logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stena Line oraz Arka Gdynia przedłużają umowę sponsoringową

  PR 19.07.2017, przeczytano 494 razy
ilustracjastrzałka

Stena Line od sierpnia 2016 roku jest oficjalnym sponsorem mistrzowskiej Arki Gdynia. Również w tym roku, na koszulkach piłkarzy z gdyńskiego klubu zobaczymy logo przewoźnika. Kolejny roczny kontrakt został podpisany przed 16 lipca br. czyli datą rozegrania przez klub pierwszego meczu w tym sezonie. W niedzielę zespół Leszka Ojrzyńskiego podjął na swoim gdyńskim stadionie drużynę Śląska Wrocław. W ubiegłym roku, gdy Stena Line debiutowała w roli sponsora żółto-niebieskich, przyniosła drużynie szczęście. W tym roku było podobnie - Arka pokonała zespół ze Śląska 2:0.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stena-line-oraz-arka-gdynia-przedluzaja-umowe-sponsoringowa,33157,artykul.html

- Jesteśmy dumni, że możemy wspierać sport. Cieszymy się, że tak zdolny, liczący się w lidze zespół ma nasze logo na koszulce. Ubiegły rok przyniósł nam wiele pięknych piłkarskich przeżyć. Jesteśmy przekonani, że kolejny wspólny rok Stena Line i Arki Gdynia będzie równie emocjonujący. Gratuluję całej drużynie udanego sezonu i życzę wielu bramek w zbliżających się meczach! – mówił Pedro Canchaya, dyrektor marketingu w Stena Line Polska.

Stena Line to szwedzki operator promowy, który od ponad dwudziestu lat jest zaangażowany w ważne wydarzenia związane z kulturą oraz sportem zarówno lokalnie w Trójmieście, jak i globalnie, w każdym ze swoich portów. Roczna współpraca sponsoringowa z podwójnie ukoronowaną w sezonie 2016/2017 Arką Gdynia okazała się bardzo owocna. Arkowicze na przestrzeni ostatniego roku osiągnęli bardzo wiele, a miniony sezon zapewne przejdzie do historii gdyńskiej piłki nożnej. Grając w koszulkach z logo Stena Line w emocjonującym meczu finałowym Pucharu Polski pokonali Lecha Poznań 2:1. Zwycięskie bramki padły w drugiej połowie dogrywki. Równie emocjonująco przebiegał finał Superpucharu, podczas którego w rzutach karnych, Arka Gdynia pokonała Mistrza Polski - Legię Warszawa. Bohaterem serii "jedenastek" był bramkarz Pavels Steinbors, który obronił strzały takich gwiazd jak Thibault Moulin i Michał Kopczyński. Dzięki świetnej formie całej drużyny, w rozgrywkach Lotto Ekstraklasy zespół, wyprzedzając min. Ruch Chorzów, Górnik Łęczna czy Cracovię zapewnił sobie utrzymanie w Ekstraklasie i tym samym otworzył drogę do gry w europejskich pucharach. To piękne podsumowanie wspólnego roku Arki Gdynia oraz Stena Line, a zarazem wstęp do kolejnego wspólnego sezonu.

Źródło: Stena Line

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764