logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stock Prosecco Treviso w nowej odsłonie

  PR 11.12.2019, przeczytano 236 razy
ilustracjastrzałka

Stock Prosecco Treviso zyskało nową, elegancką etykietę stworzoną w duchu współczesnych trendów. Ten uniwersalny trunek idealnie sprawdzi się na każdą okazję, a nowy design sprawia, że w tym świąteczno-karnawałowym czasie nada spotkaniom wyjątkowego charakteru i będzie ich wyśmienitym dopełnieniem. Produkt w odświeżonej wersji jest już dostępny w sklepach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stock-prosecco-treviso-w-nowej-odslonie,385049,artykul.html

Ekskluzywny design i wnętrze

Stock Prosecco Treviso zyskało nowy design butelki inspirowany trendem premiumizacji – klasyczne złoto i czerń nadają opakowaniu elegancji, a precyzja i dbałość o detale są widoczne na wszystkich jego elementach. Dodatkowo stylowa, ciemnozielona butelka ze złotym korkiem sprawia, że produkt prezentuje się naprawdę wyjątkowo. W nowym Stock Prosecco Treviso udoskonalona została również zawartość – lekki, wytrawny i orzeźwiający smak oraz subtelny, owocowy aromat reprezentują najlepszą, włoską tradycję tworzenia win musujących. A to wszystko dzięki starannie wyselekcjonowanym szczepom winogron z malowniczej włoskiej prowincji Treviso, leżącego w samym sercu regionu Veneto – jedynego miejsca na świecie, gdzie produkuje się ten trunek.

Moda na wina musujące

- Rynek win musujących dynamicznie rośnie, a prosecco jest istotną jego częścią. Ten światowy trend ma widoczny wpływ na nasz rynek – Polacy również pokochali „bąbelki”. Rosnąca różnorodność oferty w tym segmencie jest na to idealnym dowodem. Na półkach sklepowych można zaobserwować coraz więcej marek oraz pojawiają się nowe warianty smakowe z nutami owocowymi. Również Stock Prosecco Treviso zyskał nowoczesny design butelki, wpisując się w panujące trendy  - mówi Zuzanna Jasica, Marketing Assistant w Stock Polska.

Uniwersalność win musujących sprawia, że są one doskonałe zarówno latem, gdy poszukujemy orzeźwienia, jak i w okresie świąteczno-karnawałowym, kiedy okazji do celebrowania i spotkań w gronie znajomych jest więcej. Stock Prosecco Treviso to atrakcyjny produkt zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn – jest stworzony, by delektować się jego delikatnym smakiem w miłym towarzystwie. Wyśmienity jako aperitif, jako przyjemny akcent przy spotkaniu z przyjaciółmi, doskonale sprawdzi się również jako elegancki prezent. Produkt w nowym opakowaniu jest już dostępny w sklepach, a w zbliżającym się okresie świąteczno-karnawałowym przewidziane są dodatkowe, wspierające ekspozycje w kanale modern trade. Dodatkowo marka obecna jest na eventach. Za działania PR-owe odpowiada agencja Publicis Consultants.

Źródło: Publicis Consultants

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764