logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stowarzyszenie Sady Grójeckie: „Wybieram polskie jabłka”

  PR 30.11.2020, przeczytano 1354 razy
ilustracjastrzałka

Z inicjatywy Stowarzyszenia Sady Grójeckie oraz partnerów Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Sady Sandomierskie, Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych oraz Unię Owocową, ruszył projekt, którego celem jest promocja naszych rodzimych jabłek, oraz zwiększenie ich konsumpcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stowarzyszenie-sady-grojeckie%3A-_wybieram-polskie-jablka_,389374,artykul.html

Jednym z głównych powodów realizacji projektu jest fakt, że polscy konsumenci spożywają za mało warzyw i owoców. Polska jako jeden ze światowych liderów w produkcji jabłek, niestety nie może poszczycić się ich największym spożyciem. Według badań roczne spożycie jabłek jest zdecydowanie niższe niż średnia dla wszystkich krajów Unii Europejskiej. Należy więc dążyć do tego, aby owoce i warzywa stanowiły połowę zawartości naszych talerzy.

Kluczem do zwiększenia spożycia jabłek w Polsce jest zbudowanie świadomości konsumentów, że są one produkowane w bezpieczny dla zdrowia sposób. Za sukcesem i najlepszą jakością naszych polskich jabłek stoją przede wszystkim ludzie, prawdziwe rodziny sadowników, często wielopokoleniowe, gdzie wiedza i ciężka praca przekazywana jest z pokolenia na pokolenie. Dzięki zaangażowaniu w projekt rodzin sadowniczych możemy pokazać w jaki sposób wielopokoleniowe rodziny łączą tradycję uprawy jabłek z nowoczesnością.

Na potrzeby projektu prowadzone jest badanie, którego celem jest przygotowanie raportu mówiącego o Trendach na polskim rynku sadowniczym. Raport z tego badania zostanie zaprezentowany szerokiej grupie odbiorców już w styczniu 2021 roku. Uzupełnieniem głównych działań projektu są działania PR oraz zakup czasu antenowego na potrzeby emisji przygotowanych wcześniej materiałów filmowych w komunikacji miejskiej i kolejowej. Utworzone zostaną również profile w mediach społecznościowych: Facebook i Instagram, a ich zawartość będą tworzyć zdjęcia z sesji „Dzieciństwo w sadzie”.

ilustracjastrzałka

Dodatkowym elementem projektu, który skierowany będzie do najmłodszej grupy odbiorców, będzie gra na urządzenia mobilne „Ninja z sadu”. Przejściu każdego poziomu w grze oraz po przecięciu „specjalnych” jabłek, wyświetlone będą ciekawostki i informacje dotyczące jabłek, w tym ich wartości odżywcze, witaminy, historia jabłek w Polsce.

Projekt zakłada również działania, które mają na celu zwiększenie świadomości sadowników co do najnowszych trendów w produkcji jabłek, włączając w to działania prośrodowiskowe. Sadownicy będą mogli korzystać z raportu, broszur i szkoleń prowadzonych on-line.

ilustracjastrzałka

Źródło: Stowarzyszenie Sady Grójeckie

Dodatkowe informacje:

Partnerzy projektu: Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Sady Sandomierskie, Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych oraz Unia Owocowa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764