Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe stworzyła strategię komunikacji dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki, organizacji broniącej praw zwierząt. Efektem współpracy jest kampania OOH, która porównuje ograniczenia pandemiczne do sytuacji hodowlanych zwierząt.
Pomysł na komunikację powstał w wyniku ostatnich doświadczeń związanych z epidemią koronawirusa, czyli w czasie, kiedy ludzie przekonali się w jakim stopniu niewola, zakazy i ograniczenia, których doznają, wpływają na ich życie. Mając za sobą te doświadczenia, lepiej niż kiedykolwiek rozumieją, co czują zwierzęta hodowlane pozbawiane dokładnie tego, za czym przyszło nam tęsknić. Efektem tego podejścia jest kampania outdoorowa, która ruszyła z początkiem lipca.
To pierwsza współpraca agencji Starcom ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki, a działania agencji wykonywane są pro bono. Jest to tym samym pierwsza akcja projektu Starcom4Good, w ramach którego agencja będzie pomagać organizacjom pozarządowym i charytatywnym, w indywidualnie ustalanym zakresie.
- Starcom4Good to inicjatywa, której celem jest wsparcie strategiczne dla organizacji non-profit. Eksperci Agencji Starcom oferują swój czas, wiedzę oraz pomysły tym wszystkim, których misją jest nieść pomoc potrzebującym. Więcej o akcji, w tym o zasadach w niej uczestnictwa, będzie można przeczytać już niebawem w mediach społecznościowych Agencji. – mówi Sebastian Szade, Strategy & Innovations Director Starcom.
Ekspozycja kampanii jest możliwa dzięki współpracy z AMS i Clear Channel, które wsparły działania kampanii udostępniają nieodpłatnie swoje nośniki OOH.
Źródło: Starcom Polska