Społeczność barmanów zyskała nowe miejsce w sieci. BAR IS US to mobilna aplikacja skierowana do barmanów, której głównym zadaniem jest podnoszenie ich kompetencji w zakresie miksologii i technik barmańskich, edukowanie i lojalizacja z markami takimi jak Auchentoshan, Maker’s Mark, Dictador, Beluga, Orkisz, Dubliner czy Jim Beam. Aplikacja powstała na zlecenie STOCK POLSKA. Za koncepcję kreatywną oraz obsługę aplikacji odpowiada agencja kreatywna Uszka w Barszczu, która w pracy nad treściami pojawiającymi się w BAR IS US ściśle współpracuje z ambasadorami marek premium STOCK POLSKA.
- Biznesowo BAR IS US ma za zadanie stworzyć społeczność profesjonalistów wokół marek STOCK POLSKA, ale przede wszystkim dostarczać wiedzy na temat rynku alkoholi, sprawdzonych przepisów czy porad w codziennej pracy z klientami. Cieszymy się, że możemy naszym doświadczeniem w prowadzeniu platform B2B wesprzeć STOCK POLSKA w realizacji tego celu. – podkreśla Karol Szczawiński, CEO agencji Uszka w Barszczu
BAR IS US to mobilna aplikacja dedykowana barmanom, oferująca szereg aktywności swojej grupie docelowej. Funkcje BAR IS US zebrane są w czterech kategoriach: Wiedza barmańska, Aktualności, Quizy i Konkursy. BAR IS US to również odpowiedź na potrzebę podnoszenia jakości usług gastronomicznych oferowanych w polskich barach. Za treści w aplikacji odpowiadają ambasadorzy STOCK POLSKA, czyli Mateusz Szuchnik, Daria Pasieka, Janusz Trendewicz i Dawid Typa, dzięki czemu użytkownicy zawsze mogą mieć pewność, że otrzymają najbardziej aktualną, rzetelną i sprawdzoną wiedzę.
Ze względu na specyfikę swojej pracy, barmani nie mają zbyt wiele czasu na podnoszenie swoich kwalifikacji. Żeby utrzymać ich zainteresowanie, aplikacja premiuje ich zaangażowanie punktami, które mogą wymieniać na nagrody. Dostępność atrakcyjnej wiedzy i gratyfikacja za jej utrwalanie to główne powody, dla których barmani będą sięgać po aplikację.
- Nie wszyscy pracownicy mają dostęp do szkoleń i podnoszenia kwalifikacji, a to od nich zależy, jakie trunki i w jaki sposób podają swoim gościom, co z kolei przekłada się na całą kulturę nocnego życia. Nam zależy na tym, żeby stale podnosić jej poziom. Stoimy na stanowisku, że wybierając koktajle, klientom nie chodzi o ich moc, a o niepowtarzalny smak i doświadczenie. Dzięki aplikacji BAR IS US chcemy pomóc barmanom w lepszym odpowiadaniu na potrzeby ich gości. – mówi Bartosz Paśko, On Trade Activity Manager z STOCK POLSKA.
Ważną cechą BAR IS US jest to, że tworzy zamkniętą społeczność. Żeby dostać się do aplikacji, trzeba być zweryfikowanym barmanem. Do weryfikacji służy kod, który barman może otrzymać od użytkownika aplikacji, przedstawiciela handlowego STOCK POLSKA lub wygenerować za pośrednictwem strony internetowej.
Aplikacja została stworzona w technologii PWA i działa zarówno na platformie Android, jak i iOS. Za jej techniczną stronę odpowiada AlterPage, a za strategię, kreację i content – Uszka w Barszczu.
Źródło: Uszka w Barszczu