logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Steven Bandrowczak dyrektorem generalnym Xerox

  PR 08.08.2022, przeczytano 436 razy
ilustracja
Steven Bandrowczak, nowy dyrektor generalny Xerox

Xerox Holdings Corporation poinformował 3 sierpnia, że Steven Bandrowczak został powołany przez Radę Dyrektorów Xerox na stanowisko dyrektora generalnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/steven-bandrowczak-dyrektorem-generalnym-xerox,396843,artykul.html

Steve dołączył do Xerox w 2018 r. jako prezes i dyrektor operacyjny firmy, a po śmierci Johna Visentina, w czerwcu 2022 r., pełnił funkcję tymczasowego dyrektora generalnego.

Jako prezes i dyrektor operacyjny Steve był odpowiedzialny za opracowanie i realizację globalnej strategii dla działów oprogramowania i innowacji Xerox oraz za funkcje wsparcia biznesowego firmy, w tym strategii biznesowej, dostarczania produktów i usług, rozliczeń z klientami i technologii informatycznych. Steven był przy tym prezesem Xerox Holdings Corporation i prezesem CareAR.

Steve ma na swoim koncie wiele sukcesów w osiąganiu wyników, dzięki wykorzystaniu platform cyfrowych, w celu zwiększenia udziału w rynku i rentowności. Nieustannie stawał na wysokości zadania, wykazywał się umiejętnością przewodzenia firmy z pasją i empatią, kiedy Xerox najbardziej go potrzebował. Zarząd jest w pełni przekonany, że Steve jest właściwym liderem, który poprowadzi Xerox do realizacji celów - powiedział James Nelson, prezes zarządu Xerox.

Jestem zaszczycony decyzją zarządu o powołaniu mnie na stanowisko dyrektora generalnego. Widzę ogromny potencjał w naszej firmie. Jestem dumny, że mogę współpracować ze wszystkimi moimi kolegami z Xerox i wspólnie budować jej lepszą przyszłość - powiedział Steven Bandrowczak.

Steven Bandrowczak dołączył do Xerox w 2018 roku z Alight Solutions, gdzie był dyrektorem operacyjnym i dyrektorem ds. Informatyki odpowiedzialnym za globalny łańcuch dostaw firmy, usługi wspólne, rozwój produktów, biuro transformacji, zobowiązania, strategię i operacje IT, zarządzanie ryzykiem korporacyjnym i nieruchomości.

Przed rozpoczęciem pracy w Alight Solutions Steven był prezesem Telecommunication Media and Technology w Sutherland Global Services. Wcześniej pełnił funkcję starszego wiceprezesa ds. globalnych usług biznesowych w Hewlett-Packard, gdzie przekształcił organizację usług wspólnych, zatrudniającą 16 000 pracowników, w wysoce wydajną działalność z naciskiem na automatyzację, analitykę biznesową i optymalizację pracy. Ponadto Bandrowczak kierował praktyką outsourcingu procesów biznesowych (BPO) w Enterprise Services Group.

Podczas swojej kariery Steven zajmował wysokie stanowiska kierownicze w różnych globalnych firmach o wartości wielu miliardów dolarów, w tym Avaya, Nortel, Lenovo, DHL i Avnet.

Źródło: Xerox

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Garnier
Do portfolio klientów beauty agencji Big Picture dołącza Garnier – jeden z największych, globalnych graczy wśród marek kosmetycznych. Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color. Wszystkie te obszary łączy Zielona Strategia pt. „Green Beauty”.
Mullenlowe Warsaw wzmocniła kreację i client service
Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o doświadczoną art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.
Agencja Garden of Words wzmacnia zespół PR
Agencja Garden of Words poszerza zespół PR i zatrudnia Martę Bełzę na stanowisku Head of Reputation Management. Marta Miller awansowała i od teraz jako Head of Corporate odpowiadać będzie za rozwój agencji w zakresie pozyskiwania i prowadzenia projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej.
Wśród projektów uchwał na Walne Zgromadzenie znajduje się zmiana firmy spółki na Fabrity Holding S.A. w związku z wiodącym udziałem biznesu software oraz przeglądem opcji strategicznych spółek marketingowych. Zarząd rekomenduje Walnemu Zgromadzeniu wypłatę łącznie 14,5 mln zł dywidendy, co oznacza 6 zł na akcję (2 zł zostało już zaliczkowo...
Pepsi we współpracy z Bedoesem 2115 tworzą nowatorską kampanię
Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym. Aktywacja jest odpowiedzią na kreatywne wrzenie w Generacji Z, której przedstawiciele chcą ze swoją twórczą ekspresją trafić do szerszego grona odbiorców. Ambasadorem kampanii jest jeden z najpopularniejszych raperów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764