logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stora Enso po raz kolejny wśród sponsorów konkursu Art of Packaging

  PR 16.11.2020, przeczytano 575 razy
ilustracjastrzałka
Opakowanie "Apriarium" autorstwa Bartosza Pędzińskiego zwyciężyło w kategorii "Luxury & nature" edycji "Debiuty"

12. października br. w Poznaniu odbyło się uroczyste wręczenie nagród w dorocznym konkursie na opakowanie roku – Art of Packaging, organizowanym przez wydawnictwo European Media Group. Wśród sponsorów głównych tego wydarzenia od lat pozostaje Stora Enso, która patronuje także wybranym kategoriom. Podobnie jak w ubiegłym roku, firma objęła patronat nad dwiema kategoriami: „Opakowanie luxury & nature” (w edycji „Debiuty”) oraz „Opakowanie premium” (w edycji „Professional”).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stora-enso-po-raz-kolejny-wsrod-sponsorow-konkursu-art-of-packaging,389186,artykul.html

W przypadku tej pierwszej zadaniem uczestników konkursu, nie związanych w sposób profesjonalny z rynkiem opakowań (studentów, artystów, grafików-hobbystów itd.), było wykonanie opakowania klasy premium przy użyciu kartonu Ensocoat bądź opakowania typu nature – z zastosowaniem kartonu CKB. Producentem tych podłoży, które dzięki odpowiedniej strukturze i bazie surowcowej charakteryzują się odnawialnością i przyjaznością dla środowiska, jest Stora Enso.

W kategorii „Luxury & nature” edycji „Debiuty” największe uznanie jury konkursowego wzbudziła praca Apriarium autorstwa Bartosza Pędzińskiego – studenta Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu.

W drugiej kategorii, jakiej patronowała Stora Enso – „Opakowanie premium” w edycji „Professional” (uwzględniającej produkty wprowadzone na rynek), zwyciężył projekt „Nalewki Super Premium”. Powstał on na zlecenie firmy Nalewki Staropolskie, a za jego wykonanie odpowiadały Boat Graphics Media (projekt graficzny) i Papirus Studio (produkcja i projekt strukturalny).

Konkurs Art of Packaging odbył się w tym roku po raz czternasty. Jego celem, jak podkreśla organizator – European Media Group, jest promowanie projektów opakowaniowych charakteryzujących się wysokim poziomem kreatywności, innowacyjności i proekologiczności, a tym samym – wspieranie ich konkurencyjności na rynkach polskim i zagranicznym. Jest skierowany zarówno do osób zajmujących się projektowaniem i tworzeniem opakowań zawodowo (edycja „Professional”), jak też studentów oraz artystów (edycja „Debiuty”). Dzięki współpracy European Media Group ze Światową Organizacją Opakowań, projekty wyróżnione nagrodą główną w obu edycjach uzyskują nominację do przyznawanej przez tę organizację międzynarodowej nagrody WorldStar.

Ewa Kubicka, dyrektor zarządzająca Stora Enso Polska, mówi:

- Jako wieloletni partner Art of Packaging cieszymy się, że – pomimo niesprzyjającej sytuacji epidemicznej – zwycięzcy wyróżnieni w poszczególnych kategoriach otrzymali statuetki i dyplomy podczas odbywającej się tym razem jesienią, uroczystej gali konkursowej. To dla nagrodzonych osób, zwłaszcza początkujących w obszarze profesjonalnego projektowania opakowań – studentów czy artystów grafików, bardzo ważne wydarzenie. Miło nam, że mogliśmy po raz kolejny wesprzeć tę cenną inicjatywę, która ma już ugruntowaną markę, nie tylko na krajowym podwórku. Dla Stora Enso, jako producenta innowacyjnych, odnawialnych podłoży i dostawcy kompleksowych rozwiązań opakowaniowych, Art of Packaging jest znakomitą okazją do ich zaprezentowania i wypromowania. Autorom wszystkich nagrodzonych i wyróżnionych prac serdecznie gratulujemy, zaś projektom, które zdobyły nagrody główne, życzymy powodzenia w rywalizacji na arenie międzynarodowej – podczas międzynarodowego konkursu WorldStar.

Źródło: Stora Enso Polska Sp. z o.o.

www.storaenso.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon: urządzenia Imagepress z nowoczesnymi funkcjami kontroli jakości i nadzoru nad wydrukiem
Canon wprowadza na rynek dwie nowe opcje do automatyzacji druku. Moduły Sensing Unit oraz Inspection Unit udoskonalą urządzenia serii imagePRESS C10010VP. To premierowe rozwiązania, które są kontynuacją wsparcia klientów w druku produkcyjnym. Dostawcy usług druku mogą teraz monitorować i dbać o jakość wydruków w sposób automatyczny, bez konieczności...
Interprint na Łódź Design Festival 2021
Interprint już po raz czternasty bierze udział w Łódź Design Festival. Tradycyjnie też jest fundatorem jednej z nagród w plebiscycie make me!. Wystawa towarzysząca konkursowi i prezentująca najciekawsze projekty twórców z całego świata będzie zorganizowana w przeszklonych pawilonach na terenie kompleksu OFF Piotrkowska. I właśnie tuż obok zaplanowana...
Sektor opakowań jest jedną z branż, która w pandemii radzi sobie nad wyraz dobrze. Zwiększyło się zapotrzebowanie na opakowania do wysyłki towarów zamawianych online, jedzenia na wynos czy środków czyszczących i higienicznych. O kondycji firm z sektora świadczy także ich niski poziom zadłużenia. Według danych Krajowego Rejestru Długów Informacji Gospodarczej zobowiązania te...
Heidelberg Wallbox coraz popularniejszy
Na rynku niemieckim Heidelberg jest w gronie odnoszących największe sukcesy dostawców rozwiązań do ładowania aut elektrycznych. Aby skuteczniej sprostać rosnącemu popytowi w tym sektorze, a tym samym jeszcze bardziej wzmocnić swoją pozycję rynkową, Heidelberg uruchomił teraz drugą linię produkcyjną do ich produkcji w zakładach w Wiesloch-Walldorf.
Accuriolabel 230 w MD Labels – wdrożenie zgodnie z nową etykietą biznesową
Najnowsza współpraca drukarni etykietowej MD Labels z Konica Minolta Business Solutions Polska to dowód na to, że ultrakrótkie nakłady stanowią zauważalny odsetek zleceń i zwiastują dużą zmianę na rynku etykietowym. AccurioLabel 230 do cyfrowego druku etykiet w trybie „z roli na rolę” to odpowiedź na oczekiwania coraz bardziej wymagających...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764