logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stowarzyszenie Sady Grójeckie: „Wybieram polskie jabłka”

  PR 30.11.2020, przeczytano 1350 razy
ilustracjastrzałka

Z inicjatywy Stowarzyszenia Sady Grójeckie oraz partnerów Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Sady Sandomierskie, Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych oraz Unię Owocową, ruszył projekt, którego celem jest promocja naszych rodzimych jabłek, oraz zwiększenie ich konsumpcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stowarzyszenie-sady-grojeckie%3A-_wybieram-polskie-jablka_,389374,artykul.html

Jednym z głównych powodów realizacji projektu jest fakt, że polscy konsumenci spożywają za mało warzyw i owoców. Polska jako jeden ze światowych liderów w produkcji jabłek, niestety nie może poszczycić się ich największym spożyciem. Według badań roczne spożycie jabłek jest zdecydowanie niższe niż średnia dla wszystkich krajów Unii Europejskiej. Należy więc dążyć do tego, aby owoce i warzywa stanowiły połowę zawartości naszych talerzy.

Kluczem do zwiększenia spożycia jabłek w Polsce jest zbudowanie świadomości konsumentów, że są one produkowane w bezpieczny dla zdrowia sposób. Za sukcesem i najlepszą jakością naszych polskich jabłek stoją przede wszystkim ludzie, prawdziwe rodziny sadowników, często wielopokoleniowe, gdzie wiedza i ciężka praca przekazywana jest z pokolenia na pokolenie. Dzięki zaangażowaniu w projekt rodzin sadowniczych możemy pokazać w jaki sposób wielopokoleniowe rodziny łączą tradycję uprawy jabłek z nowoczesnością.

Na potrzeby projektu prowadzone jest badanie, którego celem jest przygotowanie raportu mówiącego o Trendach na polskim rynku sadowniczym. Raport z tego badania zostanie zaprezentowany szerokiej grupie odbiorców już w styczniu 2021 roku. Uzupełnieniem głównych działań projektu są działania PR oraz zakup czasu antenowego na potrzeby emisji przygotowanych wcześniej materiałów filmowych w komunikacji miejskiej i kolejowej. Utworzone zostaną również profile w mediach społecznościowych: Facebook i Instagram, a ich zawartość będą tworzyć zdjęcia z sesji „Dzieciństwo w sadzie”.

ilustracjastrzałka

Dodatkowym elementem projektu, który skierowany będzie do najmłodszej grupy odbiorców, będzie gra na urządzenia mobilne „Ninja z sadu”. Przejściu każdego poziomu w grze oraz po przecięciu „specjalnych” jabłek, wyświetlone będą ciekawostki i informacje dotyczące jabłek, w tym ich wartości odżywcze, witaminy, historia jabłek w Polsce.

Projekt zakłada również działania, które mają na celu zwiększenie świadomości sadowników co do najnowszych trendów w produkcji jabłek, włączając w to działania prośrodowiskowe. Sadownicy będą mogli korzystać z raportu, broszur i szkoleń prowadzonych on-line.

ilustracjastrzałka

Źródło: Stowarzyszenie Sady Grójeckie

Dodatkowe informacje:

Partnerzy projektu: Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Sady Sandomierskie, Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych oraz Unia Owocowa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764