logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Storefront 4.0 – najnowsza wersja serwisu Web2print od Agfa Graphics

  PR 27.02.2017, przeczytano 808 razy
ilustracjastrzałka

Agfa Graphics poinformowała o wprowadzeniu do swojej oferty nowej wersji usługi sklepów internetowych – StoreFront 4.0. Zawiera ona szereg nowych funkcji i udoskonaleń, m.in. w zakresie korzystania ze sklepu za pośrednictwem urządzeń przenośnych (np. smartfonów czy tabletów), zamawiania wielu produktów w ramach jednej wysyłki, pakowania w specjalny sposób wydruków wykonanych z udziałem podłoży elastycznych oraz kalkulacji cen (i dostawy) produktów przed dostarczeniem lub edycją plików.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/storefront-4.0-%E2%80%93-najnowsza-wersja-serwisu-web2print-od-agfa-graphics-,31616,artykul.html

Sklep internetowy przyjazny dla użytkownika

W nowej wersji Apogee/Asanti StoreFront znalazła zastosowanie technologia responsive design (elastycznej adaptacji interfejsu), umożliwiająca optymalizację strony internetowej pod kątem korzystania z niej za pomocą różnych urządzeń – od telefonów komórkowych i tabletów do bardzo dużych monitorów. Dzięki temu poszczególne strony sklepu w automatyczny sposób dostosowują się do urządzenia, na którym są wyświetlane, znacząco zwiększając przejrzystość i czytelność ich zawartości. Zminimalizowano m.in. konieczność przewijania długich stron czy też używania funkcji powiększania w celu dokładnego zapoznania się z konkretnym produktem. Ułatwione zostało składanie zamówień przy użyciu smartfonu czy małego tabletu – to bardzo istotna funkcja zważywszy na coraz częstsze wykorzystywanie urządzeń przenośnych do robienia zakupów online.

Adaptacja do konkretnego urządzenia objęła nie tylko kluczową zawartość sklepu internetowego (tj. kategorie czy poszczególne produkty), ale też jego otoczenie – opcje menu czy personalizowaną stopkę sprzedawcy. Udoskonalono funkcję przeglądania opisów konkretnych kategorii i produktów, co – jak wynika z badań przeprowadzonych wśród klientów sklepów – wpływa nie tylko na przejrzystość oglądanej treści, ale też podejmowane decyzje o zakupie.

Zamawianie produktów i realizacja płatności

Część sklepów, tworzonych przy użyciu oprogramowania StoreFront, jest skierowana do resellerów i brokerów usług poligraficznych. Dotychczas, gdy chcieli oni sprawdzić cenę dostawy konkretnego nakładu danego produktu, konieczne było przesłanie pliku i dodanie go do koszyka zakupów. Aby ułatwić ten proces (zwłaszcza w sytuacji, gdy praca nie została jeszcze dostarczona, a klient chce znać finalne koszty jej wykonania i dostawy), w nowej wersji StoreFront 4.0 wprowadzono funkcję „Kalkulacja” (jest ona dostępna w wersjach MallPack Gold i Platinum). W efekcie przeglądający stronę sklepu ma do wyboru – poza standardowym okienkiem „Prześlij plik i dodaj do koszyka” – także drugą opcję: „Dodaj do kalkulacji zamówienia”. Używając jej, można sprawdzić cenę produktu (podając jego parametry techniczne, dane adresowe odbiorcy oraz sposób zapłaty) bez ładowania pliku na serwer czy personalizowania dokumentu. Wybrane produkty pojawiają się w nowej sekcji karty z zamówieniem – „Kalkulacja”. Po wygenerowaniu kalkulacji cenowej może ona zostać zaproponowana klientowi, jak też wydrukowana.

Nowością w wersji 4.0 jest też możliwość zmiany nazwy personalizowanego produktu przy jego ponownym zamówieniu. Dokonuje się jej w specjalnym, wyskakującym okienku, bądź przy użyciu linku znajdującego się w karcie zakupów. Funkcja ta może być użyteczna np. w przypadku zamawiania personalizowanych produktów biurowych dla zespołu pracowników: layout z danymi adresowymi firmy pozostaje taki sam, natomiast zmianie ulegają imiona i nazwiska poszczególnych osób.

Pakowanie produktów drukowanych z rolki

Usprawnieniu w nowej wersji StoreFront uległ też etap związany z pakowaniem i wysyłką zamówionych produktów do klienta. Do pakowania arkuszy, podłoży płaskich i materiałów niezadrukowanych używane są typowe pudełka. Z myślą o produktach zwijanych w rolki (np. plakatów, banerów) w StoreFront 4.0 pojawiła się możliwość zdefiniowania opakowań w kształcie tuby. Po określeniu minimalnej i maksymalnej szerokości materiału oraz średnicy tuby – StoreFront automatycznie dobierze opakowanie, tak by dany produkt się w nim zmieścił.

Zamawianie produktów w ramach wspólnej wysyłki

Nowa wersja StoreFront przynosi też kolejną przydatną funkcję: tworzenie bibliotek ze zdefiniowanymi pudełkami i tubami z myślą o pakowaniu i wysyłce finalnych produktów. Dzięki temu dla każdego produktu w sklepie powstaje lista zawierająca odpowiednie dla niego opakowania. W efekcie zaś StoreFront pozwala na obliczenie kosztów dostawy w oparciu o liczbę pudełek czy tub. W poprzednich wersjach oprogramowania kalkulacje te uwzględniały osobną wysyłkę każdego zamówionego przedmiotu. StoreFront 4.0 wykorzystuje specjalny algorytm, który automatycznie uwzględnia wysyłkę wielu produktów w tym samym opakowaniu.

Inną nową opcją jest możliwość uwzględnienia dodatkowej paczki uzupełniającej główną wysyłkę. Wszystko z myślą o redukcji kosztów dostawy do klienta – część firm kurierskich oferuje specjalne rabaty w przypadku nadania w to samo miejsce więcej niż jednej przesyłki. StoreFront 4.0 – w zakładce „Usługi wysyłek” – pozwala na osobne wyliczenie kosztów wysyłki jednej paczki, jak też przesyłek dodatkowych.

Inne usprawnienia

Aktualizacja koszyka zakupów, gdy klient zamawia wiele produktów w sklepie internetowym StoreFront 4.0, odbywa się teraz znacznie szybciej – zwłaszcza w przypadku, gdy posiadają one rozbudowaną strukturę cenową. Co więcej, ceny poszczególnych wyrobów zostają zachowane w pamięci podręcznej.

Poprawie uległa też integracja StoreFront z systemami zarządzania produkcją MIS. Przy korzystaniu z dedykowanej funkcji MIS Export, użytkownik może obecnie zdefiniować raportowanie kodów rabatowych jako osobnych pozycji zakupowych. Ułatwiona została również obsługa dużych zamówień, które można podzielić na części, by usprawnić ich przetwarzanie w systemach Apogee 10.0 bądź Asanti 3.0.

Źródło: Agfa Graphics

www.agfa-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN - 3x druk mono
Firma Brother dodała do portfolio 3 wydajne monochromatyczne drukarki laserowe. Nowe kompaktowe modele Brother – HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN umożliwiają łatwą konfigurację, proste podłączenie oraz szybkie i perfekcyjne wydruki. Drukarki zostały zaprojektowane z myślą o wydajności i szybkości drukowania oraz zachowaniu niskich kosztów druku.
API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764