logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Stokrotka z nowym formatem kreatywnym

  PR 14.03.2024, przeczytano 485 razy
ilustracja

Agencja Keino opracowała nowy, pojemny format komunikacji dla sieci sklepów Stokrotka. Zmiana wsparta jest kampanią telewizyjną, radiową, online, OOH oraz in-store.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-stokrotka-z-nowym-formatem-kreatywnym,403466,artykul.html

Nowy format komunikacji skupiony wokół hasła „tutaj jest” stanowi kolejny etap budowania wizerunku i wyróżnialności Stokrotki. Opowiada o cechach, wartościach i charakterze tej marki.

Hasło „tutaj jest” funkcjonuje w wielu wymiarach, a jego uniwersalny charakter pozwala na komunikowanie zarówno oferty sprzedażowej, jak i wizerunku marki. W najbliższym czasie Stokrotka skupi się na haśle sprzedażowym „tanio tutaj jest”, nie rezygnując z rozwinięć „świeżo tutaj jest” i „wybór tutaj jest” – wskazujących na kluczowe benefity sieci supermarketów Stokrotka. Pojemność tego formatu in-store usłyszymy także w odsłonie rekrutacyjnej „praca tutaj jest”. Szerokie możliwości komunikowania potrzeb przez markę Stokrotka to ukłon w stronę klientów, którzy są niepowtarzalni, różnorodni i zwracają uwagę na różne cechy marki.

ilustracjastrzałka

Nowa komunikacja to także odświeżona i spójna we wszystkich formatach szata graficzna cotygodniowych materiałów promocyjnych: gazetek reklamowych, plakatów, billboardów i bannerów na stronie www.stokrotka.pl. Nowością jest również 30-sekundowa reklama telewizyjna wykorzystująca aranżację hitu Urszuli Dudziak i Michała Urbaniaka „Papaya” po raz pierwszy ze słowami. Utwór słowno-dźwiękowy nawiązuje do hasła kampanii „tutaj jest”.

Kampania 360 stopni będzie widoczna w telewizji, online, w kanałach social media, OOH, a także słyszalna w radiu i komunikatach in-store.

Działania komunikacyjne rozpoczynają się 14 marca.

Za przygotowanie strategii, kreacji oraz client service odpowiada agencja Keino. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Joho. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mido.

Źródło: Keino

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764