logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer Digital Media oferuje reklamy z gwarancją viewability

  PR 18.01.2018, przeczytano 525 razy
Jakub Wilczak - Head of AD Operations w Ströer Digital

Ströer Digital Media wprowadza do oferty kampanie reklamowe z gwarancją viewability. To jeden z pierwszych produktów na polskim rynku, który gwarantuje klientom określony poziom widoczności reklamy. Za pomiar odpowiada firma Meetrics GmbH.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-digital-media-oferuje-reklamy-z-gwarancja-viewability,35159,artykul.html

Oferta obejmuje szereg różnych kategorii takich jak m.in. Kobieta, Technologia i Motoryzacja, o łącznym potencjale 591 mln odsłon miesięcznie. Za pomiar widoczności reklamy odpowiada firma Meetrics GmbH.

– Już od roku korzystamy z narzędzia Meetrics, które umożliwia nam pogłębioną analizę i optymalizację widoczności wszystkich realizowanych u nas kampanii. Dzięki temu mamy szczegółową wiedzę nt. poziomu i czasu widoczności kreacji reklamowej na ponad 400 reprezentowanych przez nas stronach.  Po przeprowadzonym wspólnie z wieloma wydawcami procesie dostosowania  witryn pod nowe standardy, stworzyliśmy produkt, który zagwarantuje naszym klientom wysoki poziom widoczności reklamy i jakości ruchu – mówi Jakub Wilczak, Head of AD Operations w Ströer Digital.

Z produktu korzystają już wybrani klienci agencyjni. Oferta jest jednak dostępna dla wszystkich, a z jej szczegółami można zapoznać się w cenniku na stronie Stroerdigital.pl.

Viewability to wskaźnik pokazujący, jak duża część reklamy była widoczna dla użytkownika przez określoną ilość czasu. Wedle standardów IAB tylko kreacja, której co najmniej 50 proc. obszaru było widoczne przez 1 sekundę może być zakwalifikowana jako widzialna dla odbiorcy (w przypadku reklamy video jest to 50 proc. kreacji widoczne przez 2 sekundy).

Źródło: Ströer Digital Media

www.stroerdigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” - edycja IV
Integart wraz z Rafałem Żmudą oraz marką 3M zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji RoadShow – Wrappingowa dawka emocji. W dniach 10-13 czerwca br. wiedza, doświadczenie i zamiłowanie do car wrappingu dotrze do Poznania, Wrocławia i Katowic.
Odkryj kuchnię na nowo – kampania marki Amica
Nowoczesne sprzęty AGD pełne są programów i gadżeciarskich rozwiązań, które nie zawsze ułatwiają życie. Marka Amica wdraża więc linię sprzętów kuchennych do zabudowy, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby i  jest zaprojektowana w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników. O odkrywaniu kuchni na nowo i czerpaniu z niej tego, co najlepsze,...
Rusza kampania „Porozmawiajmy Mamo”
Celem projektu „Porozmawiajmy Mamo” jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety.
Dwie Godziny dla Rodziny” w kampanii Immergas
Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło...
Pierwsza kurtyna ledowa w Polsce działa już w Placu Unii
Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Monitor ma 165 m2 powierzchni i rozdzielczość aż 10 pixeli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764