Stock Prosecco Treviso zyskało nową, elegancką etykietę stworzoną w duchu współczesnych trendów. Ten uniwersalny trunek idealnie sprawdzi się na każdą okazję, a nowy design sprawia, że w tym świąteczno-karnawałowym czasie nada spotkaniom wyjątkowego charakteru i będzie ich wyśmienitym dopełnieniem. Produkt w odświeżonej wersji jest już dostępny w sklepach.
Ekskluzywny design i wnętrze
Stock Prosecco Treviso zyskało nowy design butelki inspirowany trendem premiumizacji – klasyczne złoto i czerń nadają opakowaniu elegancji, a precyzja i dbałość o detale są widoczne na wszystkich jego elementach. Dodatkowo stylowa, ciemnozielona butelka ze złotym korkiem sprawia, że produkt prezentuje się naprawdę wyjątkowo. W nowym Stock Prosecco Treviso udoskonalona została również zawartość – lekki, wytrawny i orzeźwiający smak oraz subtelny, owocowy aromat reprezentują najlepszą, włoską tradycję tworzenia win musujących. A to wszystko dzięki starannie wyselekcjonowanym szczepom winogron z malowniczej włoskiej prowincji Treviso, leżącego w samym sercu regionu Veneto – jedynego miejsca na świecie, gdzie produkuje się ten trunek.
Moda na wina musujące
- Rynek win musujących dynamicznie rośnie, a prosecco jest istotną jego częścią. Ten światowy trend ma widoczny wpływ na nasz rynek – Polacy również pokochali „bąbelki”. Rosnąca różnorodność oferty w tym segmencie jest na to idealnym dowodem. Na półkach sklepowych można zaobserwować coraz więcej marek oraz pojawiają się nowe warianty smakowe z nutami owocowymi. Również Stock Prosecco Treviso zyskał nowoczesny design butelki, wpisując się w panujące trendy - mówi Zuzanna Jasica, Marketing Assistant w Stock Polska.
Uniwersalność win musujących sprawia, że są one doskonałe zarówno latem, gdy poszukujemy orzeźwienia, jak i w okresie świąteczno-karnawałowym, kiedy okazji do celebrowania i spotkań w gronie znajomych jest więcej. Stock Prosecco Treviso to atrakcyjny produkt zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn – jest stworzony, by delektować się jego delikatnym smakiem w miłym towarzystwie. Wyśmienity jako aperitif, jako przyjemny akcent przy spotkaniu z przyjaciółmi, doskonale sprawdzi się również jako elegancki prezent. Produkt w nowym opakowaniu jest już dostępny w sklepach, a w zbliżającym się okresie świąteczno-karnawałowym przewidziane są dodatkowe, wspierające ekspozycje w kanale modern trade. Dodatkowo marka obecna jest na eventach. Za działania PR-owe odpowiada agencja Publicis Consultants.
Źródło: Publicis Consultants