logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stora Enso sponsorem „zielonych” Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym w Planicy

  PR 21.02.2023, przeczytano 865 razy
ilustracjastrzałka

Stora Enso od wielu lat wspiera Światową Federację Narciarską (FIS) przy organizowanych przez nią wydarzeniach. Podobnie jest w tym roku – nordycki koncern jest sponsorem rzeczowym Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym – Planica 2023. Impreza, promowana przez FIS jako realizowana zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, odbywać się będzie w dniach 21 lutego – 5 marca. Stora Enso dostarczy na nią, z myślą o biorących w niej udział sportowcach oraz widzach, różne rozwiązania ze swojej oferty. Jak podkreśla firma, wykonane z drewna, są w całości odnawialne i odzyskiwalne, przyczyniając się do większej neutralności klimatycznej i proekologiczności mistrzostw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stora-enso-sponsorem-_zielonych_-mistrzostw-swiata-w-narciarstwie-klasycznym-w-planicy,399049,artykul.html

- Mistrzostwa świata w Planicy, uwzględniając widzów obecnych na miejscu i przed telewizorami, obejrzy w sumie około 450 mln osób. Oznacza to dla nas możliwość szerokiej promocji materiałów odnawialnych z oferty Stora Enso. Chcemy też pokazać ludziom w jaki sposób możliwa jest prawdziwa redukcja śladu węglowego w kontekście wyborów, jakich codziennie dokonujemy. Poza udostępnieniem odnawialnych produktów i całych rozwiązań na nich bazujących podczas mistrzostw, chcemy też zaangażować lokalną społeczność Planicy w szereg działań. Mają one na celu zwiększenie świadomości mieszkańców, że także podczas tego rodzaju wydarzeń sportowych jest możliwość praktycznego wprowadzania w życie zasad zrównoważonego rozwoju – mówi René Hansen, Executive Vice President Brand & Communications w firmie Stora Enso.

Proekologiczne rozwiązania Stora Enso na „zielonych” mistrzostwach Planica 2023

Tegoroczne mistrzostwa organizowane są przez FIS pod hasłem Green Planica 2023 („Zielona Planica 2023”). Stora Enso dostarczy z myślą o tej imprezie wytwarzane przez firmę odnawialne produkty, mające – w jej założeniach – zastąpić plastik i inne materiały bazujące na paliwach kopalnych. Będą one udostępnione m.in. obecnym na wydarzeniu sportowcom, wolontariuszom, dziennikarzom oraz obsłudze mistrzostw. Wśród nich znajdą się m.in. wykonane z drewna podia i materiały konstrukcyjne służące do budowy stadionów, kubki na napoje, tacki na żywność oraz wydrukowane w technologii 3D i wykonane z biokompozytów meble będące częścią wyposażenia przestrzeni dla VIPów. Surowce wykorzystywane do produkcji ww. przedmiotów są – jak podkreśla Stora Enso – w 100% odnawialne i odzyskiwalne. Co więcej, kwiaty – zwyczajowo wręczane medalistom – zostaną zastąpione przez sadzonki drzew, które następnie trafią do plantacji celem zalesienia”.

Zaangażowanie lokalnej społeczności w proekologiczne działania

Stora Enso chce włączyć lokalną społeczność miasta Planica w dwie inicjatywy. Pierwszą będzie wsparcie dla kibiców przemieszczających się pieszo z Kranjskiej Gory do Planicy w ramach promowania tzw. zrównoważonej mobilności. Drugą będzie konkurs dla 21 tutejszych szkół, przebiegający pod hasłem: „Jak być bardziej proekologicznym kibicem podczas wydarzeń sportowych”. Obie inicjatywy będą realizowane we współpracy z komitetem organizacyjnym Planica 2023.

Długoterminowe zaangażowanie

Stora Enso wspiera Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Klasycznym od wielu lat. Planica 2023 to już piąta impreza rangi mistrzowskiej organizowana przez FIS, w jaką zaangażowany jest nordycki koncern. Stora Enso pełniła rolę sponsora rzeczowego podczas mistrzostw organizowanych w 2021 roku w Oberstdorfie (Niemcy), w 2019 w Seefeld (Austria) oraz w 2017 w Lahti (Finlandia). Z kolei w roku 2015, gdy odbywały się w Falun (Szwecja), firma była sponsorem głównym wydarzenia. Stora Enso będzie też pełnić funkcję sponsora rzeczowego podczas kolejnej edycji, zaplanowanej na rok 2025 w Trondheim (Norwegia).

Źródło: Stora Enso Polska Sp. z o.o.

www.storaenso.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764