logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stock Prosecco Treviso w nowej odsłonie

  PR 11.12.2019, przeczytano 994 razy
ilustracjastrzałka

Stock Prosecco Treviso zyskało nową, elegancką etykietę stworzoną w duchu współczesnych trendów. Ten uniwersalny trunek idealnie sprawdzi się na każdą okazję, a nowy design sprawia, że w tym świąteczno-karnawałowym czasie nada spotkaniom wyjątkowego charakteru i będzie ich wyśmienitym dopełnieniem. Produkt w odświeżonej wersji jest już dostępny w sklepach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stock-prosecco-treviso-w-nowej-odslonie,385049,artykul.html

Ekskluzywny design i wnętrze

Stock Prosecco Treviso zyskało nowy design butelki inspirowany trendem premiumizacji – klasyczne złoto i czerń nadają opakowaniu elegancji, a precyzja i dbałość o detale są widoczne na wszystkich jego elementach. Dodatkowo stylowa, ciemnozielona butelka ze złotym korkiem sprawia, że produkt prezentuje się naprawdę wyjątkowo. W nowym Stock Prosecco Treviso udoskonalona została również zawartość – lekki, wytrawny i orzeźwiający smak oraz subtelny, owocowy aromat reprezentują najlepszą, włoską tradycję tworzenia win musujących. A to wszystko dzięki starannie wyselekcjonowanym szczepom winogron z malowniczej włoskiej prowincji Treviso, leżącego w samym sercu regionu Veneto – jedynego miejsca na świecie, gdzie produkuje się ten trunek.

Moda na wina musujące

- Rynek win musujących dynamicznie rośnie, a prosecco jest istotną jego częścią. Ten światowy trend ma widoczny wpływ na nasz rynek – Polacy również pokochali „bąbelki”. Rosnąca różnorodność oferty w tym segmencie jest na to idealnym dowodem. Na półkach sklepowych można zaobserwować coraz więcej marek oraz pojawiają się nowe warianty smakowe z nutami owocowymi. Również Stock Prosecco Treviso zyskał nowoczesny design butelki, wpisując się w panujące trendy  - mówi Zuzanna Jasica, Marketing Assistant w Stock Polska.

Uniwersalność win musujących sprawia, że są one doskonałe zarówno latem, gdy poszukujemy orzeźwienia, jak i w okresie świąteczno-karnawałowym, kiedy okazji do celebrowania i spotkań w gronie znajomych jest więcej. Stock Prosecco Treviso to atrakcyjny produkt zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn – jest stworzony, by delektować się jego delikatnym smakiem w miłym towarzystwie. Wyśmienity jako aperitif, jako przyjemny akcent przy spotkaniu z przyjaciółmi, doskonale sprawdzi się również jako elegancki prezent. Produkt w nowym opakowaniu jest już dostępny w sklepach, a w zbliżającym się okresie świąteczno-karnawałowym przewidziane są dodatkowe, wspierające ekspozycje w kanale modern trade. Dodatkowo marka obecna jest na eventach. Za działania PR-owe odpowiada agencja Publicis Consultants.

Źródło: Publicis Consultants

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing B2B wciąż wyzwaniem dla polskich firm
Marketing B2B wciąż stanowi wyzwanie dla wielu polskich firm – wynika z nowego badania Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu „Marketing B2B w polskich firmach”
Mural, neony i iluminacje świetlne na Kamionku
W SOHO by Yareal na warszawskim Kamionku powstał efektowny mural zdobiący nowopowstały pasaż. Dodatkowo w grudniu przestrzeń kompleksu rozświetlą stylowe neony, a lobby jednego z budynków ozdobi zabytkowy skuter Osa, wyprodukowany kilka dekad wcześniej w fabryce działającej wówczas na terenie obecnego SOHO. Wewnątrz ogólnodostępnego osiedla uruchomione zostały...
Czy AI zwiększa przychody MŚP?
91% małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) korzystających ze sztucznej inteligencji (AI) twierdzi, że zwiększa ona ich przychody - wynika z nowego badania Salesforce. Dane, zebrane od 3350 liderów małych i średnich przedsiębiorstw pokazują, w jaki sposób firmy wykorzystują sztuczną inteligencję do napędzania swojego wzrostu.
PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764