logo
WIADOMOŚCI

Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych patronem Festiwali Marketingu i Druku

  PR 04.07.2013, przeczytano 1101 razy
ilustracjastrzałka

SPPES – Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych zostało patronem medialnym 5. Targów Reklamy i Poligrafii. Członkowie Stowarzyszenia moją skorzystać ze specjalnej oferty na powierzchnię wystawienniczą oraz działań redakcyjnych na łamach OOH magazine.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stowarzyszenie-polskich-producentow-etykiet-samoprzylepnych-patronem-festiwali-marketingu-i-druku,19162,artykul.html

Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych jest stowarzyszeniem zwykłym, zrzeszającym osoby fizyczne będące właścicielami, członkami zarządu lub członkami rad nadzorczych firm produkujących etykiety samoprzylepne. Stowarzyszenie powstało w 1997 roku i ma na celu integrację środowiska etykietowego w Polsce.

- Patronat SPPES powiększa grono organizacji branżowych z jakimi współpracujemy przy Festiwalach. Branża etykiet samoprzylepnych i opakowań doskonale uzupełnia cały obszar poligrafii reklamowej dotychczas dostępnych na naszych imprezach. Odwiedzający targi będą mogli zapoznać się z kompleksową ofertą począwszy od wizytówek i ulotek, przez opakowania, etykiety, POS a na wielkoformatowych siatkach kończąc. Tym samym Festiwal Marketingu i Festiwal Druku jest najbardziej kompleksową imprezą targową dla pracowników działów marketingu, drukarń i agencji reklamowych – mówi Katarzyna Lipska, PR Manager OOH magazine.

W gronie wystawców sektora OPAKOWNIA pojawiły się już pierwsze firmy m.in. drukarnia etykiet Etigraf z Tomaszowa Mazowieckiego – członek SPPES.

Patronat nad wydarzeniem objęta także Polska Izba Opakowań i Polska Izba Artykułów Promocyjnych.

Źródło: SPPES

www.sppes.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google+ i jego interfejsy API są zamykane wcześniej niż planowano pierwotnie. Jest to następstwem wykrycia w listopadzie nowej usterki ochrony prywatności, która ujawniła dane ponad 52 milionów użytkowników, ogłosiło Google.
Agencja mediowa Havas Media wygrała przetarg na obsługę kampanii telewizyjnych marki Triverna.pl. Współpraca rozpocznie się od 1 stycznia 2019 r.
Agora ponownie w gronie odpowiedzialnych spółek Respect Index
Już po raz drugi Agora S.A. znalazła się w składzie RESPECT Index - giełdowego indeksu spółek wyróżniających się odpowiedzialnym i zrównoważonym podejściem do zarządzania, a dzięki temu bardziej atrakcyjnych dla inwestorów i wykazujących wyższą stopę zwrotu niż przeciętna rynkowa. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie ogłosiła nowy...
Nowe zdjęcia Street View z polskich miast
Street View to jedna z najpopularniejszych funkcji Map Google, dzięki niej możecie oglądać zdjęcia 360 stopni ulic i miejsc użyteczności publicznej z perspektywy przechodnia. Ostatnie zdjęcia Polski wykonywane samochodami Street View robione były w 2014 r. Od tamtego czasu w polskich miastach wiele się zmieniło. Np. w Gdańsku nie było jeszcze Muzeum II Wojny Światowej,...
Rekordowa oglądalność „Dzień Dobry TVN” w listopadzie
Najpopularniejszy program śniadaniowy odnotował najlepszy wynik od 2014 roku! Udział w grupie komercyjnej wyniósł 15,63% co oznacza, że w tym miesiącu program obejrzało prawie 300 tys. osób. Najchętniej oglądany odcinek, który był wyemitowany 4 listopada, zgromadził blisko milion widzów!
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone