logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stoiska targowe wielokrotnego użytku od Ultima Displays

  PR 16.10.2019, przeczytano 614 razy

Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stoiska-targowe-wielokrotnego-uzytku-od-ultima-displays,384372,artykul.html

Ultima Displays proponuje Partnerom rozwiązania modułowe dla ich klientów. Moduły Vector wykonane z aluminiowych profili pozwalają na tworzenie różnych konfiguracji z tych samych elementów. Pozwala to zaprojektować stoisko narożne lub półwyspowe bez konieczności kupowania kolejnych modułów.

Ogromną zaletą tego rozwiązania jest możliwość wykorzystywania elementów stoiska do innych celów – promocji, dekoracji, aranżacji, informacji. Wymiana grafiki jest niezwykle prosta, a dzięki elastycznym materiałom, można ją przechowywać złożoną w kostkę przez wiele miesięcy. Zrobienie kilku projektów graficznych od razu, to duża jednorazowa inwestycja, ale nie jest to konieczne. Moduły są standardowym produktem w ofercie Ultima Displays, dlatego druk domówić można w każdej chwili bez konieczności odsyłania systemu.

Do stoiska z modułów Vector dodać można akcesoria takie jak oświetlenie, uchwyt na telewizor, półki, podwieszenie, lady, stojaki na ulotki i wiele innych. Te elementy sprawią, że stoisko będzie bardziej funkcjonalne i lepiej widoczne.

Całość może być przechowywana w torbach, pudłach lub pojemnych, drewnianych skrzyniach, co redukuje ilość potrzebnego do magazynowania miejsca. Poza tym należy pamiętać, że większość elementów może być rozstawionych np. w biurze przez cały czas poza targami.

Ta jednorazowa inwestycja to dobry wybór dla każdego, kto planuje swoje działania i dba o środowisko. W miarę zwiększania się potrzeb, można domówić moduły i powiększać powierzchnię stoiska.

Źródło: Ultima Displays Polska


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: UltimaDisplays



UltimaDisplays o sobie:

Na rynku polskim Ultima Displays działa od roku 2011. W Europie znana jest od 1999 roku.
Od samego początku firma współpracuje tylko z profesjonalistami z branży, dostarczając im rozwiązania dla końcowych klientów.
W ofercie znaleźć można stoiska targowe, ścianki wystawiennicze, flagi, outdoor, standy, roll upy i wiele innych. Dostępne są nie tylko gotowe systemy, ale także produkowane na zamówienie konstrukcje. Dzięki temu, że wszystko od obsługi klienta, przez projektowanie po produkcję i druk znajduje się pod jednym dachem, Ultima Displays zapewnia szybki czas realizacji.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe logo i rebranding w branży kamieniarskiej - „Jaskiniowiec”
Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.
Home Invest świętuje i maluje Przyszłość na Woli
Grupa Kapitałowa Home Invest obchodzi w tym roku jubileusz 15-lecia działalności deweloperskiej. Podsumowuje dotychczasowe osiągnięcia i przedstawia plany na przyszłość. W czerwcu br. miało miejsce uroczyste odsłonięcie muralu – Przyszłość na Woli, który został namalowany na ścianie budynku flagowej inwestycji Apartamenty Okopowa 59A w Warszawie
Motocykl Suzuki Katana w reklamie Communication Unlimited
Suzuki Katana kreuje nowe marzenia, ale przede wszystkim ożywia wspomnienia z lat 80. W styl motocykla wpisuje się jego nowa reklama, którą przygotowała agencja Communication Unlimited.
Spółka Cube Group chce wprowadzić nową jakość w systemach automatyzacji wielu kanałów marketingu. Zaakceptowana kwota dofinansowania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 1,87 miliona złotych. Łączna wartość projektu to 3 miliony złotych.
Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus: tablety graficzne Huion
Huion, jeden z producentów urządzeń graficznych, wprowadził dziś na rynek dwa tablety piórkowe o przekątnej 21,5 cala - Kamvas 22 oraz bogatszą wersję Kamvas 22 Plus. Te dwa tablety piórkowe stanowią kolejne potwierdzenie różnorodności oferty produktowej marki Huion, która pozwala użytkownikom na dobór najbardziej odpowiedniego urządzenia w zależności od potrzeb i budżetu,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764