logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stor9_ otwiera dom produkcyjny 9Production

  PR 18.10.2022, przeczytano 345 razy

Agencja kreatywna specjalizująca się w influencer marketingu, której większościowym udziałowcem jest Robert Lewandowski uruchamia niezależną strukturę produkcyjną 9Production.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stor9_-otwiera-dom-produkcyjny-9production,397660,artykul.html

Dom produkcyjny będzie odpowiedzialny za obsługę klientów w obszarze produkcji spotów telewizyjnych, sesji zdjęciowych czy szeroko pojętego contentu digital. Na czele struktury stanęła Agnieszka Zielińska, która dotychczas odpowiadała za rozwój kompetencji produkcyjnych w Stor9_.

- W ciągu ponad 5 lat obecności na rynku jako Stor9_ wyprodukowaliśmy kilkadziesiąt spotów telewizyjnych i treści dedykowanych do internetu. Zrealizowaliśmy też kilkadziesiąt sesji zdjęciowych z największymi gwiazdami na potrzeby kampanii 360. Nasze portfolio stało się na tyle różnorodne, że naturalnym kierunkiem było wydzielenie niezależnej struktury specjalizującej się w produkcji contentu najwyższej jakości – mówi Agnieszka Zielińska, Chief Production Officr 9Production.

9Production planuje poszerzać portfolio klientów w Polsce i zagranicą, a pierwszym krokiem ekspansji będzie pojawienie się na rynkach zagranicznych.

- Nasz plan to ekspansja na rynki zagraniczne, co da nam możliwość stworzenia usługi serwisowej dla domów produkcyjnych z innych krajów, a także realizowania projektów dla lokalnych marek. Chcemy również rozwinąć nasz wewnętrzny rooster twórców, by mieć na pokładzie zdolnych reżyserów, operatorów czy fotografów – dodaje Agnieszka Zielińska.

9Production wchodzi w skład grupy Stor9_, którą zarządzać będzie CEO i Co-Founder agencji – Anna Zielińska.

- Grupa Stor9_ nieustająco będzie rozwijać portfolio klientów w obszarach doradztwa biznesowego, kreatywnych oraz influencer marketingu. Cały czas inwestujemy zyski w rozwój nowych produktów oraz ludzi. W portoflio produktowym pojawiła się niedawno usługa budowania marek własnych dla Influencerów, na co mocno stawiamy w naszej longtermowej strategii rozwoju - mówi Anna Zielińska CEO Stor9_ group .

W ostatnim czasie dom produkcyjny 9Production wyprodukował w Hiszpanii spot do kampanii TVC i OOH dla Totalizatora Sportowego “Moda na Zdrapki Lotto” z udziałem Roberta Lewandowskiego, a także materiał do kampanii telewizyjnej dla marki Sephora.

9Production działa jako niezależna komórka i współpracuje zarówno z klientami z portfolio Stor9_, jak i markami, które zaprosiły podmiot do współpracy w ramach zapytania ofertowego lub przetargu. Dom produkcyjny ma w swoim portfolio realizacje stworzone dla takich marek jak: Sephora, Huawei, Totalizator Sportowy, Fonix, Secret, 4F, Martini, BMW, RTV Euro AGD czy Cybex.

Źródło: Stor9_

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764