logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stoisko targowe Sanplast wyróżnione w konkursie Standout.

  PR 29.04.2019, przeczytano 405 razy
ilustracjastrzałka

StandOUT to konkurs rozstrzygany co roku po największych targach na świecie. Nagradzane są w nim polskie stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stoisko-targowe-sanplast-wyroznione-w-konkursie-standout.,382259,artykul.html

StandOUT to plebiscyt organizowany przez portal Exspace.pl na największych branżowych targach. Jego obecna, 69 edycja objęła prestiżowe niemieckie targi ISH, na których Sanplast był jednym z 96 polskich wystawców. II miejsce w plebiscycie dla firmy Sanplast to doskonała promocja polskiego biznesu i pokazane zarówno estetyki asortymentu producenta, jak i wyjątkowego designu stanowiska.

Dzięki temu, że głosowanie na poszczególnych wystawców odbyło się wirtualnie, grono głosujących było bardzo zróżnicowane i nie ograniczyło się do branży obejmującej określoną wystawę. Plebiscyt StandOUT pokazuje także, że dzięki wyróżnieniu udział w targach nie pozostaje tylko jednorazową wizytą na stoisku, ale też daje możliwość wielokrotnego powracania do oferty produktowej producenta oraz wizerunku marki.

– Ta nagroda jest dla nas niezwykle ważna, ponieważ podkreśla nasz pomysł na pokazanie się na targach. Jesteśmy z niego wyjątkowo dumni. W portfolio produktowym firm z grupy Sanplast znajdują się różne produkty, jednak zawsze ich estetyka jest dla nas jednym z kluczowych elementów. Tym bardziej cieszy fakt, że prezentując nasze produkty, przyciągamy także designem stoiska, a identyfikacja wizualna jest spójna. To dla nas sygnał, że to, co pokazujemy i nieustannie udoskonalamy, zmierza we właściwym kierunku – mówi Małgorzata Hulisz, Kierownik Działu Marketingu firmy Sanplast.

Wyróżnienie StandOUT to okazja dla nagrodzonego wystawcy na promocję firmy oraz pokazywanie polskiego biznesu jako nowoczesnego, innowacyjnego i wyznaczającego trendy designerskie, także poza granicami Polski. Laur dla firmy Sanplast jest potwierdzeniem uznania ze strony gości odwiedzających targi, a także specjalistów z branży.

Źródło: Sanplast

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bluerank z dwiema nagrodami w European Search Awards 2019
Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach  Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign. To już dziewiąta i dziesiąta statuetka ESA na koncie agencji.
Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”
"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach...
Uwaga specjaliści od namingu: Konkurs na nazwę planety!
Międzynarodowa Unia Astronomiczna (IAU) wraz z Polskim Towarzystwem Astronomicznym (PTA) ogłaszają ogólnonarodowy konkurs na nazwy dla planety pozasłonecznej i jej gwiazdy. To część globalnej inicjatywy podjętej w ramach obchodów stulecia IAU – każdy kraj otrzymuje prawo nadania nazwy jednej gwieździe oraz krążącej wokół niej planecie. Swoje...
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!
Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
ING wyróżniony w konkursie Golden Arrow za działania marketingowe
W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow ING Bank Śląski został doceniony za efektywność i innowacyjność działań marketingowych. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii digital marketing – SEM, wyróżnienie w kategorii wideo za cykl filmów – „Prosto o pieniądzach” oraz dodatkowe wyróżnienie w kategorii open za e-learning o prostym języku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764