logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer Digital Media uruchamia Taglife

  PR 13.07.2017, przeczytano 783 razy
ilustracjastrzałka

Rusza TagLife - platforma ułatwiającą współpracę marek z micro-influencerami. Umożliwia ona przeprowadzanie natywnych działań z udziałem wielu wpływowych użytkowników social media jednocześnie. To pierwsze tego typu narzędzie, które świadomie skupia się na micro-influencerach. Platformę wprowadza na polski rynek grupa Ströer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-digital-media-uruchamia-taglife,33111,artykul.html

TagLife ułatwia marketerom zlecanie, raportowanie oraz rozliczanie działań marketingowych z udziałem micro-influencerów. Są to osoby, które prowadzą hobbystycznie profile, gromadząc wokół siebie niewielką, ale silnie zaangażowaną społeczność. Platforma umożliwia automatyczne zaproszenie dziesiątek, a nawet setek takich wpływowych użytkowników Facebooka, Twittera i Instagrama do akcji promocyjnej, bez konieczności manualnego nadzorowania całości procesu. Reklamodawca ma stały dostęp do statystyk, statusu rozliczeń i wpisów stworzonych przez influencerów, a po zakończeniu działań otrzymuje jedną zbiorczą fakturę VAT.

Twórcy TagLife’a skupili się na tym, by kampanie realizowane za jego pomocą były autentyczne i wiarygodne.

- Zależy nam przede wszystkim na natywności realizowanych działań. Chcemy by przekaz reklamowy w postach był możliwie subtelny i dostosowany do odbiorców danego kanału. Tak, by influencer mógł robić to, co robił to tej pory i nie musiał naginać tematyki i specyfiki swojego profilu pod wymogi reklamodawcy. Dzięki temu nie straci on na autentyczności, a marka otrzyma realne działania wspierające jej wizerunek, a nie tylko dodatkowy placement reklamowy – mówi Agata Makowska, Head of TagLife w Ströer Digtial Media

Dlatego system wynagradzania influencerów jest skonstruowany tak, by umożliwiał zwielokrotnienie stawki za udział dodatkowymi bonusami za kreatywność wpisu, wskaźnik zaangażowania oraz zasięg opublikowanego postu. Moderatorzy platformy będą również współpracować z reklamodawcami i do każdej kampanii proponować takie zadania, które pozostawią twórcom możliwie duże pole do kreatywności.

TagLife to kontynuacja trwającego od początku 2016  roku procesu modernizacji ofertowej Ströer Digital Media.

- Po unowocześnieniu i poszerzeniu oferty display, video oraz mobile, zdecydowaliśmy się na influence marketing, który ma olbrzymi potencjał, a my możliwości i umiejętności, aby go wykorzystać. Nie jest to dla nas, jako firmy i pracujących w niej specjalistów zupełnie nowy obszar biznesowy – w końcu to my jako ARBOMedia  wprowadzaliśmy samego Facebooka na polski rynek reklamy, będąc jego biurem reklamy przez dwa lata – mówi Artur Muszkiet, dyrektor zarządzający Ströer Digital Media.

Źródło: Ströer Digital Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764