logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Steven Bandrowczak dyrektorem generalnym Xerox

  PR 08.08.2022, przeczytano 623 razy
ilustracja
Steven Bandrowczak, nowy dyrektor generalny Xerox

Xerox Holdings Corporation poinformował 3 sierpnia, że Steven Bandrowczak został powołany przez Radę Dyrektorów Xerox na stanowisko dyrektora generalnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/steven-bandrowczak-dyrektorem-generalnym-xerox,396843,artykul.html

Steve dołączył do Xerox w 2018 r. jako prezes i dyrektor operacyjny firmy, a po śmierci Johna Visentina, w czerwcu 2022 r., pełnił funkcję tymczasowego dyrektora generalnego.

Jako prezes i dyrektor operacyjny Steve był odpowiedzialny za opracowanie i realizację globalnej strategii dla działów oprogramowania i innowacji Xerox oraz za funkcje wsparcia biznesowego firmy, w tym strategii biznesowej, dostarczania produktów i usług, rozliczeń z klientami i technologii informatycznych. Steven był przy tym prezesem Xerox Holdings Corporation i prezesem CareAR.

Steve ma na swoim koncie wiele sukcesów w osiąganiu wyników, dzięki wykorzystaniu platform cyfrowych, w celu zwiększenia udziału w rynku i rentowności. Nieustannie stawał na wysokości zadania, wykazywał się umiejętnością przewodzenia firmy z pasją i empatią, kiedy Xerox najbardziej go potrzebował. Zarząd jest w pełni przekonany, że Steve jest właściwym liderem, który poprowadzi Xerox do realizacji celów - powiedział James Nelson, prezes zarządu Xerox.

Jestem zaszczycony decyzją zarządu o powołaniu mnie na stanowisko dyrektora generalnego. Widzę ogromny potencjał w naszej firmie. Jestem dumny, że mogę współpracować ze wszystkimi moimi kolegami z Xerox i wspólnie budować jej lepszą przyszłość - powiedział Steven Bandrowczak.

Steven Bandrowczak dołączył do Xerox w 2018 roku z Alight Solutions, gdzie był dyrektorem operacyjnym i dyrektorem ds. Informatyki odpowiedzialnym za globalny łańcuch dostaw firmy, usługi wspólne, rozwój produktów, biuro transformacji, zobowiązania, strategię i operacje IT, zarządzanie ryzykiem korporacyjnym i nieruchomości.

Przed rozpoczęciem pracy w Alight Solutions Steven był prezesem Telecommunication Media and Technology w Sutherland Global Services. Wcześniej pełnił funkcję starszego wiceprezesa ds. globalnych usług biznesowych w Hewlett-Packard, gdzie przekształcił organizację usług wspólnych, zatrudniającą 16 000 pracowników, w wysoce wydajną działalność z naciskiem na automatyzację, analitykę biznesową i optymalizację pracy. Ponadto Bandrowczak kierował praktyką outsourcingu procesów biznesowych (BPO) w Enterprise Services Group.

Podczas swojej kariery Steven zajmował wysokie stanowiska kierownicze w różnych globalnych firmach o wartości wielu miliardów dolarów, w tym Avaya, Nortel, Lenovo, DHL i Avnet.

Źródło: Xerox

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764