logo
WIADOMOŚCI

Stora Enso wprowadza na rynek papier Flyobrite

Mateusz Zawiślak  PR 18.05.2017, przeczytano 440 razy
ilustracjastrzałka

Stora Enso poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowego papieru – FlyoBrite, będącego odpowiedzią na rosnące oczekiwania jej klientów z segmentu sprzedaży detalicznej. Papier ten w 100% bazuje na włóknach pochodzących z recyklingu, a jednocześnie oferuje odpowiedni poziom jasności i gładkości, które z kolei wpływają na właściwy połysk i żywotność kolorystyczną reprodukowanych obrazów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stora-enso-wprowadza-na-rynek-papier-flyobrite,32518,artykul.html

- Papiery z serii Flyo to nasza proekologiczna, bazująca na surowcach odnawialnych propozycja dla firm z segmentu sprzedaży detalicznej. Wykonane w 100% z włókien pochodzących z recyklingu, wpisują się w zasady ekonomii zamkniętego obiegu. Dzięki nim nic nie stanowi odpadu, a wszystkie materiały są wykorzystywane w efektywny sposób. Cechujący te papiery wysoki poziom jasności, gładkości i białości sprawia, że wykonane przy użyciu FlyoBrite produkty po prostu olśniewają – przekonuje Juha Ceder, wiceprezes działu Improved & Book Papers w Stora Enso Paper.

Dla współczesnych firm zajmujących się sprzedażą detaliczną koszty związane z transportem są jednymi z największych obciążeń. Mniejsza pulchność FlyoBrite sprawia, że na daną partię produktu przypada mniejsza liczba rolek papieru. Za sprawą jego cienkości, stosowanie FlyoBrite może – jak zapewnia Stora Enso – przynieść oszczędności rzędu 20% w stosunku do alternatywnych rozwiązań, bazujących na włóknach pierwotnych.

Nowy członek rodziny Flyo to wykańczany maszynowo, niepowlekany papier błyszczący o bardzo wysokim poziomie jasności. Wśród kluczowych zalet producent wymienia również jego ponadstandardową gładkość, która sprawia, że wydrukowany na FlyoBrite obraz czy ilustracja charakteryzuje się wysokim połyskiem. Z kolei na odpowiednią żywotność kolorystyczną duży wpływ mają lepsze właściwości papieru w kontekście przylegania farby i drukowności. Dzięki temu oferuje on wysoki poziom jakości, istotny przy produktach, które mają się sprzedać w relatywnie krótkim czasie.

Papiery FlyoBrite mogą być zadrukowywane w zwojowych maszynach offsetowych bądź wklęsłodrukowych. Wśród typowych jego zastosowań producent wymienia ulotki reklamowe i dodatki do prasy. FlyoBrite jest dostępny w następujących gramaturach: 40; 42,5; 45 oraz 48,8 g/m2. Produkowany w zakładach Stora Enso w Sachsen, posiada liczne certyfikaty środowiskowe, m.in. ISO 140001, OHSAS, FSC i PEFC, Blue Angel, EU Ecolabel.

Źródło: Stora Enso Polska

www.storaenso.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Meet Kodak Polska po raz dwunasty
Po raz dwunasty już firma Kodak Polska zaprosiła przedstawicieli drukarń i firm poligraficznych, wydawnictw, agencji reklamowych, a także partnerów biznesowych oraz mediów na doroczne spotkanie z cyklu Meet Kodak Polska. Obywało się ono 12 kwietnia br. w hotelu Vienna House Andel’s w Łodzi i było okazją do zapoznania się z najnowszymi informacjami na temat rozwoju firmy, jej produktów, a ...
Być albo nie być na rynku poligrafii: 5. edycja Akademii Liderów Biznesu
„Być albo nie być na rynku poligrafii, czyli czego oczekuje od nas klient” – tak brzmi motyw przewodni piątej edycji Akademii Liderów Biznesu organizowanej przez firmę Konica Minolta. Tegoroczna konferencja odbędzie się w dniach 23–24 maja w Hotelu Tiffi w Iławie. Podczas spotkania znani eksperci z branży i przedstawiciele świata biznesu będą inspirowali największe polskie drukarnie do...
Chroma.pl coraz bliżej przepięcia  na nowy serwis
Zbliża się planowana data zamiany starego serwisu na nowy. Aby mogło to nastąpić potrzebne są wszystkie produkty i funkcje.
Chroma znalazła pracownika: Finał kampanii
Zakończyła się ponad dwumiesięczna kampania marketingowa „Najpozytywniejsza praca świata” drukarni Chroma. Pierwszym etapem była rekrutacja na stanowisko menedżera gwarancji jakości. Zwycięzcą, wyłonionym spośród 1500 kandydatów został Michał Bajda. Swoim video „Jedenaście przytaknięć Michała” i jego aktywną promocją zapewnił sobie kontrakt z drukarnią o wartości 60 tys. zł. W ostatn...
„Lepsze pomysły” („Brighter Ideas”) – pod takim hasłem firma Sun Chemical pojawi się na tegorocznych targach Fespa, jakie odbywać się będą w Berlinie w dniach 15-18 maja. Na stoisku D20 w pawilonie 2.2 zaprezentuje ona portfolio swoich farb i atramentów (oraz technologii z nimi związanych), znajdujących zastosowanie przy różnych aplikacjach graficznych, tekstylnych i przemysłowych. Aby le...
 
piątek 20.04.2018, 131 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone