logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stora Enso wprowadza na rynek papiery Multicopy

  PR 21.02.2017, przeczytano 562 razy
ilustracjastrzałka

W roku 2017 koncern Stora Enso świętuje 40-lecie wprowadzenia na rynek papierów biurowych Multicopy. Ten swoisty jubileusz zbiega się w czasie z pojawieniem się w ofercie firmy nowej, udoskonalonej serii tych podłoży. W jej skład wchodzi m.in. premierowy papier Multicopy Zero, posiadający certyfikat „Carbon Neutral”. Potwierdza on jego neutralność względem emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Wzbogacona seria Multicopy to – zdaniem Stora Enso – odpowiedź na rosnące oczekiwania i wymagania klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stora-enso-wprowadza-na-rynek-papiery-multicopy-,31545,artykul.html

- Multicopy Zero, jako papier wolny od tzw. śladu węglowego, to klarowne i wiarygodne świadectwo działań, jakie Stora Enso podejmuje w kontekście ograniczenia wpływu firmy na zmiany klimatyczne. W roku 2017 obchodzimy 40-lecie pojawienia się serii Multicopy na rynku i z tej okazji wprowadzamy do naszej oferty nową serię papierów, który parametry są odpowiedzią na ściśle określone wymagania klientów i bazują na wynikach wszechstronnych badań, przeprowadzonych wśród użytkowników – mówi Jonathan Bakewell, wiceprezes segmentu papierów biurowych Stora Enso Paper.

Zdaniem producenta Multicopy to marka, która sprawdza się w wielu sytuacjach, oferując dwa parametry niezwykle cenione przez współczesnych użytkowników: proekologiczność oraz zdolność do odtwarzania detali i niuansów z odpowiednią ostrością. Nowa, udoskonalona seria obejmuje trzy rodzaje papierów; każdy z nich jest kompatybilny ze wszystkimi urządzeniami biurowymi. Multicopy to proekologiczny papier klasy premium, Multicopy Zero jest wolny od tzw. śladu węglowego, zaś Multicopy Presentation (również papier klasy premium) posiada wyjątkowo gładką powierzchnię. Producent zapewnia, że te wzbogacone podłoża oferują charakterystyczne dla serii Multicopy i niezwykle cenione przez klientów cechy: wysoką jakość, przyjazność dla środowiska naturalnego i kompatybilność ze wszystkimi maszynami biurowymi. Wszystkie trzy papiery posiadają odpowiednie certyfikaty środowiskowe, zaś Multicopy Zero może dodatkowo pochwalić się wspomnianym certyfikatem „Carbon Neutral”.

- Odświeżony wygląd papierów z serii Mulicopy potwierdza nasze aspiracje, by stale udoskonalać wchodzące w jej skład produkty i wzmacniać tę markę, m.in. poprzez nadawanie podłożom odpowiednich cech wizualnych i budowanie ich pozytywnego wizerunku w oczach  klientów – dodaje Jennie Âkesson, menedżer marki w Stora Enso Paper.

Źródło: Stora Enso Polska

www.storaenso.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dobry sok w dobrym opakowaniu
Sokpol, producent soków, nektarów i napojów, jest pierwszą firmą na polskim rynku, która zdecydowała się wprowadzić do oferty produkt w opakowaniu pochodzenia roślinnego Tetra Pak. Kartony Tetra Pak w ponad 80% składają się z materiałów odnawialnych (pochodzenia stricte roślinnego) i są wyprodukowane z papieru (celulozy) wytworzonej z drewna z certyfikatem FSC. Także...
2-4 mld zł będą musiały przeznaczyć firmy z branży opakowań na dostosowanie się do zmian regulacyjnych związanych z promowaniem gospodarki obiegu zamkniętego, szacują analitycy Santander Bank Polska i SpotData. Wg przygotowanego przez nich raportu, łącznie rozwój branży do 2025 r. będzie wymagał inwestycji na poziomie ok. 20-25 mld zł.
Dzień Dystrybutora w firmie Sun Chemical
14 listopada br. firma Sun Chemical zorganizowała kolejne już spotkanie dla swoich dystrybutorów. Stały się one już tradycją tego producenta farb, a dla jego uczestników są możliwością pozyskania wiedzy na temat nowych produktów w jego ofercie, a także okazją do dobrej zabawy. Tym razem Sun Chemical zaprosił swoich gości na warszawski tor kartingowy, na...
Heidelberg oferuje 12 lat gwarancji na głowice laserowe
Wyjątkowo wysoka wytrzymałość głowic laserowych naświetlarek Suprasetter, ich niezawodność oraz najwyższa jakość obrazowania pozwala zaoferować ich użytkownikom program „Ultimate 12”. Jest to 12-letnia gwarancja na głowice naświetlarek CtP najnowszej generacji, zamówionych wraz z kontraktem na płyty i obsługą serwisową. Dowiedz się więcej. Simply...
25 lat Agfa w Polsce: wspomnienia i prezentacje planów
W tym roku mija 25-lecie polskiego oddziału firmy Agfa. Z tej okazji 28 listopada w warszawskim teatrze Capitol – z udziałem prawie 200 gości z kraju i zagranicy – odbyło się jubileuszowe spotkanie, podczas którego przypomniano najważniejsze wydarzenia w historii Agfa-Gevaert, również w kontekście działalności prowadzonej przez nią w naszym kraju. Nie zabrakło omówienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764