logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych patronem Festiwali Marketingu i Druku

  PR 04.07.2013, przeczytano 1128 razy
ilustracjastrzałka

SPPES – Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych zostało patronem medialnym 5. Targów Reklamy i Poligrafii. Członkowie Stowarzyszenia moją skorzystać ze specjalnej oferty na powierzchnię wystawienniczą oraz działań redakcyjnych na łamach OOH magazine.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stowarzyszenie-polskich-producentow-etykiet-samoprzylepnych-patronem-festiwali-marketingu-i-druku,19162,artykul.html

Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych jest stowarzyszeniem zwykłym, zrzeszającym osoby fizyczne będące właścicielami, członkami zarządu lub członkami rad nadzorczych firm produkujących etykiety samoprzylepne. Stowarzyszenie powstało w 1997 roku i ma na celu integrację środowiska etykietowego w Polsce.

- Patronat SPPES powiększa grono organizacji branżowych z jakimi współpracujemy przy Festiwalach. Branża etykiet samoprzylepnych i opakowań doskonale uzupełnia cały obszar poligrafii reklamowej dotychczas dostępnych na naszych imprezach. Odwiedzający targi będą mogli zapoznać się z kompleksową ofertą począwszy od wizytówek i ulotek, przez opakowania, etykiety, POS a na wielkoformatowych siatkach kończąc. Tym samym Festiwal Marketingu i Festiwal Druku jest najbardziej kompleksową imprezą targową dla pracowników działów marketingu, drukarń i agencji reklamowych – mówi Katarzyna Lipska, PR Manager OOH magazine.

W gronie wystawców sektora OPAKOWNIA pojawiły się już pierwsze firmy m.in. drukarnia etykiet Etigraf z Tomaszowa Mazowieckiego – członek SPPES.

Patronat nad wydarzeniem objęta także Polska Izba Opakowań i Polska Izba Artykułów Promocyjnych.

Źródło: SPPES

www.sppes.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Srebro dla AMS w konkursie Innovation 2019 za „Zielone przystanki”
Zespół AMS ponownie został nagrodzony w konkursie INNOVATION - tym razem otrzymał SREBRO za "Zielone przystanki", czyli proekologiczny krakowski projekt zrealizowany w 2018 r.
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf
Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.
„Gazeta Wyborcza” wraz z europejskimi dziennikami zakłada Sonar Europe
Redakcja „Gazety Wyborczej” łączy siły z zespołami „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, tworząc nowy projekt medialny Sonar Europe. Dzięki współpracy dzienników, zainaugurowanej w marcu br., powstawać będą atrakcyjne, multimedialne materiały oparte na danych, dotyczące wielu tematów i pokazujące wiele...
Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden
Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe...
Nowe kanały w WP Pilot, wśród nich CNN i Cartoon Network
Do oferty WP Pilot, platformy umożliwiającej oglądanie telewizji online, dołączyło sześć nowych kanałów. Cztery z nich należą do grupy WarnerMedia: CNN International, Cartoon Network, Boomerang, TNT. Użytkownicy WP Pilot mogą oglądać również Tele5 oraz Polonia1.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764