logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stock Polska i Uszka w Barszczu prezentują aplikację Bar Is Us

  PR 23.01.2020, przeczytano 913 razy
ilustracja

Społeczność barmanów zyskała nowe miejsce w sieci. BAR IS US to mobilna aplikacja skierowana do barmanów, której głównym zadaniem jest podnoszenie ich kompetencji w zakresie miksologii i technik barmańskich, edukowanie i lojalizacja z markami takimi jak Auchentoshan, Maker’s Mark, Dictador, Beluga, Orkisz, Dubliner czy Jim Beam.  Aplikacja powstała na zlecenie STOCK POLSKA. Za koncepcję kreatywną oraz obsługę aplikacji odpowiada agencja kreatywna Uszka w Barszczu, która w pracy nad treściami pojawiającymi się w BAR IS US ściśle współpracuje z ambasadorami marek premium STOCK POLSKA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stock-polska-i-uszka-w-barszczu-prezentuja-aplikacje-bar-is-us,385427,artykul.html

- Biznesowo BAR IS US ma za zadanie stworzyć społeczność profesjonalistów wokół marek STOCK POLSKA, ale przede wszystkim dostarczać wiedzy na temat rynku alkoholi, sprawdzonych przepisów czy porad w codziennej pracy z klientami. Cieszymy się, że możemy naszym doświadczeniem w prowadzeniu platform B2B wesprzeć STOCK POLSKA w realizacji tego celu. – podkreśla Karol Szczawiński, CEO agencji Uszka w Barszczu

BAR IS US to mobilna aplikacja dedykowana barmanom, oferująca szereg aktywności swojej grupie docelowej. Funkcje BAR IS US zebrane są w czterech kategoriach: Wiedza barmańska, Aktualności, Quizy i Konkursy. BAR IS US to również odpowiedź na potrzebę podnoszenia jakości usług gastronomicznych oferowanych w polskich barach. Za treści w aplikacji odpowiadają ambasadorzy STOCK POLSKA, czyli Mateusz Szuchnik, Daria Pasieka, Janusz Trendewicz i Dawid Typa, dzięki czemu użytkownicy zawsze mogą mieć pewność, że otrzymają najbardziej aktualną, rzetelną i sprawdzoną wiedzę.

Ze względu na specyfikę swojej pracy, barmani nie mają zbyt wiele czasu na podnoszenie swoich kwalifikacji. Żeby utrzymać ich zainteresowanie, aplikacja premiuje ich zaangażowanie punktami, które mogą wymieniać na nagrody. Dostępność atrakcyjnej wiedzy i gratyfikacja za jej utrwalanie to główne powody, dla których barmani będą sięgać po aplikację.

- Nie wszyscy pracownicy mają dostęp do szkoleń i podnoszenia kwalifikacji, a to od nich zależy, jakie trunki i w jaki sposób podają swoim gościom, co z kolei przekłada się na całą kulturę nocnego życia. Nam zależy na tym, żeby stale podnosić jej poziom. Stoimy na stanowisku, że wybierając koktajle, klientom nie chodzi o ich moc, a o niepowtarzalny smak i doświadczenie. Dzięki aplikacji BAR IS US chcemy pomóc barmanom w lepszym odpowiadaniu na potrzeby ich gości. – mówi Bartosz Paśko, On Trade Activity Manager z STOCK POLSKA.

Ważną cechą BAR IS US jest to, że tworzy zamkniętą społeczność. Żeby dostać się do aplikacji, trzeba być zweryfikowanym barmanem. Do weryfikacji służy kod, który barman może otrzymać od użytkownika aplikacji, przedstawiciela handlowego STOCK POLSKA lub wygenerować za pośrednictwem strony internetowej.

Aplikacja została stworzona w technologii PWA i działa zarówno na platformie Android, jak i iOS. Za jej techniczną stronę odpowiada AlterPage, a za strategię, kreację i content – Uszka w Barszczu.

Źródło: Uszka w Barszczu

www.uszkawbarszczu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764