logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer uruchamia sieć ekranów Digital Metroboard w Warszawskim Metrze

  PR 19.11.2019, przeczytano 1273 razy
ilustracjastrzałka

Ströer uruchamia Digital Metroboard - nową sieć cyfrowych nośników reklamowych w przestrzeni Warszawskiego Metra. Zainstalowane na peronach stacji II linii wielkoformatowe ekrany będą emitowały reklamy od stycznia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-uruchamia-siec-ekranow-digital-metroboard-w-warszawskim-metrze,384771,artykul.html

Digital Metroboard to sieć ekranów o przekątnej 138 cali rozmieszczonych na peronach II linii Warszawskiego Metra. Na każdej stacji zainstalowano od 2 do 6 ekranów emitujących obraz FULL HD.  Nowy produkt wzmacnia ofertę Ströer w segmencie Digital Out of Home, obejmującą obecnie sieć Infoscreen na pierwszej linii metra, ekrany

StröerTV w wagonach oraz nośniki AdWalk na dworcach w Krakowie i Wrocławiu.

- Wyróżnikiem Digital Metroboard jest umieszczenie ekranów w zamkniętej, wyjątkowo atrakcyjnej estetycznie i uporządkowanej przestrzeni, gdzie nic nie konkuruje o uwagę odbiorcy. To jedyne nośniki na peronach, więc nasi klienci mają pewność, że przez 3 minuty oczekiwania na pociąg metra ich przekaz reklamowy nie będzie zakłócony i skutecznie dotrze do ponad 200 tysięcy pasażerów II linii – mówi Andrzej Magdziak, Prezes Zarządu Ströer Polska.

ilustracjastrzałka

Od stycznia emisja reklam rusza  na 7 stacjach – od stacji Rondo Daszyńskiego do stacji Dworzec Wileński. W następnych miesiącach Ströer planuje uruchomienie systemu na nowo otwierających się stacjach. Docelowo sieć ma objąć wszystkie lokalizacje na II linii metra.

- Przykładamy ogromną wagę do rozwoju oferty w warszawskim metrze ponieważ to przestrzeń stale zwiększająca swój potencjał – liczba pasażerów rośnie co roku, a spodziewamy się, że ten trend przyśpieszy wraz z otwieraniem kolejnych stacji – dodaje Andrzej Magdziak.

Digital Metroboard to kolejny produkt reklamowy, który powiększa w tym roku ofertę Ströera. W marcu do oferty firmy trafiło ponad 400 nośników Citylight na przystankach w Poznaniu oraz 140 w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym. Stale rozwijana jest też ogólnopolska oferta nośników typu Backlight Premium oraz nowoczesnych, oświetlanych słupów reklamowych w Warszawie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Ströer

www.stroerdigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764