logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stora Enso nagrodzona za program Pathfinders & Pathbuilders

  PR 01.07.2014, przeczytano 1237 razy
ilustracja
W pierwszym 12-osobowym zespole Pathfinders znalazł się m.in. Piotr Kuzebski - dyrektor zarządzający Stora Enso Polska

Stora Enso poinformowała, że rozpoczęty przez nią przed niemal trzema laty program Pathfinders & Pathbuilders otrzymał główną nagrodę 2014 EFMD Excellence in Practice Award w kategorii „Rozwój organizacyjny”, przyznawaną przez Europejską Fundację Rozwoju Zarządzania (European Foundation for Management Development).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stora-enso-nagrodzona-za-program-pathfinders-and-pathbuilders,22067,artykul.html

Tym samym uhonorowane i docenione zostały wspólne działania Stora Enso oraz uczelni  biznesowej IMD (z siedzibą w Lozannnie), będącej partnerem skandynawskiego koncernu w realizacji programu. Warto przypomnieć, że w skład pierwszego, 12-osobowego zespołu Pathfinders wchodził m.in. Piotr Kuzebski – dyrektor zarządzający Stora Enso Polska.
   
Bardzo nam miło, że program Pathfinders & Pathbuilders został dostrzeżony i znalazł uznanie w oczach EFMD. Inicjatywa ta była bardzo pomocna przy przekształcaniu Stora Enso i pozwoliła wykorzystać ogromny potencjał drzemiący w osobach reprezentujących zarówno naszą firmę jak też uczelnię IMD w kreowaniu pomysłów na przyszłość. Program stanowi znakomity przykład wspólnego tworzenia nowych koncepcji przez jego uczestników, zarząd Stora Enso oraz przedstawicieli IMD” – mówi Lars Häggström, wiceprezes Stora Enso ds. globalnego zarządzania organizacją i zasobami ludzkimi.

Program Pathfinders został uruchomiony w 2011 roku i kontynuowany – pod nazwą Pathbuilders – także w latach kolejnych. Jego nadrzędnym celem było wsparcie rozwoju Stora Enso poprzez tworzenie interesujących, innowacyjnych i zmuszających do myślenia propozycji, przedkładanych następnie zarządowi spółki. Podczas gdy wyzwania stojące przed Stora Enso stanowiły bazę dla rozpoczęcia programu, dał on jednocześnie uczestnikom możliwość pogłębienia swojej wiedzy biznesowej, poznawania różnych studiów przypadku i wyników licznych badań rynkowych. Kolejnym celem było stworzenie im możliwości samorozwoju i realizowania własnego potencjału. O udział w programie mogą starać się wszyscy pracownicy Stora Enso; do chwili obecnej swoje aplikacje wysłało ponad 400 osób.

EFMD to mieszcząca się w Brukseli międzynarodowa platforma łącząca czołowe szkoły biznesu z całego świata. Przyznaje ona nagrody EFMD Excellence in Practice Awards (EiP) wyjątkowym projektom, w ramach których organizacje wykazują się efektywnym i skutecznym wpływem na rozwój i zarządzanie danego przedsiębiorstwa.

Źródło: Stora Enso

www.storaenso.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson EM-C800RDWF i EP-C800RDW: drukarki A4 z systemem RIPS
Nowe urządzenia Epson EM-C800RDWF i EP-C800RDW osiągają najwyższą wydajność atramentu w swoim segmencie produktów, zapewniając do 50 000 stron czarno-białych i 20 000 stron kolorowych z jednego zestawu materiałów eksploatacyjnych. Pozwala to ograniczyć czynności konserwacyjne i zwiększyć produktywność.
Steve Luedke wiceprezesem w firmie Mark Andy
Firma Mark Andy, wiodący dostawca rozwiązań w zakresie drukowania etykiet, ogłosiła powołanie Steve'a Luedke na stanowisko wiceprezesa ds. zaawansowanej obsługi klienta. Dołącza on do Mark Andy wnosząc do firmy duże doświadczenie w branży etykiet i opakowań: ponad 26-letnie z pracy w WS Packaging oraz w części Multi-Color Corporation, gdzie pracował dotychczas.
Brother: 4 drukarki laserowe z serii TonerBenefit
Firma Brother wprowadziła do portfolio cztery kompaktowe i wydajne monochromatyczne drukarki laserowe z serii TonerBenefit – HL-B2180DW, DCP-B7620DW, MFC-B7800DN oraz MFC-B7810DW. Urządzenia pozwalają na ekonomiczny i szybki wydruk dokumentów, dzięki czemu codzienna praca administracyjna oraz biurowa może stać się jeszcze bardziej efektywna. Nowe modele z serii Toner...
Rozmowy o druku: przewaga rynkowa dzięki personalizacji
W czasach, gdy docierają do nas rozmaite treści pochodzące z kanałów cyfrowych, wykorzystanie druku personalizowanego to dobry sposób na to, by zwrócić uwagę odbiorcy przekazu marketingowego. Indywidualna treść adresowana do konkretnej osoby może wywołać u niej pozytywne emocje i dać jej poczucie wyjątkowości.
API.PL i Epson na targach Print-Tech 2024
API.PL zaprasza wszystkich zainteresowanych rozwojem działalności poligraficznej na spotkanie podczas targów Warsaw Print-Tech Expo. W trakcie wydarzenia firma API wspólnie z partnerem – firmą Epson - będzie stacjonować na stoisku F3.50. W tym czasie będzie można obejrzeć drukarki ekosolwentowe Epson, nowe urządzenie hybrydowe tej samej firmy, czyli SC-F1000 do druku w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764