logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stora Enso wśród partnerów konkursu Art of Packaging 2017

  PR 28.03.2017, przeczytano 774 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej - Joanna Ozga - Takt, Dmitry Panfilov - Stora Enso, Krzysztof Wojdan - Heidelberg Polska fot. - European Media Group

W marcu br. na terenach Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyło się uroczyste wręczenie nagród 11. edycji konkursu Art of Packaging na naj­lepsze opakowania roku. Jego organizatorem jest European Media Group, a jednym z głównych partnerów – obok KBA – została już po raz kolejny firma Stora Enso, obejmując swym patronatem kategorie: „Opakowanie premium” w edycji „Professional” oraz „Opakowanie premium & nature” w edycji „Debiuty”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stora-enso-wsrod-partnerow-konkursu-art-of-packaging-2017,31967,artykul.html

W imieniu firmy nagrody w poszczególnych kategoriach wręczali: Dmitry Panfilov – dyrektor sprzedaży kartonów i produktów opakowaniowych Stora Enso na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej oraz Mariusz Lewandowski – menedżer sprzedaży odpowiedzialny w firmie Stora Enso Polska za kartony opakowaniowe i papiery specjalne.

W edycji „Debiuty” wyróżniane są prace nadsyłane przez młodych artystów działają­cych w segmencie projektowania opakowań. Głównym celem jest ich promocja i odkrywanie dla branży opakowaniowej nowych talen­tów oraz wyjątkowych w formie i wartości użytkowej opakowań. W ramach edycji „De­biuty” firma Stora Enso objęła patronatem kategorię „Opakowanie premium & nature”, w ramach której produkt należało zaprojektować i wykonać przy użyciu jednego z trzech kartonów tego producenta: CKB, CKB Nude bądź Performa Brilliance.

Zwyciężyła w niej Daria Ensminger z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, która do tegorocznej edycji Art of Packaging zgłosiła zestaw opakowań na produkty regionalne pod nazwą „Kaschebe”. Składa się on z trzech opakowań różniących się wielkością i nasyceniem barwy charakterystycznej dla regionu Kaszub. Przeznaczone są dla sklepu muzealnego, w którym można nabyć stworzone własnoręcznie, unikatowe produkty. Opakowania zaprojektowano tak, by podczas transportu i przechowywania cechowała je jak najmniejsza powierzchnia płaska.

Warto dodać, że z kartonu Stora Enso wykonany został także projekt wyróżniony przez firmę Rosenthal nagrodą specjalną za innowacyjność. Tu brano pod uwagę wszystkie prace zgłoszone do konkursu w ramach edycji „Debiuty”. Wyróżnienie zdo­był wykonany z kartonu CKB i zgłoszony w kategorii „Opakowanie premium & nature” projekt pod nazwą „Francis” autorstwa Jana Kędzierskiego z Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi. Jest to opakowanie na dowolny produkt luksusowy, w formie skręconego ośmioboku, z zamknięciem w kształcie turbiny.

W edycji „Professional” uwzględniane są opakowania, jakie powstały na rodzimym rynku i trafiły do bieżącej produkcji. Tu jury również nagradza wyjątkowość formy, wartości użytkowe i elementy sztuki zawarte w projekcie, szczególnie doceniając funkcjonal­ność tworzonych rozwiązań, zaspokajających gusta coraz bardziej wymagających kon­sumentów. W tej edycji Stora Enso – wspólnie z firmą Heidelberg – objęła swym patronatem kategorię „Opakowanie premium” (dedykowaną dobrom luksusowym). Zwyciężył w niej projekt „Waj­da” zrealizowany przez firmę Takt. Jest to wydawnictwo obejmujące kolekcję filmów Andrzeja Wajdy oraz materiały dodatkowe.

Mówi Mariusz Lewandowski: - Miło nam, że po raz kolejny mogliśmy wesprzeć tak prestiżowe przedsięwzięcie, jakim jest konkurs Art of Packaging. Doceniamy nietuzinkowość, atrakcyjność i funkcjonal­ność zgłoszonych do niego projektów. W tegorocznej jego edycji dało się zauważyć znaczący udział projektów wykonanych z materiałów proekologicznych (m.in. z tektury i kartonu), bazujących na surowcach odnawialnych, co nas – jako firmę z powodzeniem realizującą politykę zrównoważonego rozwoju i producenta tego typu podłoży – cieszy w sposób szczególny. Dokładamy wszelkich starań, by zarówno od strony technologicznej, jak i marketingowej zapewniały one najwyższą jakość. Powstałe na ich bazie projekty opakowań, choćby zgłoszonych w tegorocznej edycji Art of Packaging, są tego najlepszym świadectwem.

Źródło: Stora Enso Polska

www.storaenso.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764