logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sterowiec Goodyear Blimp wraca do Europy

  PR 28.05.2020, przeczytano 225 razy
ilustracja

Kultowy symbol powraca. Po raz pierwszy od prawie dekady legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się nad Europą. Powrót sterowca jest najnowszą z serii działań wspierających biznes Goodyear na Starym Kontynencie. Wsparcie to obejmuje m.in. odświeżoną w ciągu ostatnich 18 miesięcy, wielokrotnie nagradzaną, europejską ofertę produktową, wprowadzenie możliwości bezpośrednich zakupów internetowych na wybranych europejskich rynkach, nawiązanie współpracy z nowymi partnerami medialnymi oraz powrót do międzynarodowego sportu motorowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sterowiec-goodyear-blimp-wraca-do-europy,387189,artykul.html

- Sterowiec Goodyear Blimp to prawdziwy symbol, który od prawie stu lat urzeka wyobraźnię konsumentów i entuzjastów w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie – powiedział Mike Rytokoski, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu Goodyeara w Europie. - Jego długo oczekiwany powrót do Europy jest jednocześnie doskonałym sposobem na świętowanie naszego powrotu do sportów motorowych, nowego partnerstwa medialnego z Eurosportem oraz nowości produktowych.

Latający nad Europą sterowiec Goodyear Blimp, model Zeppelin NT, obsługiwany będzie przez Deutsche Zeppelin-Reederei GmbH z siedzibą w Friedrichshafen w Niemczech. To najnowszy rozdział w prawie 100-letniej współpracy między Goodyear i Zeppelinem.

Półsztywny sterowiec Zeppelin NT mierzy ponad 75 m długości – prawie trzy czwarte długości boiska do piłki nożnej – i prawie 18 m wysokości. Jest to ten sam model sterowca, co wykorzystywany przez markę w Stanach Zjednoczonych – tam Goodyear posiada trzy tego typu maszyny. Unosząc się nad Europą i zapewniając wyjątkowe relacje z najważniejszych wyścigów, będzie pełnił funkcję doskonałego ambasadora marki. Oprócz tego maszyna będzie wykonywała komercyjne loty (pasażerskie) na terenie Niemiec.

ilustracjastrzałka

- Zeppelin jest dumny z tego, że może dalej rozwijać i poszerzać wieloletnią współpracę z Goodyearem – powiedział Eckhard Breuer, CEO of Deutsche Zeppelin-Reederei GmbH. - Nie możemy się doczekać, aby dodać Europę do obszaru współpracy nadając naszym relacjom nowy, międzynarodowy wymiar.

Sterowiec Goodyear Blimp, częściej widywany w Stanach Zjednoczonych podczas dużych imprez sportowych, w tym wyścigów NASCAR, rozgrywek NBA i PGA, jest jednak dobrze znany w Europie. Po raz pierwszy przyleciał do Europy w marcu 1972 r., a w czerwcu tego samego roku wykonał dziewiczy lot do Cardington w Anglii. Słynny sterowiec nazywany wtedy ‘Europa’ wzbijał się w europejskie niebo przez kolejne 14 lat, biorąc udział w wielu ważnych wydarzeniach sportowych i kulturalnych, m.in. Grand Prix Niemiec na Nürburgringu w 1985 r., French Open na Rolland Garros w 1986 r., a nawet dwóch brytyjskich weselach królewskich, zanim w 1986 r. przeszedł na emeryturę.

ilustracjastrzałka

W kolejnych latach sterowce marki wracały na europejskie trasy, jednak lot próbny z Friedrichshafen to pierwszy lot sterowca Goodyear w Europie od 2012 r.

W najbliższych tygodniach sterowiec marki będzie latał w rejonie Friedrichshafen i szerzej na terytorium Niemiec. Docelowo ma pokazywać z powietrza najważniejsze wyścigi rozgrywane w Europie, jakie pozostały w kalendarzu sportów motorowych na sezon 2020.

ilustracjastrzałka

Będzie to kolejny, znaczący impuls powrotu Goodyear do wyścigów międzynarodowych. Firma została już oficjalnym dostawcą opon do klasy LMP2 Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA (WEC), Europejskiej Serii Le Mans od sezonu 2021, Brytyjskich Mistrzostw Samochodów Turystycznych (BTCC) oraz za pośrednictwem nowego partnerstwa medialnego z czołowym europejskim nadawcą sportowym, Eurosport, dla Pucharu Świata Samochodów Turystycznych FIA (WTCR) oraz Pure ETCR, pierwszej serii wyścigów w pełni elektrycznych samochodów turystycznych wielu marek (umowa obowiązuje od sezonu 2020).

ilustracjastrzałka

Źródło: Goodyear Tire & Rubber Company

www.goodyear.eu/pl-pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764