logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Still Like wygrywa obsługę Strefy Rodzica Budimex Dzieciom

  PR 06.10.2022, przeczytano 322 razy

Agencja kreatywna Still Like złożyła najlepszą ofertę na obsługę akcji CSR „Strefa Rodzica. Budimex Dzieciom”. To ogólnopolski program społeczny, którego celem jest tworzenie przyjaznych stref dla dzieci i ich opiekunów w szpitalach w całym kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/still-like-wygrywa-obsluge-strefy-rodzica-budimex-dzieciom,397485,artykul.html

Budimex SA należy do hiszpańskiej Grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Spółka jest liderem w branży budowlanej w Polsce, zarówno pod względem świadczonych usług, jak i w zakresie prowadzonych działań CSR.

Program "Strefa Rodzica. Budimex dzieciom" ma za zadanie stworzyć w szpitalach odpowiednie warunki umożliwiające rodzicom towarzyszenie choremu dziecku. Projekt ma również szerszy wymiar edukacyjny – promuje korzyści emocjonalne i wsparcie procesu leczenia wynikające z uczestnictwa rodziców w opiece nad chorym dzieckiem. W ramach programu na oddziałach dziecięcych polskich szpitali wydzielane są specjalne strefy dla rodziców.

Zakres pracy agencji obejmuje kompleksową obsługę akcji, m.in. media relations, obsługę kanałów social media, strony www oraz koordynację przebiegu akcji. Oferta Still Like na odświeżenie komunikacji projektu została uznana przez Budimex za najatrakcyjniejszą z uwagi na oryginalne i kompleksowe podejście do całego programu, a także zaproponowane rozwiązania w zakresie treści merytorycznych oraz wykorzystania nowych mediów.

Działania dla Budimex z ramienia agencji nadzoruje Maciej Komarczuk, Dyrektor Zarządzający.

Źródło: Still Like

www.stilllike.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764