logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stor9_ otwiera dom produkcyjny 9Production

  PR 18.10.2022, przeczytano 766 razy

Agencja kreatywna specjalizująca się w influencer marketingu, której większościowym udziałowcem jest Robert Lewandowski uruchamia niezależną strukturę produkcyjną 9Production.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stor9_-otwiera-dom-produkcyjny-9production,397660,artykul.html

Dom produkcyjny będzie odpowiedzialny za obsługę klientów w obszarze produkcji spotów telewizyjnych, sesji zdjęciowych czy szeroko pojętego contentu digital. Na czele struktury stanęła Agnieszka Zielińska, która dotychczas odpowiadała za rozwój kompetencji produkcyjnych w Stor9_.

- W ciągu ponad 5 lat obecności na rynku jako Stor9_ wyprodukowaliśmy kilkadziesiąt spotów telewizyjnych i treści dedykowanych do internetu. Zrealizowaliśmy też kilkadziesiąt sesji zdjęciowych z największymi gwiazdami na potrzeby kampanii 360. Nasze portfolio stało się na tyle różnorodne, że naturalnym kierunkiem było wydzielenie niezależnej struktury specjalizującej się w produkcji contentu najwyższej jakości – mówi Agnieszka Zielińska, Chief Production Officr 9Production.

9Production planuje poszerzać portfolio klientów w Polsce i zagranicą, a pierwszym krokiem ekspansji będzie pojawienie się na rynkach zagranicznych.

- Nasz plan to ekspansja na rynki zagraniczne, co da nam możliwość stworzenia usługi serwisowej dla domów produkcyjnych z innych krajów, a także realizowania projektów dla lokalnych marek. Chcemy również rozwinąć nasz wewnętrzny rooster twórców, by mieć na pokładzie zdolnych reżyserów, operatorów czy fotografów – dodaje Agnieszka Zielińska.

9Production wchodzi w skład grupy Stor9_, którą zarządzać będzie CEO i Co-Founder agencji – Anna Zielińska.

- Grupa Stor9_ nieustająco będzie rozwijać portfolio klientów w obszarach doradztwa biznesowego, kreatywnych oraz influencer marketingu. Cały czas inwestujemy zyski w rozwój nowych produktów oraz ludzi. W portoflio produktowym pojawiła się niedawno usługa budowania marek własnych dla Influencerów, na co mocno stawiamy w naszej longtermowej strategii rozwoju - mówi Anna Zielińska CEO Stor9_ group .

W ostatnim czasie dom produkcyjny 9Production wyprodukował w Hiszpanii spot do kampanii TVC i OOH dla Totalizatora Sportowego “Moda na Zdrapki Lotto” z udziałem Roberta Lewandowskiego, a także materiał do kampanii telewizyjnej dla marki Sephora.

9Production działa jako niezależna komórka i współpracuje zarówno z klientami z portfolio Stor9_, jak i markami, które zaprosiły podmiot do współpracy w ramach zapytania ofertowego lub przetargu. Dom produkcyjny ma w swoim portfolio realizacje stworzone dla takich marek jak: Sephora, Huawei, Totalizator Sportowy, Fonix, Secret, 4F, Martini, BMW, RTV Euro AGD czy Cybex.

Źródło: Stor9_

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764