logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stephan Vogel nowym CEO Circlewise

  PR 02.08.2021, przeczytano 402 razy

Stephan Vogel został nowym CEO międzynarodowej firmy Circlewise, specjalizującej się w rozwiązaniach technologicznych i strategicznych w obszarze performance marketing, w szczególności związanych z budową i prowadzeniem programów partnerskich. Dotychczasowy CEO, Mathias Hell pozostaje w firmie, obejmując stanowisko COO. Jednocześnie Paweł Lebiedziński obejmuje stanowisko General Manager CEE, a Stian Longva – General Manager Nordics. Wszystkie te zmiany związane są z dokonanym w ostatnim czasie przejęciem przez Circlewise dwóch agencji skandynawskich – Performission Sweden i Performission Norway – i planami ekspansji na kolejne rynki europejskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stephan-vogel-nowym-ceo-circlewise,392488,artykul.html

Stephan Vogel (na zdjęciu), nowy prezes CEO Circlewise, karierę zawodową rozpoczynał w 2007 roku, w agencji Horváth & Partners Management Consultants. Bezpośrednio przed przejściem do Cirlewise był wiceprezesem ds. marketingu i rozwoju biznesu w norweskiej grupie Target Holding, której częścią jest Circlewise.

Sukcesy w Polsce i Skandynawii utwierdziły nas, że afiliacja in-house, jako alternatywa do współpracy z sieciami afiliacyjnymi, to dokładnie to, czego dzisiaj potrzebuje branża ecommerce. Moim celem jest umocnienie pozycji platformy Circlewise Partnership Hub w Polsce i Skandynawii, oraz ekspansja na kolejne rynki europejskie, w tym przede wszystkim region DACH – mówi Stephen Vogel, nowy CEO firmy.

Dotychczasowy CEO Cirlewise – Mathias Hell – pozostaje w firmie i jako COO i będzie zajmował się optymalizacją działań operacyjnych firmy i rozwojem technologii, która stanowi trzon oferty Circlewise.

Jednocześnie Paweł Lebiedziński (dotychczasowy COO Circlewise), obejmuje stanowisko General Manager CEE, a Stian Longva (założyciel i dotychczasowy CEO agencji Performission Norway), obejmuje stanowisko General Manager Nordics.

Zmiany w strukturach związane są z niedawnym przejęciem przez Circlewise dwóch agencji skandynawskich – Performission Sweden i Performission Norway oraz planami ekspansji na kolejne rynki europejskie.

Źródło: Circlewise

Dodatkowe informacje:

Circlewise to międzynarodowa firma, powstała w 2014 roku, z centralą w Norwegii, działająca na kilkunastu rynkach europejskich, w tym m.in. w Niemczech, Estonii, Finlandii, Szwecji, na Litwie i na Łotwie. Dostarcza rozwiązań w obszarze marketingu digital z naciskiem na programy partnerskie; pod koniec 2020 roku dokonała przejęcia polskiej agencji Adhydra, specjalizującej się w performance marketingu „nowej generacji” (Paweł Lebiedziński, wcześniejszy CEO agencji Adhydra, objął wtedy stanowisko COO w międzynarodowych strukturach Circlewise). Dzięki przejęciu Polska stała się dla Circlewise hubem na potrzeby rozwoju na kolejne rynki europejskie.

Circlewise specjalizuje się przede wszystkim we wsparciu marketerów w prowadzeniu własnych programów partnerskich (in-house). Agencja zapewnia zespoły ekspertów i konieczne technologie, usługi i narzędzia – przede wszystkim w oparciu o wspomnianą platformę Partnership Hub oraz Marketplace Circlewise, czyli otwarty, globalny rynek wydawców afiliacyjnych, dostępny dla wszystkich użytkowników platformy (jeśli chodzi o polskojęzyczne zasoby to w Marketplace obecni są zarówno najwięksi wydawcy online w Polsce, m.in. Onet, WP czy Interia, jak i „niszowe” źródła ruchu takie jak blogerzy, influencerzy, czy niewielkie strony tematyczne).

W gronie polskich klientów Circlewise znalazły się m.in. marki takie jak: eobuwie.pl, Pracuj.pl, Duka, Delikatesy Centrum, home&you, Etam, Lombi.com, Merkury Market, Neonet, Pako Lorente, Miloo Home, Carsmile, Modivo.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764