays Warsaw 2021 – „Kreatywni. Otwarci na nowe
Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak Warsaw Expo w...
Znanylekarz.pl w kampanii społecznej „Ty czujesz, my dbamy”
Kampania "Ty czujesz, my dbamy" skierowana jest do pacjentów z problemami skórnymi i ma na celu uświadomienie, że takie problemy, jak wysuszenie, zaczerwienienie, podrażnienie czy swędzenie to sygnały, których nie należy bagatelizować. Ważne, aby szybko znaleźć ich przyczyny i podjąć odpowiednie leczenie, a do tego potrzebna jest konsultacja specjalisty, w tym przypadku...
X-Rite i Reprograf-Grafikus zapraszają na kolejne webinarium nt kontroli barwy
Firmy X-Rite i Reprograf-Grafikus zapraszają na kolejne webinarium przy „Kolorowej filiżance herbaty…”. Już 20 października br odbędzie się drugie webinarium z serii „Kolorowa filiżanka herbaty z X-Rite i Reprograf-Grafikus”. Teraz tematem głównym będzie „Aplikacja eXact manager” i jest skierowane głównie do drukarni i...
Niestandardowa realizacja Valentino na nośnikach Warexpo
Reklama OOH może być świetnie zaprojektowana, budzić sensację, a do tego może być elegancka, ekskluzywna i elektryzująca. Spółka Warexpo po raz kolejny połączyła rozwiązania wystawiennicze z elementami reklamy ulicznej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764