logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stoiska targowe wielokrotnego użytku od Ultima Displays

  PR 16.10.2019, przeczytano 889 razy

Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stoiska-targowe-wielokrotnego-uzytku-od-ultima-displays,384372,artykul.html

Ultima Displays proponuje Partnerom rozwiązania modułowe dla ich klientów. Moduły Vector wykonane z aluminiowych profili pozwalają na tworzenie różnych konfiguracji z tych samych elementów. Pozwala to zaprojektować stoisko narożne lub półwyspowe bez konieczności kupowania kolejnych modułów.

Ogromną zaletą tego rozwiązania jest możliwość wykorzystywania elementów stoiska do innych celów – promocji, dekoracji, aranżacji, informacji. Wymiana grafiki jest niezwykle prosta, a dzięki elastycznym materiałom, można ją przechowywać złożoną w kostkę przez wiele miesięcy. Zrobienie kilku projektów graficznych od razu, to duża jednorazowa inwestycja, ale nie jest to konieczne. Moduły są standardowym produktem w ofercie Ultima Displays, dlatego druk domówić można w każdej chwili bez konieczności odsyłania systemu.

Do stoiska z modułów Vector dodać można akcesoria takie jak oświetlenie, uchwyt na telewizor, półki, podwieszenie, lady, stojaki na ulotki i wiele innych. Te elementy sprawią, że stoisko będzie bardziej funkcjonalne i lepiej widoczne.

Całość może być przechowywana w torbach, pudłach lub pojemnych, drewnianych skrzyniach, co redukuje ilość potrzebnego do magazynowania miejsca. Poza tym należy pamiętać, że większość elementów może być rozstawionych np. w biurze przez cały czas poza targami.

Ta jednorazowa inwestycja to dobry wybór dla każdego, kto planuje swoje działania i dba o środowisko. W miarę zwiększania się potrzeb, można domówić moduły i powiększać powierzchnię stoiska.

Źródło: Ultima Displays Polska


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: UltimaDisplays



UltimaDisplays o sobie:

Na rynku polskim Ultima Displays działa od roku 2011. W Europie znana jest od 1999 roku.
Od samego początku firma współpracuje tylko z profesjonalistami z branży, dostarczając im rozwiązania dla końcowych klientów.
W ofercie znaleźć można stoiska targowe, ścianki wystawiennicze, flagi, outdoor, standy, roll upy i wiele innych. Dostępne są nie tylko gotowe systemy, ale także produkowane na zamówienie konstrukcje. Dzięki temu, że wszystko od obsługi klienta, przez projektowanie po produkcję i druk znajduje się pod jednym dachem, Ultima Displays zapewnia szybki czas realizacji.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB
XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.
Nowa kampania marketingowa marki Fritz-kola
W nowej kampanii marketingowej „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność  mogą  iść  ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie...
„Więcej niż generator pary” – grupa Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips
Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
Wacom Cintiq Pro 27 – tablet ekranowy dla profesjonalistów
Wacom zaprezentował nowy tablet ekranowy o przekątnej 27” z dotykowym ekranem 4K, który odwzorowuje 99% przestrzeni AdobeRGB. Urządzenie oferowane jest w komplecie wraz z nową, ergonomiczną podstawą. Najwyższą jakość pracy ma zapewnić piórko nowej generacji Pro Pen 3.
Akademia Zdobienia Tekstyliów w API.PL – edycja JESIEŃ 2022
API.PL zaprasza na jesienną edycję Akademii Zdobienia Tekstyliów! Zapisz się i odkryj nowe inspiracje na rozwój swojego biznesu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii druku tekstylnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764