logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

STGU x PGD Talks

   15.07.2022, przeczytano 544 razy
ilustracja

W sobotę 2 lipca, STGU i Polish Graphic Design Talks połączyli siły - uczestnicy PGD Talks #11 mieli okazję skonsultować swoje portfolia z członkami STGU oraz z prelegentami konferencji: Martą Gawin i Motyw Studio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stgu-x-pgd-talks,396599,artykul.html

Wiemy, że często projektantom stawiającym pierwsze kroki w zawodzie przydaje się wsparcie oraz porady od osób, które już dłuższy czas działają w branży, dlatego postanowiliśmy powrócić do konsultowania Waszych prac. PGD Talks, któremu STGU partnerowało, było ku temu świetną okazją.

Konsultacje portfolio cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem - prelegenci skonsultowali po dwa portfolia, natomiast ekipa STGU w składzie Andrzej Budek (Kot Bury), Anna Nowokuńska (Studio Blisko), Lena Pianovska (Livi Studio), Bożena Cichecka (Kreska Studio) przeprowadziła rozmowy z ponad trzydziestką chętnych. Warunkiem przystąpienia do rozmowy było oczywiście zakupienie biletu oraz przygotowanie odpowiedniego materiału - min. 5 projektów, format PDF max 10 mB lub link do portfolio online np. Behance lub www.

Nie zdążyłeś do warszawskiego Kina Elektronik w minioną sobotę? Nie szkodzi, bo będziemy kontynuować ten projekt i konsultować Wasze portfolia. O wszystkich nadchodzących konsultacjach (i nie tylko) będziemy informować za pośrednictwem naszych kanałów - Facebooka i Instagrama.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764