logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stora Enso po raz kolejny wśród sponsorów konkursu Art of Packaging

  PR 16.11.2020, przeczytano 424 razy
ilustracjastrzałka
Opakowanie "Apriarium" autorstwa Bartosza Pędzińskiego zwyciężyło w kategorii "Luxury & nature" edycji "Debiuty"

12. października br. w Poznaniu odbyło się uroczyste wręczenie nagród w dorocznym konkursie na opakowanie roku – Art of Packaging, organizowanym przez wydawnictwo European Media Group. Wśród sponsorów głównych tego wydarzenia od lat pozostaje Stora Enso, która patronuje także wybranym kategoriom. Podobnie jak w ubiegłym roku, firma objęła patronat nad dwiema kategoriami: „Opakowanie luxury & nature” (w edycji „Debiuty”) oraz „Opakowanie premium” (w edycji „Professional”).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stora-enso-po-raz-kolejny-wsrod-sponsorow-konkursu-art-of-packaging,389186,artykul.html

W przypadku tej pierwszej zadaniem uczestników konkursu, nie związanych w sposób profesjonalny z rynkiem opakowań (studentów, artystów, grafików-hobbystów itd.), było wykonanie opakowania klasy premium przy użyciu kartonu Ensocoat bądź opakowania typu nature – z zastosowaniem kartonu CKB. Producentem tych podłoży, które dzięki odpowiedniej strukturze i bazie surowcowej charakteryzują się odnawialnością i przyjaznością dla środowiska, jest Stora Enso.

W kategorii „Luxury & nature” edycji „Debiuty” największe uznanie jury konkursowego wzbudziła praca Apriarium autorstwa Bartosza Pędzińskiego – studenta Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu.

W drugiej kategorii, jakiej patronowała Stora Enso – „Opakowanie premium” w edycji „Professional” (uwzględniającej produkty wprowadzone na rynek), zwyciężył projekt „Nalewki Super Premium”. Powstał on na zlecenie firmy Nalewki Staropolskie, a za jego wykonanie odpowiadały Boat Graphics Media (projekt graficzny) i Papirus Studio (produkcja i projekt strukturalny).

Konkurs Art of Packaging odbył się w tym roku po raz czternasty. Jego celem, jak podkreśla organizator – European Media Group, jest promowanie projektów opakowaniowych charakteryzujących się wysokim poziomem kreatywności, innowacyjności i proekologiczności, a tym samym – wspieranie ich konkurencyjności na rynkach polskim i zagranicznym. Jest skierowany zarówno do osób zajmujących się projektowaniem i tworzeniem opakowań zawodowo (edycja „Professional”), jak też studentów oraz artystów (edycja „Debiuty”). Dzięki współpracy European Media Group ze Światową Organizacją Opakowań, projekty wyróżnione nagrodą główną w obu edycjach uzyskują nominację do przyznawanej przez tę organizację międzynarodowej nagrody WorldStar.

Ewa Kubicka, dyrektor zarządzająca Stora Enso Polska, mówi:

- Jako wieloletni partner Art of Packaging cieszymy się, że – pomimo niesprzyjającej sytuacji epidemicznej – zwycięzcy wyróżnieni w poszczególnych kategoriach otrzymali statuetki i dyplomy podczas odbywającej się tym razem jesienią, uroczystej gali konkursowej. To dla nagrodzonych osób, zwłaszcza początkujących w obszarze profesjonalnego projektowania opakowań – studentów czy artystów grafików, bardzo ważne wydarzenie. Miło nam, że mogliśmy po raz kolejny wesprzeć tę cenną inicjatywę, która ma już ugruntowaną markę, nie tylko na krajowym podwórku. Dla Stora Enso, jako producenta innowacyjnych, odnawialnych podłoży i dostawcy kompleksowych rozwiązań opakowaniowych, Art of Packaging jest znakomitą okazją do ich zaprezentowania i wypromowania. Autorom wszystkich nagrodzonych i wyróżnionych prac serdecznie gratulujemy, zaś projektom, które zdobyły nagrody główne, życzymy powodzenia w rywalizacji na arenie międzynarodowej – podczas międzynarodowego konkursu WorldStar.

Źródło: Stora Enso Polska Sp. z o.o.

www.storaenso.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Automatyczna linia do oprawy w spiralę zamykaną PBW 580S w firmie Ornavi
Firma Ornavi z siedzibą w Kielcach w województwie świętokrzyskim swoją działalność rozpoczęła w 1994 i od tego czasu funkcjonuje z sukcesami na rynku poligraficznym świadcząc usługi dla drukarni i agencji reklamowych.
Konica Minolta rozszerza rodzinę Bizhub
Firma Konica Minolta rozszerza ofertę sprzętu drukującego z nowej rodziny EagleH-BK o sześć kolejnych modeli. Monochromatyczne drukarki A3 bizhub 750i, bizhub 650i oraz bizhub 450i – wchodzą do sprzedaży już dziś. Kolejne – bizhub 550i, 360i oraz 300i – swoją premierę będą miały na przełomie grudnia 2020/stycznia 2021.
Firma Kram z ploterem Valiani Optima 80 dostarczonym przez Grafmasz
Wzrost zainteresowania opakowaniami produkowanymi przez KRAM skłonił firmę do powzięcia decyzji dotyczącej zakupu plotera. Rozeznanie rynku w zakresie wyboru odpowiedniego plotera zbiegło się z okresem pandemii co znacznie utrudniło jego poszukiwania.
Webinarium branży poligraficznej. Działalność drukarń w nowej rzeczywistości
Polskie Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego zaprasza na bezpłatną wideokonferencję pod nazwą #PrintOn WebinAir, która odbędzie się 26.11.2020 o godzinie 10:00.
W co czwartym MŚP z branży poligraficznej wzrósł poziom automatyzacji procesów produkcji w stosunku do ubiegłego roku – wynika z badania Siemens Financial Services. 28 proc. ankietowanych firm zwiększyło także nakłady finansowe na nowoczesny park maszyn i urządzeń, który w znacznym stopniu finansowany jest leasingiem. W efekcie tych działań, 12 proc. przedsiębiorstw...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764