logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer Digital Media wprowadza stały pomiar wskaźnika advisibility

  PR 27.09.2016, przeczytano 764 razy

Dom sprzedaży mediów interaktywnych Ströer Digital Media wprowadza pomiar wskaźnika advisibility na wszystkich stronach swojej sieci reklamowej. Firma będzie badała widoczność reklam za pomocą narzędzia dostarczonego przez Meetrics GmbH – jednego z czołowych europejskich dostawców oprogramowania mierzącego jakość ruchu i advisibility.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-digital-media-wprowadza-staly-pomiar-wskaznika-advisibility-,30050,artykul.html

Advisibility to wskaźnik pokazujący, jak duża część reklamy była widoczna dla użytkownika przez określoną ilość czasu. Zgodnie ze standardami IAB tylko kreacja, której co najmniej 50 proc. obszaru było widoczne przez 1 sekundę może być zakwalifikowana jako widzialna dla odbiorcy. Pomiary prowadzone są od początku września na wszystkich z ponad 800 stron sieci Ströer Digital Media.

- Rozpoczęcie szeroko zakrojonego badania advisibility na całej naszej sieci to odpowiedź na oczekiwania ze strony reklamodawców, dla których widoczność reklamy staje się powoli jednym z głównych KPI kampanii reklamowych – mówi Artur Muszkiet, dyrektor zarządzający Ströer Digital Media.

Zbieranie i analizowanie wyników advisibility to również krok w stronę bliższej współpracy Ströer Digital Media z wydawcami. - Pragniemy być dla naszych partnerów doradcą w zakresie rozwoju ich produktu reklamowego. Dlatego w najbliższym czasie będziemy dzielić się z wydawcami informacjami z pomiarów widoczności kreacji na ich stronach i sugerować im konkretne działania, które pozwolą im poprawić wybrane wskaźniki charakteryzujące ich powierzchnie reklamową  – dodaje Artur Muszkiet.

Za pomiary odpowiada firma Meetrics, czołowy europejski dostawca rozwiązań mierzących widoczność reklam, brand safety, czy tzw. non-human traffic.

Zdecydowaliśmy się na Meetricsa, ponieważ zapewnił nam  kompleksowe narzędzie, które umożliwia nie tylko dokładny pomiar advisibility. Podaje również możliwe przyczyny, dla których konkretna kreacja była „niewidoczna” – mogła być np. za nisko, być nie pełni wyrenderowana, bądź użytkownik mógł zbyt szybko opuścić witrynę by ją zobaczyć. Nie bez znaczenia jest fakt, że nasz partner legitymuje się prestiżowymi certyfikatami branżowymi MRC oraz ABC/JICWEBS oraz to, że dodatkowo w ramach badania mierzone będą inne wskaźniki jakościowe jak na przykład poziom ruchu non-human – wskazuje Maciej Kiełczewski, Product Development Senior Specialist w Ströer Digital Media. Ströer Digital Media jest pierwszym domem sprzedaży w Polsce którego sieć reklamowa zostanie przebadana  na szeroką skalę  pod kątem wskaźnika advisibility.

Źródło: Ströer Digital Media

www.stroerdigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764