logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sterowiec Goodyear Blimp zawita do Polski

  PR 02.06.2021, przeczytano 814 razy
ilustracja

W zeszłym roku sterowiec Goodyear Blimp powrócił na europejskie niebo. W tym roku będzie go można zobaczyć w jeszcze większej liczbie miejsc, w tym nad legendarnym torem Nürburgring, gdzie z powietrza będzie nadawać relację z wyścigów WTCR – Pucharu Świata FIA Samochodów Turystycznych. Sterowiec pojawi się również nad Londynem, Le Mans i w bliskich okolicach Wrocławia. Legendarna ikona Goodyear zagości w pobliżu stolicy Dolnego Śląska aż przez trzy dni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sterowiec-goodyear-blimp-zawita-do-polski,391735,artykul.html

Latający nad Europą sterowiec Goodyear Blimp to półsztywny Zeppelin NT, który jest największym tego typu modelem na świecie. Ten międzynarodowy symbol, widoczny w przestworzach od 1910 r. jako ambasador marki Goodyear, nie tylko zapewnia niepowtarzalne wrażenia, ale jest także wykorzystywany do relacjonowania najważniejszych imprez sportowych, w tym 24-godzinnego wyścigu Le Mans.

W 2021 roku sterowiec Goodyear Blimp odwiedzi wiele miast i imprez wyścigowych, dzięki czemu fani motorsportu w całej Europie będą mogli go zobaczyć na niebie. Podobną szansę dostaną też mieszkańcy miast znajdujących się na trasie lotów transferowych do kultowych miejsc, takich jak Londyn, Mediolan i Wrocław. Na czas tournée sterowca po Europie, w wybranych miejscach zaplanowano szereg specjalnych wydarzeń, aby uczcić jego przybycie.

Po raz pierwszy sterowiec Goodyear Blimp pojawi się na europejskim niebie już 5 czerwca na torze Nürburgring, gdzie będzie transmitował z powietrza wyścigi WTCR – relacja do obejrzenia na kanale Eurosport. Goodyear został oficjalnym dostawcą opon dla WTCR w zeszłym roku. Następnie, w dniach 24-25 czerwca, sterowiec poleci z Bonn do Londynu, gdzie weźmie udział w rundzie Brytyjskich Mistrzostw Samochodów Turystycznych (BTCC) na torze Brands Hatch. Podczas tego wydarzenia również zapewni transmisję telewizyjną z powietrza, dzięki czemu fani motorsportu będą mogli obejrzeć wyścig z nowej perspektywy. Dodatkową atrakcją będzie możliwość uczestnictwa w niezapomnianych lotach pasażerskich nad brytyjską stolicą.

W lipcu legendarny symbol Goodyear odwiedzi Mediolan, gdzie będzie towarzyszył 6-godzinnemu wyścigowi na torze Monza w ramach Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA (WEC), rozgrywanemu w dniach 16-18 lipca. Następnie odwiedzi słoweńską stolicę Lublanę (21 lipca), a także okolice Wrocławia, mijając po drodze czeską Pragę (30 lipca - 2 sierpnia). Sterowiec Goodyear pojawi się także w Kopenhadze, gdzie będzie towarzyszył odbywającym się tam zmaganiom w pełni elektrycznych samochodów turystycznych wielu marek z serii PURE ETCR. Ostatnim przystankiem na trasie przelotów będzie 24-godzinny wyścig Le Mans (21-22 sierpnia), podczas którego sterowiec Goodyear zapewni obszerną relację telewizyjną na żywo nadawaną przez Eurosport.

Piotr Nagalski, dyrektor marketingu Goodyear w Europie, powiedział: - Pasja odkrywania to istotny aspekt marki Goodyear. Po spektakularnym powrocie na europejskie niebo w 2020 r., w tym sezonie sterowiec Goodyear poleci do większej liczby miast i odwiedzi więcej wydarzeń, mijając po drodze światowej sławy zabytki. Loty w Niemczech, Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Polsce, Danii i Słowenii będą wspierały ducha Goodyear wyrażonego hasłem Go Further.

Pełna trasa przelotu sterowca Goodyear Blimp w 2021

Data

Miasto/wydarzenie

Mijane miasta

5 czerwca

WTCR Nürburgring

3 czerwca

Friedrichshafen, Stuttgart, Mannheim, Wiesbaden, Koblenz, Bonn

26 - 30 czerwca

Londyn i BTCC na Brands Hatch

24 - 25 czerwca

Friedrichshafen, Bonn, Aachen, Waterloo, Kortrijk, Calais, Folkestone, Ashford, Rochester

16 - 18 lipca

Mediolan i 6-godzinny wyścig na torze Monza (WEC)

13 - 15 lipca

Friedrichshafen, Bazylea, Besançon, Dole, Chalons-sur-Saône, Lyon, Valence, Avignon, Nîmes, Marsylia, Cannes, Monaco, Genua

21 lipca

Lublana

20 lipca

Werona, Padwa, Wenecja, Triest

22-23 lipca

Graz, Wiener Neustadt, Wels, Monachium, Memmingen

31 lipca - 2 sierpnia

Wrocław

29-30 lipca

Memminger, Augsburg, Regensburg, Pilzno, Praga, Trutnow

6 - 8 sierpnia

Kopenhaga i PURE ETCR

3-4 sierpnia

Grünberg, Frankfurt nad Odrą, Berlin, Schwerin, Lubeka, Fehmarn

9-10 sierpnia

Fehmarn, Lubeka, Hamburg, Hildesheim, Kassel, Frankfurt, Mannheim, Stuttgart

Źródło: Goodyear

www.goodyear.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764