logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stock Prosecco Treviso w nowej odsłonie

  PR 11.12.2019, przeczytano 876 razy
ilustracjastrzałka

Stock Prosecco Treviso zyskało nową, elegancką etykietę stworzoną w duchu współczesnych trendów. Ten uniwersalny trunek idealnie sprawdzi się na każdą okazję, a nowy design sprawia, że w tym świąteczno-karnawałowym czasie nada spotkaniom wyjątkowego charakteru i będzie ich wyśmienitym dopełnieniem. Produkt w odświeżonej wersji jest już dostępny w sklepach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stock-prosecco-treviso-w-nowej-odslonie,385049,artykul.html

Ekskluzywny design i wnętrze

Stock Prosecco Treviso zyskało nowy design butelki inspirowany trendem premiumizacji – klasyczne złoto i czerń nadają opakowaniu elegancji, a precyzja i dbałość o detale są widoczne na wszystkich jego elementach. Dodatkowo stylowa, ciemnozielona butelka ze złotym korkiem sprawia, że produkt prezentuje się naprawdę wyjątkowo. W nowym Stock Prosecco Treviso udoskonalona została również zawartość – lekki, wytrawny i orzeźwiający smak oraz subtelny, owocowy aromat reprezentują najlepszą, włoską tradycję tworzenia win musujących. A to wszystko dzięki starannie wyselekcjonowanym szczepom winogron z malowniczej włoskiej prowincji Treviso, leżącego w samym sercu regionu Veneto – jedynego miejsca na świecie, gdzie produkuje się ten trunek.

Moda na wina musujące

- Rynek win musujących dynamicznie rośnie, a prosecco jest istotną jego częścią. Ten światowy trend ma widoczny wpływ na nasz rynek – Polacy również pokochali „bąbelki”. Rosnąca różnorodność oferty w tym segmencie jest na to idealnym dowodem. Na półkach sklepowych można zaobserwować coraz więcej marek oraz pojawiają się nowe warianty smakowe z nutami owocowymi. Również Stock Prosecco Treviso zyskał nowoczesny design butelki, wpisując się w panujące trendy  - mówi Zuzanna Jasica, Marketing Assistant w Stock Polska.

Uniwersalność win musujących sprawia, że są one doskonałe zarówno latem, gdy poszukujemy orzeźwienia, jak i w okresie świąteczno-karnawałowym, kiedy okazji do celebrowania i spotkań w gronie znajomych jest więcej. Stock Prosecco Treviso to atrakcyjny produkt zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn – jest stworzony, by delektować się jego delikatnym smakiem w miłym towarzystwie. Wyśmienity jako aperitif, jako przyjemny akcent przy spotkaniu z przyjaciółmi, doskonale sprawdzi się również jako elegancki prezent. Produkt w nowym opakowaniu jest już dostępny w sklepach, a w zbliżającym się okresie świąteczno-karnawałowym przewidziane są dodatkowe, wspierające ekspozycje w kanale modern trade. Dodatkowo marka obecna jest na eventach. Za działania PR-owe odpowiada agencja Publicis Consultants.

Źródło: Publicis Consultants

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764