logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer Digital Media inauguruje Update4publishers

  PR 05.12.2016, przeczytano 446 razy
Ilona Drzewosowska, Buying and Delivery Director, Ströer Digital Media

Ströer Digital Media rozpoczyna długofalowy program rozwojowy, mający na celu udoskonalenie jakości powierzchni reklamowej na witrynach w portfolio sieci. Oferowany wydawcom plan skupia się m.in. na podniesieniu advisibility, implementacji nowych rozwiązań adserwerowych i zmniejszeniu liczby użytkowników AdBlocka na ich stronach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-digital-media-inauguruje-update4publishers,30741,artykul.html

Założeniem Update4Publishers jest stopniowe podnoszenie jakości oferowanej przez Ströer Digital Media powierzchni reklamowej wobec nieustannych zmian zachodzących na rynku reklamy internetowej. – Naszą rolą jest ciągła współpraca z wydawcami, dostarczanie im nowych technologii i wspólne budowanie produktu, który spełni oczekiwania zarówno reklamodawców, jak i użytkowników. Stwierdziliśmy, że ten proces należy usystematyzować i nadać mu odpowiednią rangę. Stąd pomysł na Update4Publishers – mówi Ilona Drzewosowska, Buying and Delivery Director, Ströer Digital Media.

W ramach trwającego właśnie pierwszego etapu wydawcy otrzymają kompleksowy raport na temat widoczności reklam na ich stronie oraz sugestie, jak mogą ją poprawić. – Od sierpnia badamy advisibility wszystkich kampanii realizowanych w naszej sieci. Dzięki analizie wyników, wiemy co wydawcy powinni zmienić np. w layoucie strony, by poprawić ten coraz bardziej istotny dla reklamodawców wskaźnik. Będziemy dzielić się tą wiedzą i wskazywać kierunki poprawy wyników – mówi Aneta Dąbska, Affiliate Manager, Ströer Digital Media. Dodatkowo, zainteresowanym wydawcom Ströer przekaże również dostęp do panelu narzędzia Meetrics, które służy do monitorowania advisibility. - Dzięki temu będą mogli na bieżąco kontrolować wskaźniki widoczności reklam na ich stronach – dodaje.

Kolejne części programu Update4Publishers to m.in. modernizacja technologiczna, która pomoże zoptymalizować wykorzystanie powierzchni wydawców w różnych modelach sprzedaży.

- W Update4Publishers stopniowo przygotowywać będziemy wydawców do przejścia na nasze autorskie rozwiązanie adserwerowe, które jest aktualnie tworzone w ramach Grupy Ströer w Niemczech. Będzie ono zawierało zarówno funkcjonalności adserwera, jak i ekosystem Programmatic – mówi Ilona Drzewosowska.

Pełna implementacja założeń programu będzie wymagała aktywnej współpracy ze strony wydawców. - Wiemy, że wielu zmian nie jesteśmy w stanie przeprowadzić sami. Kluczowe dla powodzenia programu jest aktywne współdziałanie naszych wydawców. Tak będzie np. w przypadku zaplanowanej na najbliższe miesiące akcji mającej na celu zmniejszenie liczby użytkowników AdBlocka wśród czytelników naszych wydawców. Dlatego regularnie kontaktujemy się z nimi i informujemy o kolejnych etapach naszego planu – podkreśla Aneta Dąbska.

Źródło: Ströer Digital Media

www.stroerdigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVP podpisała umowę z firmą Talpa i stała się właścicielem praw do trzech kolejnych sezonów „The Voice”
„Patrol Tatry” – nowy serial w Fokus TV
FOKUS TV wyemituje nowy serial dokumentalny „PATROL TATRY”, który powstał we współpracy z Tatrzańskim Parkiem Narodowym. Produkcję oglądać będzie można od 12 października, co sobotę, o godz. 21.00.
„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” – nowy serwis Ringier Axel Springer Polska i Nationale-Nederlanden
„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” to najnowszy serwis poruszający tematykę aktywnego ojcostwa. Pod adresem www.najwiekszykibic.onet.pl znajdą się materiały redakcyjne o budowaniu relacji z dzieckiem oraz o roli ojca w wychowaniu dzieci.
Ich życie jest całkowicie inne od tego, które znamy na co dzień. Bohaterowie nowego programu Discovery Channel świadomie wybrali funkcjonowanie poza cywilizacją. Żyją blisko natury, często nie mają dostępu do telefonu, prądu, a nawet bieżącej wody. Pierwszy odcinek nowego cyklu „Poza cywilizacją” na antenie już od 20 października.
Śledztwo Pisma - pierwszy podcastowy serial reporterski dostępny też na Tokfm.pl i w aplikacji Tok FM
18 października 2019 r. swoją premierę w internecie miało “Śledztwo Pisma” - wyjątkowy projekt audio w postaci 6-odcinkowego reporterskiego serialu podcastowego. "Śledztwo Pisma" prowadzi Mirosław Wlekły, jeden z najlepszych polskich reporterów prasowych i książkowych. Pierwszy odcinek serialu można już odsłuchać m.in. na stronie sledztwopisma.pl...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764