logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stopklatka S.A. i eo Networks modernizują portal stopklatka.pl

  PR 05.04.2012, przeczytano 889 razy

Stopklatka S.A. wydawca jednego z najpopularniejszych serwisów o tematyce filmowej w Polsce oraz software house eo Networks S.A. podpisały umowę na realizację nowej wersji portalu Stopklatka.pl. Podpisanie umowy kończy pierwszy, trwający 6 miesięcy, etap prac przygotowujących do modernizacji portalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stopklatka-s.a.-i-eo-networks-modernizuja-portal-stopklatka.pl,15171,artykul.html

Stopklatka.pl w nowej odsłonie i na nowej platformie technologicznej zostanie oddana użytkownikom jeszcze w tym roku. Jest to najważniejszy element strategii przyjętej wobec portalu przez Spółkę Stopklatka S.A. i jej większościowego udziałowca - Kino Polska TV S.A.

- Kontrakt ze Stopklatką jest dla nas tym ciekawszy, że chodzi o portal dla fanów kina. To znacząca, wymagająca i dodajmy, jedna z bardziej zaangażowanych społeczności. Chcemy, żeby nowy portal tworzyli właśnie fani kina. Jak najmniej barier i jak najwięcej możliwości – podkreśla Stefan Batory, prezes zarządu eo Networks.

Projekt i wdrożenie dla Stopklatki to kolejna realizacja eo Networks wykorzystująca podstawową kompetencję zarządzanego przez Batorego software house – elastyczne i innowacyjne podejście do projektowania rozwiązań IT. W bieżącym kwartale spółka zrealizowała m.in.: projekt pierwszej polskiej aplikacji do zamawiania taksówek w modelu peer-2-peer, iTaxi, której udziałowcem został Łukasz Wejchert, oraz wygrała przetarg na zaprojektowanie i wdrożenie pilotażowych konsultacji on-line w Ministerstwie Gospodarki.

Źródło: eo Networks

Dodatkowe informacje:

eo Networks to polski software house założony w 2001 r. Działalność eo Networks skupia się na projektowaniu i budowie innowacyjnego oprogramowania, dostosowanego do jednostkowych potrzeb przedsiębiorstw, głównie z branż: finansowej, technologicznej, medialnej i telekomunikacyjnej.
eo Networks ma na swoim koncie wdrożenia dla największych banków, towarzystw ubezpieczeniowych, koncernów medialnych i instytucji publicznych.
Kompetencjom eo Networks zaufały m.in.: Bank PKO, Bank Millennium, TU Europa, Open Finance, Gruner+ Jahr Polska, Presspublica, PTK Centertel, Urząd Służby Cywilnej, Komisja Nadzoru Finansowego.
Firma działa na terenie całej Polski oraz za granicą, głównie w Niemczech.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764