logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Stowarzyszenie Otwarte Klatki z kampanią Starcomu

  PR 07.07.2020, przeczytano 1380 razy
ilustracjastrzałka

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe stworzyła strategię komunikacji dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki, organizacji broniącej praw zwierząt. Efektem współpracy jest kampania OOH, która porównuje ograniczenia pandemiczne do sytuacji hodowlanych zwierząt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-stowarzyszenie-otwarte-klatki-z-kampania-starcomu,387693,artykul.html

Pomysł na komunikację powstał w wyniku ostatnich doświadczeń związanych z epidemią koronawirusa, czyli w czasie, kiedy ludzie przekonali się w jakim stopniu niewola, zakazy i ograniczenia, których doznają, wpływają na ich życie. Mając za sobą te doświadczenia, lepiej niż kiedykolwiek rozumieją, co czują zwierzęta hodowlane pozbawiane dokładnie tego, za czym przyszło nam tęsknić. Efektem tego podejścia jest kampania outdoorowa, która ruszyła z początkiem lipca.

To pierwsza współpraca agencji Starcom ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki, a działania agencji wykonywane są pro bono. Jest to tym samym pierwsza akcja projektu Starcom4Good, w ramach którego agencja będzie pomagać organizacjom pozarządowym i charytatywnym, w indywidualnie ustalanym zakresie.

- Starcom4Good to inicjatywa, której celem jest wsparcie strategiczne dla organizacji non-profit. Eksperci Agencji Starcom oferują swój czas, wiedzę oraz pomysły tym wszystkim, których misją jest nieść pomoc potrzebującym. Więcej o akcji, w tym o zasadach w niej uczestnictwa, będzie można przeczytać już niebawem w mediach społecznościowych Agencji. – mówi Sebastian Szade, Strategy & Innovations Director Starcom.

Ekspozycja kampanii jest możliwa dzięki współpracy z AMS i Clear Channel, które wsparły działania kampanii udostępniają nieodpłatnie swoje nośniki OOH.

ilustracjastrzałka

Źródło: Starcom Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764