logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stowarzyszenie „Przebiśnieg” z nową identyfikację wizualną i logo

  PR 20.08.2020, przeczytano 1500 razy
ilustracja

Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych na Chłoniaki „Przebiśnieg” to organizacja pacjentów, która już od ponad 10 lat wspiera chorych hematoonkologicznie i ich bliskich, edukuje, walczy o lepszy dostęp pacjentów do leczenia, prowadzi zbiórki krwi oraz poszukuje wiedzy i dzieli się nią z innymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stowarzyszenie-_przebisnieg_-z-nowa-identyfikacje-wizualna-i-logo,388149,artykul.html

- Zmiana wizerunku to jeden z elementów restrukturyzacji Stowarzyszenia, które w rok 2020 weszło z postanowieniami zmian, które z sukcesem realizuje. Zmiana logo oraz identyfikacji wizualnej stowarzyszenia była konieczna nie tylko ze względu na postęp technologiczny, ale głównie ze względu na potrzebę lepszego podkreślenia zakresu działalności Stowarzyszenia. - Maria Szuba Przewodnicząca Zarządu Stowarzyszenia Przyjaciół Chorych na Chłoniaki „Przebiśnieg”

Nowe logo pojawiło się w komunikacji marketingowej od 19.08.2020 r. Będzie sukcesywnie wprowadzane na wszystkich elementach brandningowych własnych oraz u Partnerów.

ilustracjastrzałka

- Nowe logo Stowarzyszenia „Przebiśnieg” zostało zbudowane z dwóch dominujących elementów: przebiśniegu i czerwonej apli. Charakteryzuje się prostotą wykonania i minimalistycznym stylem. Motyw przebiśniegu nawiązuje bezpośrednio do obecnego logo Stowarzyszenia, natomiast w połączeniu z czerwoną aplą optycznie powstaje symboliczny kształt kropli, niezauważalnej w poprzedniej komunikacji. W procesie rebrandingu logo nabrało lekkości, a także czytelności w odbiorze. Nieregularny kształt oraz ręcznie rysowane linie nadają logo ciepłego, bliskiego charakteru. Delikatna kolorystyka zastosowana w motywie przebiśniegu, kontrastuje z czerwienią apli, co pozytywnie wpływa na wyrazistość sygnetu. Całość dopełnia nowoczesny font o zaokrąglonych krawędziach, które nawiązują do linii znaku graficznego. - Agencja about ad

ilustracjastrzałka

Przy okazji zmiany identyfikacji wizualnej, Stowarzyszenie podjęło decyzję o zmianie strony www, która jest obecnie bardziej czytelna i lepiej dostosowana do korzystania z niej na urządzeniach mobilnych.

ilustracjastrzałka

Za zmianę identyfikacji wizualnej Stowarzyszenia odpowiada agencja about ad z Poznania.

ilustracjastrzałka

Źródło: Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych na Chłoniaki „Przebiśnieg”

www.przebisnieg.org

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764