logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stolica Podkarpacia stolicą polskiego Digitalu - Internetbeta po raz 11

  PR 30.08.2019, przeczytano 1356 razy
ilustracjastrzałka

11 do 13 września – to czas, który już teraz powinni zarezerwować sobie wszyscy profesjonaliści w branży nowych technologii i rozwoju internetu. I już planować wyjazd na Podkarpacie! Podrzeszowska Kielnarowa już po raz 11. gościć będzie jedyną w swoim rodzaju konferencję InternetBeta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stolica-podkarpacia-stolica-polskiego-digitalu---internetbeta-po-raz-11,383784,artykul.html

Na to niezwykłe wydarzenie branża marketingu i technologii czeka cały rok. Na kampus Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w stolicy Województwa Podkarpackiego, znów przybędzie kilkaset osób, głodnych wiedzy i… gotowych do niezwykłej integracji z całym środowiskiem. Konferencja o wyjątkowym programie po raz jedenasty zabierze nas w świat inteligentnych rozwiązań teraźniejszości i przyszłości Internetu.

Mimo utrzymanej formuły, zbliżająca się edycja będzie specjalna. Na swój debiut w roli organizatora InternetBeta czeka Łukasz Bis, który po 10 latach przejął stery od Mateusza Tułeckiego.

– To olbrzymia przyjemność i jeszcze większe zobowiązanie. InternetBeta jest wydarzeniem, które wspomina się przez cały rok, w oczekiwaniu na kolejną edycję. Jestem przekonany, że konferencja pozostanie ulubionym wydarzeniem w branży, jednocześnie wnosząc nową jakość – mówi Bis.

– Ideą konferencji było stworzenie takiego wydarzenia, na które sam chwiałbym pojechać. I w tym roku uda się to urzeczywistnić. Organizację przejmuje Łukasz Bis, ja mam okazję i nadzieję spędzić z Wami wspaniały czas – mówi Mateusz Tułecki, organizator dziesięciu poprzednich edycji.

ilustracjastrzałka

Na gości wydarzenia czekają niezwykłe prezentacje partnerów wydarzenia, a także wyjątkowi prelegenci. Wśród nich m.in. Andrzej Ogonowski z SMSAPI.pl, Tomasz Machała, wiceprezes Wirtualnej Polski, Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse, Paulina Walkowiak z cux.io, Kamil Kardaś, Manager Marketingu w Empik S.A., Andrzej Gruszka, Head of Communication w Hexe Capital, Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup czy Marcin Galicki, pomysłodawca i założyciel Wspieram.to.

Tradycyjnie już uczestnicy InternetBeta będą mieli okazję wziąć udział w warsztatach. Czekają na nich ćwiczenia z kreatywności, warsztaty z DesignThinking, a także panel z inclusive design.

ilustracjastrzałka

Współorganizatorem InternetBeta jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Partnerem wydarzenia jest Województwo Podkarpackie, które znów udowadnia, że merytoryczną pracą i wsparciem dobrych inicjatyw powoli staje się polską Doliną Krzemową. Wsparcie okazało także Miasto Rzeszów, Województwo Podkarpackie, a także G2A, ColorLand, GetResponse, Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego, Inkubator Aeropolis, Podkarpackie Centrum Innowacji, Deloitte, zjedz.my, Lubasz i Wspólnicy, SMSApi, ContentHouse, CUX, Brand24, TheBigThing, AdMind, themadad, Blue Cherry Studio, filmcloud, coffeedesk, Fabryka e-biznesu i Mobile Madness.

Źródło: InternetBeta

www.internetbeta.pl

Dodatkowe informacje:

Patronem wydarzenia jest IAB Polska. Konferencja włączona została do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764