logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stora Enso otwiera w Warszawie Centrum Obsługi Klienta działu Renewable Packaging

  PR 28.01.2014, przeczytano 2978 razy
ilustracjastrzałka
Pracami Centrum Obsługi Klienta działu Renewable Packaging w Warszawie kieruje Piotr Kuzebski - dyrektor zarządzający Stora Enso Polska.

W grudniu ub.r. w strukturach firmy Stora Enso Polska powstało międzynarodowe Centrum Obsługi Klienta, współpracujące z klientami z Europy Środkowo-Wschodniej z segmentu Renewable Packaging. Jego działaniami kieruje Piotr Kuzebski – dyrektor zarządzający Stora Enso Polska, odpowiedzialny także za segment opakowań kartonowych Stora Enso w tej części Europy. W związku ze znacznym zwiększeniem kompetencji oraz koniecznością zatrudnienia dodatkowych osób, firma Stora Enso Polska przeniosła się do nowej siedziby u zbiegu ulic Grzybowskiej i Karolkowej na warszawskiej Woli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stora-enso-otwiera-w-warszawie-centrum-obslugi-klienta-dzialu-renewable-packaging,20728,artykul.html

Polska „sercem” regionu CEE

Powołanie do życia Biura Obsługi Klienta dla odbiorców z regionu CEE to bezpośredni efekt strategicznych działań podjętych kilka miesięcy temu w ramach działu Renewable Packaging – mówi Piotr Kuzebski. – Wówczas uznano, że będzie on w dużej mierze decydował o przyszłości całego koncernu Stora Enso, a dynamikę jego wzrostu stymulować będą przede wszystkim rynki wschodzące i rozwijające się. Wśród tych drugich znalazł się region, za który odpowiadam – Europa Środkowo-Wschodnia. Dodam, że w zakresie sprzedaży opakowań kartonowych generuje on największe w koncernie obroty, tuż za niezwykle silnym regionem Europy Zachodniej, obejmującym m.in. Niemcy”.

Jednocześnie zapadła decyzja o powołaniu do życia dedykowanego Centrum Obsługi Klienta. Dotychczas bowiem odbiorcy z poszczególnych krajów – od
Rosji, poprzez Polskę, Czechy, Słowację, Bałkany, na Turcji kończąc – byli obsługiwani lokalnie. Obecnie dążymy do tego, by całość działań, przede wszystkim w obszarze logistyczno-handlowym, była realizowana z Warszawy
” – mówi Piotr Kuzebski.

Wszystko dla klienta

Stora Enso od wielu lat prowadzi dogłębne badania poziomu satysfakcji klienta, który zdaniem samych odbiorców oceniany jest bardzo wysoko. To zaś – zdaniem Piotra Kuzebskiego – stawia jeszcze wyżej poprzeczkę w kontekście powstałego właśnie centrum: „Przyzwyczajenia i oczekiwania naszych klientów sprawiają, że mamy do czynienia z bardzo dużym wyzwaniem, gdyż zaczynamy z wysokiego pułapu. Jednak przeprowadzona rekrutacja pozwoliła na wyselekcjonowanie osób, które cechuje duże zaangażowanie i świadomość realizowanych celów. Mamy zatem nadzieję, że klienci docenią podejmowane obecnie działania, a jakość obsługi zamówień wzrośnie w zauważalny sposób”.

Międzynarodowy zespół specjalistów

Warszawskie Centrum Obsługi Klienta działu Renewable Packaging rozpoczęło działalność w grudniu ub.r. Obecnie pracuje w nim 9 osób różnej narodowości. „Zależy nam na tym, by skład personalny centrum odpowiadał specyfice naszego regionu – kontynuuje Piotr Kuzebski. – Stąd konieczność zatrudnienia w nim osób z poszczególnych krajów, będących najlepszymi partnerami dla tamtejszych firm. Od kilku tygodni przechodzą one intensywne szkolenia z udziałem przedstawicieli centrali Stora Enso , przejmując kompetencje i zadania realizowane dotychczas przez lokalnych przedstawicieli. Zakładamy, że do końca marca br. całość tych działań będzie już obsługiwana z Warszawy”.

Piotr Kuzebski wskazuje na dwa ważne aspekty wyboru Warszawy jako miejsca, gdzie zostało ono uruchomione: „Rozważane były różne lokalizacje. Zwyciężyła jednak dostępność kompetentnych, odpowiednio wykwalifikowanych osób, infrastruktura oraz komunikacja. Warszawa jest też właściwym „portem” dla przedstawicieli handlowych działu Renewable Packaging”.

Nowe zadania, nowa siedziba

Powstanie Centrum Obsługi Klienta, które administracyjnie stanowi część Stora Enso Polska, spowodowało konieczność znalezienia znacznie większej niż dotychczas powierzchni biurowej. Od początku grudnia ub.r. firma działa w nowej lokalizacji na  Woli, w biurowcu Concept Tower u zbiegu ulic Grzybowskiej i Karolkowej. W sumie, biorąc pod uwagę pracowników centrum, jak też osoby dotychczas zatrudnione w Stora Enso Polska, pracuje tu 18 osób. „Jednak niemal codziennie mamy gości z zagranicy, zarówno z centrali Stora Enso, jak też z krajów, które obejmuje swoją działalnością centrum. Przechodzą one rozmaite szkolenia, bądź też szkolą naszych pracowników, biorą udział w spotkaniach, konsultacjach. Jednym słowem – z jednostki stricte dedykowanej polskiemu klientowi staliśmy się prawdziwie międzynarodowym oddziałem, przede wszystkim w obszarze Renewable Packaging” – mówi Piotr Kuzebski.

Kierunek: opakowania kartonowe

O koncentracji Stora Enso na dziale Renewable Packaging świadczy nie tylko powstanie warszawskiego Centrum Obsługi Klienta, ale też zaplanowana na ten rok aktywność firmy w różnych aspektach. W kwietniu weźmie ona udział w targach Interpack w Düsseldorfie – najważniejszej tegorocznej wystawie dla branż opakowań, logistyki i transportu. Także szereg innych działań marketingowych jest ściśle związanych z tą częścią przemysłu.

W Polsce firma po raz kolejny wesprze konkurs Art of Packaging, będąc sponsorem w dwóch kategoriach: debiutów (dedykowanej amatorskim projektom opakowań) i profesjonalnej (uwzględniającej opakowania wprowadzone na rynek). Projektanci z Polski są też mile widziani w drugiej odsłonie międzynarodowego konkursu Recreate Packaging, organizowanego przez Stora Enso wspólnie z Uniwersytetem Aalto w Helsinkach. Celem jego tegorocznej edycji jest stworzenie nowych, bazujących na surowcach odnawialnych rozwiązań w zakresie opakowań przydatnych w podróży. „Wszystkie te inicjatywy podkreślają nasze zaangażowanie w zakresie proekologicznych, odnawialnych opakowań kartonowych – mówi Piotr Kuzebski. – Mamy nadzieję, że powstające Centrum Obsługi Klienta przyczyni się do dalszych sukcesów Stora Enso na tym szybko rozwijającym się i bardzo perspektywicznym rynku”.

Źródło: Stora Enso

www.storaenso.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN - 3x druk mono
Firma Brother dodała do portfolio 3 wydajne monochromatyczne drukarki laserowe. Nowe kompaktowe modele Brother – HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN umożliwiają łatwą konfigurację, proste podłączenie oraz szybkie i perfekcyjne wydruki. Drukarki zostały zaprojektowane z myślą o wydajności i szybkości drukowania oraz zachowaniu niskich kosztów druku.
API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764