Stephan Vogel został nowym CEO międzynarodowej firmy Circlewise, specjalizującej się w rozwiązaniach technologicznych i strategicznych w obszarze performance marketing, w szczególności związanych z budową i prowadzeniem programów partnerskich. Dotychczasowy CEO, Mathias Hell pozostaje w firmie, obejmując stanowisko COO. Jednocześnie Paweł Lebiedziński obejmuje stanowisko General Manager CEE, a Stian Longva – General Manager Nordics. Wszystkie te zmiany związane są z dokonanym w ostatnim czasie przejęciem przez Circlewise dwóch agencji skandynawskich – Performission Sweden i Performission Norway – i planami ekspansji na kolejne rynki europejskie.
Stephan Vogel (na zdjęciu), nowy prezes CEO Circlewise, karierę zawodową rozpoczynał w 2007 roku, w agencji Horváth & Partners Management Consultants. Bezpośrednio przed przejściem do Cirlewise był wiceprezesem ds. marketingu i rozwoju biznesu w norweskiej grupie Target Holding, której częścią jest Circlewise.
– Sukcesy w Polsce i Skandynawii utwierdziły nas, że afiliacja in-house, jako alternatywa do współpracy z sieciami afiliacyjnymi, to dokładnie to, czego dzisiaj potrzebuje branża ecommerce. Moim celem jest umocnienie pozycji platformy Circlewise Partnership Hub w Polsce i Skandynawii, oraz ekspansja na kolejne rynki europejskie, w tym przede wszystkim region DACH – mówi Stephen Vogel, nowy CEO firmy.
Dotychczasowy CEO Cirlewise – Mathias Hell – pozostaje w firmie i jako COO i będzie zajmował się optymalizacją działań operacyjnych firmy i rozwojem technologii, która stanowi trzon oferty Circlewise.
Jednocześnie Paweł Lebiedziński (dotychczasowy COO Circlewise), obejmuje stanowisko General Manager CEE, a Stian Longva (założyciel i dotychczasowy CEO agencji Performission Norway), obejmuje stanowisko General Manager Nordics.
Zmiany w strukturach związane są z niedawnym przejęciem przez Circlewise dwóch agencji skandynawskich – Performission Sweden i Performission Norway oraz planami ekspansji na kolejne rynki europejskie.
Źródło: Circlewise