logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stoisko targowe Sanplast wyróżnione w konkursie Standout.

  PR 29.04.2019, przeczytano 520 razy
ilustracjastrzałka

StandOUT to konkurs rozstrzygany co roku po największych targach na świecie. Nagradzane są w nim polskie stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stoisko-targowe-sanplast-wyroznione-w-konkursie-standout.,382259,artykul.html

StandOUT to plebiscyt organizowany przez portal Exspace.pl na największych branżowych targach. Jego obecna, 69 edycja objęła prestiżowe niemieckie targi ISH, na których Sanplast był jednym z 96 polskich wystawców. II miejsce w plebiscycie dla firmy Sanplast to doskonała promocja polskiego biznesu i pokazane zarówno estetyki asortymentu producenta, jak i wyjątkowego designu stanowiska.

Dzięki temu, że głosowanie na poszczególnych wystawców odbyło się wirtualnie, grono głosujących było bardzo zróżnicowane i nie ograniczyło się do branży obejmującej określoną wystawę. Plebiscyt StandOUT pokazuje także, że dzięki wyróżnieniu udział w targach nie pozostaje tylko jednorazową wizytą na stoisku, ale też daje możliwość wielokrotnego powracania do oferty produktowej producenta oraz wizerunku marki.

– Ta nagroda jest dla nas niezwykle ważna, ponieważ podkreśla nasz pomysł na pokazanie się na targach. Jesteśmy z niego wyjątkowo dumni. W portfolio produktowym firm z grupy Sanplast znajdują się różne produkty, jednak zawsze ich estetyka jest dla nas jednym z kluczowych elementów. Tym bardziej cieszy fakt, że prezentując nasze produkty, przyciągamy także designem stoiska, a identyfikacja wizualna jest spójna. To dla nas sygnał, że to, co pokazujemy i nieustannie udoskonalamy, zmierza we właściwym kierunku – mówi Małgorzata Hulisz, Kierownik Działu Marketingu firmy Sanplast.

Wyróżnienie StandOUT to okazja dla nagrodzonego wystawcy na promocję firmy oraz pokazywanie polskiego biznesu jako nowoczesnego, innowacyjnego i wyznaczającego trendy designerskie, także poza granicami Polski. Laur dla firmy Sanplast jest potwierdzeniem uznania ze strony gości odwiedzających targi, a także specjalistów z branży.

Źródło: Sanplast

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gala IAB Mixx Awards transmitowana online
Już 6 października o godzinie 19:00 ogłosimy nagrodzonych w 14. edycji IAB MIXX Awards. Kto zwycięży w digitalu? Zapraszamy do oglądania gali rozdania nagród w nowej wirtualnej formule dostępnej dla każdego. Wydarzenie będzie transmitowane live na Facebooku IAB Polska.
Znamy już wyniki I etapu DIMAQ UNI – dziewiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Do drugiego etapu zakwalifikowało się 5 prac licencjackich i 5 prac magisterskich.
Kampania reklamowa Generali nagrodzona przez Gazetę Ubezpieczeniową
„Pierwsza globalna kampania reklamowa Grupy Generali z agentami w roli głównej” została uznana przez redakcję Gazety Ubezpieczeniowej za najważniejszą Inicjatywę Sierpnia na rynku ubezpieczeniowym. Tygodnik docenił fakt, że w spotach Generali w centrum uwagi umieszczeni zostali agenci ubezpieczeniowi.
Animacja o historii „Sądu Ostatecznego” ponownie nagrodzona przez CA
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, tym razem ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu poświęconego projektowaniu graficznemu. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych...
PZU nagrodzone za kampanię „Praktyczna wiedza ma sens”
Kampania PZU „Praktyczna wiedza ma sens” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Konkurs organizowany jest przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce. PZU otrzymało wyróżnienie w kategorii „Kampania internetowa”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764