logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stena Line sponsorem Arki Gdynia

  PR 25.08.2016, przeczytano 486 razy
ilustracjastrzałka

Piłkarze Arki Gdynia po raz pierwszy wystąpili z nowym logo na koszulkach. Już w tym tygodniu oficjalna prezentacja nowego sponsora klubu– Stena Line. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stena-line-sponsorem-arki-gdynia,29693,artykul.html

W minioną sobotę żółto-niebiescy po raz pierwszy wyszli na murawę w koszulkach z logo nowego sponsora - Stena Line. Arka Gdynia zmierzyła się na Łazienkowskiej z Legią Warszawa. Mecz zakończył się historycznym zwycięstwem Arki Gdynia z Mistrzem Polski, wynikiem 3:1, co pozwoliło zespołowi z Gdyni zająć pierwsze miejsce w tabeli Ekstraklasy.

Już w czwartek odbędzie się oficjalna prezentacja sponsora podczas konferencji prasowej na stadionie Arki Gdynia. Stena Line to szwedzki operator promowy, który w ubiegłym roku świętował 20-lecie swojej działalności w Polsce. Stena Line jest od początku związana z Gdynią. Promy z charakterystycznym czerwonym kominem łączą Gdynię z Karlskroną w południowej Szwecji. Współpraca przewoźnika oraz gdyńskiego klubu zbiegła się w czasie z historycznym sukcesem piłkarzy i znakomitą formą zespołu. Już w sobotę Arka Gdynia rozegra mecz z Zagłębiem Lubin na Stadionie Miejskim w Gdyni, na którym klub ostatnio nie ma sobie równych.

Źródło: Stena Line Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764