logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku

  PR 28.05.2024, przeczytano 321 razy

Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stor9-z-rekordowym-wzrostem-przychodow-w-2023-roku,404403,artykul.html

– Osiągnięcie rekordowych wzrostów w ubiegłym roku jest dla nas powodem do dumy i potwierdzeniem skuteczności naszej strategii inwestycji w rozwój usług influencer marketingu i produkcji treści reklamowych ze szczególnym naciskiem na wykorzystywanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych. W 2023 roku – szóstym roku naszej działalności – zwiększyliśmy przychody do 24 mln zł, co stanowi wzrost o ponad 70%. Warto zaznaczyć, że w tym okresie zainwestowaliśmy prawie 2 mln zł w rozwój i optymalizację naszych produktów i usług. Pomimo wysokich nakładów inwestycyjnych, wypracowaliśmy niespełna pół miliona zysku netto – o ponad 230% więcej niż w 2022 roku. Podejrzewam, że w ubiegłym roku byliśmy liderem wzrostu w branży, a nasze wyniki ugruntowują naszą silną pozycję na rynku – mówi Anna Zielińska, CEO Stor9. – To także efekt kreatywnego zaangażowania i ciężkiej pracy naszego zespołu, za co pragnę wyrazić głębokie uznanie i serdeczne podziękowania – dodaje Anna Zielińska.

Stor9 specjalizuje się w skutecznych i kreatywnych rozwiązaniach marketingowych. Wykorzystuje nowe technologie (w tym AI) do automatyzacji procesów w produkcji i komunikacji, co pozwala realizować innowacyjne i szyte na miarę kampanie marketingowe. Oferuje kompleksowe usługi w zakresie influencer marketingu oraz produkcji treści reklamowych. Firmę tworzy 40 wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Stor9 współpracuje z wieloma znanymi markami, takimi jak RTV EURO AGD, Sephora, Alpro, Totalizator Sportowy, Empik oraz Polpharma, dostarczając rozwiązania, które budują trwałe relacje z konsumentami i zwiększają rozpoznawalność marki. Stor9 działa od 2017 roku. Firma została założona m.in. przez Annę Zielińską (CEO) i Roberta Lewandowskiego, który jest większościowym udziałowcem w spółce.

Źródło: Stor9

stor9.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuba Błaszczykowski w spocie o misji Rossmanna
– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: trzymaj formę, nie zwalniaj. Każdy ma moment, w którym się musi zatrzymać. Chociaż na chwilę… – mówi w najnowszym spocie o misji Rossmanna Kuba Błaszczykowski, b. piłkarz Wisły Kraków i Borusii Dortmund, reprezentant Polski i ćwierćfinalista mistrzostw Europy w 2016...
Konto dla dziecka w kampanii Santander Bank Polska
Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.
Hologram promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.
Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.
Po co Ci rynna? Kampania reklamowa Galeco
„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.
Fundacja Avalon podsumowuje Miesiąc Walki z Dyskryminacją
Czy wiesz, że osoby z niepełnosprawnościami ukazywane są w mediach na ogół jako ludzie bierni i doświadczający wielu negatywnych rzeczy w życiu — choroby, cierpienia, braku pomocy bądź też jako superbohaterowie, którzy każdego dnia przełamują bariery i dokonują niemożliwego - życia z niepełnosprawnością? Czy wiesz, że jedynie co dziesiąta osoba potwierdza, że media...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764