logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Steven Bandrowczak dyrektorem generalnym Xerox

  PR 08.08.2022, przeczytano 657 razy
ilustracja
Steven Bandrowczak, nowy dyrektor generalny Xerox

Xerox Holdings Corporation poinformował 3 sierpnia, że Steven Bandrowczak został powołany przez Radę Dyrektorów Xerox na stanowisko dyrektora generalnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/steven-bandrowczak-dyrektorem-generalnym-xerox,396843,artykul.html

Steve dołączył do Xerox w 2018 r. jako prezes i dyrektor operacyjny firmy, a po śmierci Johna Visentina, w czerwcu 2022 r., pełnił funkcję tymczasowego dyrektora generalnego.

Jako prezes i dyrektor operacyjny Steve był odpowiedzialny za opracowanie i realizację globalnej strategii dla działów oprogramowania i innowacji Xerox oraz za funkcje wsparcia biznesowego firmy, w tym strategii biznesowej, dostarczania produktów i usług, rozliczeń z klientami i technologii informatycznych. Steven był przy tym prezesem Xerox Holdings Corporation i prezesem CareAR.

Steve ma na swoim koncie wiele sukcesów w osiąganiu wyników, dzięki wykorzystaniu platform cyfrowych, w celu zwiększenia udziału w rynku i rentowności. Nieustannie stawał na wysokości zadania, wykazywał się umiejętnością przewodzenia firmy z pasją i empatią, kiedy Xerox najbardziej go potrzebował. Zarząd jest w pełni przekonany, że Steve jest właściwym liderem, który poprowadzi Xerox do realizacji celów - powiedział James Nelson, prezes zarządu Xerox.

Jestem zaszczycony decyzją zarządu o powołaniu mnie na stanowisko dyrektora generalnego. Widzę ogromny potencjał w naszej firmie. Jestem dumny, że mogę współpracować ze wszystkimi moimi kolegami z Xerox i wspólnie budować jej lepszą przyszłość - powiedział Steven Bandrowczak.

Steven Bandrowczak dołączył do Xerox w 2018 roku z Alight Solutions, gdzie był dyrektorem operacyjnym i dyrektorem ds. Informatyki odpowiedzialnym za globalny łańcuch dostaw firmy, usługi wspólne, rozwój produktów, biuro transformacji, zobowiązania, strategię i operacje IT, zarządzanie ryzykiem korporacyjnym i nieruchomości.

Przed rozpoczęciem pracy w Alight Solutions Steven był prezesem Telecommunication Media and Technology w Sutherland Global Services. Wcześniej pełnił funkcję starszego wiceprezesa ds. globalnych usług biznesowych w Hewlett-Packard, gdzie przekształcił organizację usług wspólnych, zatrudniającą 16 000 pracowników, w wysoce wydajną działalność z naciskiem na automatyzację, analitykę biznesową i optymalizację pracy. Ponadto Bandrowczak kierował praktyką outsourcingu procesów biznesowych (BPO) w Enterprise Services Group.

Podczas swojej kariery Steven zajmował wysokie stanowiska kierownicze w różnych globalnych firmach o wartości wielu miliardów dolarów, w tym Avaya, Nortel, Lenovo, DHL i Avnet.

Źródło: Xerox

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
Walk Creative wspiera Sony Europe
Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek. W ramach kampanii powstało pięć spotów, w których główny bohater, jeden z najpopularniejszych polskich raperów White 2115, i produkty z nowej serii ULT POWER SOUND znajdują się w zupełnie różnych,...
Energetyczna kampania od Warki Energy
Napój energetyczny Warka Energy powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764