logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stoiska targowe wielokrotnego użytku od Ultima Displays

  PR 16.10.2019, przeczytano 1072 razy

Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stoiska-targowe-wielokrotnego-uzytku-od-ultima-displays,384372,artykul.html

Ultima Displays proponuje Partnerom rozwiązania modułowe dla ich klientów. Moduły Vector wykonane z aluminiowych profili pozwalają na tworzenie różnych konfiguracji z tych samych elementów. Pozwala to zaprojektować stoisko narożne lub półwyspowe bez konieczności kupowania kolejnych modułów.

Ogromną zaletą tego rozwiązania jest możliwość wykorzystywania elementów stoiska do innych celów – promocji, dekoracji, aranżacji, informacji. Wymiana grafiki jest niezwykle prosta, a dzięki elastycznym materiałom, można ją przechowywać złożoną w kostkę przez wiele miesięcy. Zrobienie kilku projektów graficznych od razu, to duża jednorazowa inwestycja, ale nie jest to konieczne. Moduły są standardowym produktem w ofercie Ultima Displays, dlatego druk domówić można w każdej chwili bez konieczności odsyłania systemu.

Do stoiska z modułów Vector dodać można akcesoria takie jak oświetlenie, uchwyt na telewizor, półki, podwieszenie, lady, stojaki na ulotki i wiele innych. Te elementy sprawią, że stoisko będzie bardziej funkcjonalne i lepiej widoczne.

Całość może być przechowywana w torbach, pudłach lub pojemnych, drewnianych skrzyniach, co redukuje ilość potrzebnego do magazynowania miejsca. Poza tym należy pamiętać, że większość elementów może być rozstawionych np. w biurze przez cały czas poza targami.

Ta jednorazowa inwestycja to dobry wybór dla każdego, kto planuje swoje działania i dba o środowisko. W miarę zwiększania się potrzeb, można domówić moduły i powiększać powierzchnię stoiska.

Źródło: Ultima Displays Polska


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: UltimaDisplays



UltimaDisplays o sobie:

Na rynku polskim Ultima Displays działa od roku 2011. W Europie znana jest od 1999 roku.
Od samego początku firma współpracuje tylko z profesjonalistami z branży, dostarczając im rozwiązania dla końcowych klientów.
W ofercie znaleźć można stoiska targowe, ścianki wystawiennicze, flagi, outdoor, standy, roll upy i wiele innych. Dostępne są nie tylko gotowe systemy, ale także produkowane na zamówienie konstrukcje. Dzięki temu, że wszystko od obsługi klienta, przez projektowanie po produkcję i druk znajduje się pod jednym dachem, Ultima Displays zapewnia szybki czas realizacji.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764