logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Still Like wygrywa obsługę Strefy Rodzica Budimex Dzieciom

  PR 06.10.2022, przeczytano 454 razy

Agencja kreatywna Still Like złożyła najlepszą ofertę na obsługę akcji CSR „Strefa Rodzica. Budimex Dzieciom”. To ogólnopolski program społeczny, którego celem jest tworzenie przyjaznych stref dla dzieci i ich opiekunów w szpitalach w całym kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/still-like-wygrywa-obsluge-strefy-rodzica-budimex-dzieciom,397485,artykul.html

Budimex SA należy do hiszpańskiej Grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Spółka jest liderem w branży budowlanej w Polsce, zarówno pod względem świadczonych usług, jak i w zakresie prowadzonych działań CSR.

Program "Strefa Rodzica. Budimex dzieciom" ma za zadanie stworzyć w szpitalach odpowiednie warunki umożliwiające rodzicom towarzyszenie choremu dziecku. Projekt ma również szerszy wymiar edukacyjny – promuje korzyści emocjonalne i wsparcie procesu leczenia wynikające z uczestnictwa rodziców w opiece nad chorym dzieckiem. W ramach programu na oddziałach dziecięcych polskich szpitali wydzielane są specjalne strefy dla rodziców.

Zakres pracy agencji obejmuje kompleksową obsługę akcji, m.in. media relations, obsługę kanałów social media, strony www oraz koordynację przebiegu akcji. Oferta Still Like na odświeżenie komunikacji projektu została uznana przez Budimex za najatrakcyjniejszą z uwagi na oryginalne i kompleksowe podejście do całego programu, a także zaproponowane rozwiązania w zakresie treści merytorycznych oraz wykorzystania nowych mediów.

Działania dla Budimex z ramienia agencji nadzoruje Maciej Komarczuk, Dyrektor Zarządzający.

Źródło: Still Like

www.stilllike.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764