Agencja kreatywna specjalizująca się w influencer marketingu, której większościowym udziałowcem jest Robert Lewandowski uruchamia niezależną strukturę produkcyjną 9Production.
Dom produkcyjny będzie odpowiedzialny za obsługę klientów w obszarze produkcji spotów telewizyjnych, sesji zdjęciowych czy szeroko pojętego contentu digital. Na czele struktury stanęła Agnieszka Zielińska, która dotychczas odpowiadała za rozwój kompetencji produkcyjnych w Stor9_.
- W ciągu ponad 5 lat obecności na rynku jako Stor9_ wyprodukowaliśmy kilkadziesiąt spotów telewizyjnych i treści dedykowanych do internetu. Zrealizowaliśmy też kilkadziesiąt sesji zdjęciowych z największymi gwiazdami na potrzeby kampanii 360. Nasze portfolio stało się na tyle różnorodne, że naturalnym kierunkiem było wydzielenie niezależnej struktury specjalizującej się w produkcji contentu najwyższej jakości – mówi Agnieszka Zielińska, Chief Production Officr 9Production.
9Production planuje poszerzać portfolio klientów w Polsce i zagranicą, a pierwszym krokiem ekspansji będzie pojawienie się na rynkach zagranicznych.
- Nasz plan to ekspansja na rynki zagraniczne, co da nam możliwość stworzenia usługi serwisowej dla domów produkcyjnych z innych krajów, a także realizowania projektów dla lokalnych marek. Chcemy również rozwinąć nasz wewnętrzny rooster twórców, by mieć na pokładzie zdolnych reżyserów, operatorów czy fotografów – dodaje Agnieszka Zielińska.
9Production wchodzi w skład grupy Stor9_, którą zarządzać będzie CEO i Co-Founder agencji – Anna Zielińska.
- Grupa Stor9_ nieustająco będzie rozwijać portfolio klientów w obszarach doradztwa biznesowego, kreatywnych oraz influencer marketingu. Cały czas inwestujemy zyski w rozwój nowych produktów oraz ludzi. W portoflio produktowym pojawiła się niedawno usługa budowania marek własnych dla Influencerów, na co mocno stawiamy w naszej longtermowej strategii rozwoju - mówi Anna Zielińska CEO Stor9_ group .
W ostatnim czasie dom produkcyjny 9Production wyprodukował w Hiszpanii spot do kampanii TVC i OOH dla Totalizatora Sportowego “Moda na Zdrapki Lotto” z udziałem Roberta Lewandowskiego, a także materiał do kampanii telewizyjnej dla marki Sephora.
9Production działa jako niezależna komórka i współpracuje zarówno z klientami z portfolio Stor9_, jak i markami, które zaprosiły podmiot do współpracy w ramach zapytania ofertowego lub przetargu. Dom produkcyjny ma w swoim portfolio realizacje stworzone dla takich marek jak: Sephora, Huawei, Totalizator Sportowy, Fonix, Secret, 4F, Martini, BMW, RTV Euro AGD czy Cybex.
Źródło: Stor9_