logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stoisko targowe Sanplast wyróżnione w konkursie Standout.

  PR 29.04.2019, przeczytano 457 razy
ilustracjastrzałka

StandOUT to konkurs rozstrzygany co roku po największych targach na świecie. Nagradzane są w nim polskie stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stoisko-targowe-sanplast-wyroznione-w-konkursie-standout.,382259,artykul.html

StandOUT to plebiscyt organizowany przez portal Exspace.pl na największych branżowych targach. Jego obecna, 69 edycja objęła prestiżowe niemieckie targi ISH, na których Sanplast był jednym z 96 polskich wystawców. II miejsce w plebiscycie dla firmy Sanplast to doskonała promocja polskiego biznesu i pokazane zarówno estetyki asortymentu producenta, jak i wyjątkowego designu stanowiska.

Dzięki temu, że głosowanie na poszczególnych wystawców odbyło się wirtualnie, grono głosujących było bardzo zróżnicowane i nie ograniczyło się do branży obejmującej określoną wystawę. Plebiscyt StandOUT pokazuje także, że dzięki wyróżnieniu udział w targach nie pozostaje tylko jednorazową wizytą na stoisku, ale też daje możliwość wielokrotnego powracania do oferty produktowej producenta oraz wizerunku marki.

– Ta nagroda jest dla nas niezwykle ważna, ponieważ podkreśla nasz pomysł na pokazanie się na targach. Jesteśmy z niego wyjątkowo dumni. W portfolio produktowym firm z grupy Sanplast znajdują się różne produkty, jednak zawsze ich estetyka jest dla nas jednym z kluczowych elementów. Tym bardziej cieszy fakt, że prezentując nasze produkty, przyciągamy także designem stoiska, a identyfikacja wizualna jest spójna. To dla nas sygnał, że to, co pokazujemy i nieustannie udoskonalamy, zmierza we właściwym kierunku – mówi Małgorzata Hulisz, Kierownik Działu Marketingu firmy Sanplast.

Wyróżnienie StandOUT to okazja dla nagrodzonego wystawcy na promocję firmy oraz pokazywanie polskiego biznesu jako nowoczesnego, innowacyjnego i wyznaczającego trendy designerskie, także poza granicami Polski. Laur dla firmy Sanplast jest potwierdzeniem uznania ze strony gości odwiedzających targi, a także specjalistów z branży.

Źródło: Sanplast

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Betfan z nagrodami za debiut roku i kampanię marketingową roku
BETFAN, legalny polski bukmacher, zdobył dwie nagrody w konkursie dla najlepszych firm działających na rynku biznesu rozrywkowego - Polish Gaming Aces 2019. Bukmacher zwyciężył w dwóch kategoriach - „Debiut roku” i „Kampania marketingowa roku”.
Nagrody Good Design 2019 dla produktów grupy Mitsubishi
W przeddzień swojej 150. rocznicy, szeroka grupa spółek Mitsubishi błyszczała podczas gali konkursowej Good Design 2019, nie tylko za sprawą nagród dla nowego modelu Mitsubishi Delica D:5 oraz modeli segmentu kei: eK Wagon i eK X – sprzedawanych w Japonii.
Konkurs AD WO/MAN Roku 2019 to organizowany przez magazyn „Press” plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród siebie.
Konkurs make me! 2020. Pula nagród: 65 tys. zł.
Międzynarodowy konkurs wzorniczy make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym celem make me! jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei, oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. Finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości,...
Screen Network z nagrodą w konkursie Digital Signage Awards 2020
Niestandardową, innowacyjną kampanię dla telewizji Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda Digital Signage Award przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764