logo
WIADOMOŚCI

Ströer Digital Media uruchamia Taglife

Mateusz Zawiślak  PR 13.07.2017, przeczytano 456 razy
ilustracjastrzałka

Rusza TagLife - platforma ułatwiającą współpracę marek z micro-influencerami. Umożliwia ona przeprowadzanie natywnych działań z udziałem wielu wpływowych użytkowników social media jednocześnie. To pierwsze tego typu narzędzie, które świadomie skupia się na micro-influencerach. Platformę wprowadza na polski rynek grupa Ströer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ströer-digital-media-uruchamia-taglife,33111,artykul.html

TagLife ułatwia marketerom zlecanie, raportowanie oraz rozliczanie działań marketingowych z udziałem micro-influencerów. Są to osoby, które prowadzą hobbystycznie profile, gromadząc wokół siebie niewielką, ale silnie zaangażowaną społeczność. Platforma umożliwia automatyczne zaproszenie dziesiątek, a nawet setek takich wpływowych użytkowników Facebooka, Twittera i Instagrama do akcji promocyjnej, bez konieczności manualnego nadzorowania całości procesu. Reklamodawca ma stały dostęp do statystyk, statusu rozliczeń i wpisów stworzonych przez influencerów, a po zakończeniu działań otrzymuje jedną zbiorczą fakturę VAT.

Twórcy TagLife’a skupili się na tym, by kampanie realizowane za jego pomocą były autentyczne i wiarygodne.

- Zależy nam przede wszystkim na natywności realizowanych działań. Chcemy by przekaz reklamowy w postach był możliwie subtelny i dostosowany do odbiorców danego kanału. Tak, by influencer mógł robić to, co robił to tej pory i nie musiał naginać tematyki i specyfiki swojego profilu pod wymogi reklamodawcy. Dzięki temu nie straci on na autentyczności, a marka otrzyma realne działania wspierające jej wizerunek, a nie tylko dodatkowy placement reklamowy – mówi Agata Makowska, Head of TagLife w Ströer Digtial Media

Dlatego system wynagradzania influencerów jest skonstruowany tak, by umożliwiał zwielokrotnienie stawki za udział dodatkowymi bonusami za kreatywność wpisu, wskaźnik zaangażowania oraz zasięg opublikowanego postu. Moderatorzy platformy będą również współpracować z reklamodawcami i do każdej kampanii proponować takie zadania, które pozostawią twórcom możliwie duże pole do kreatywności.

TagLife to kontynuacja trwającego od początku 2016  roku procesu modernizacji ofertowej Ströer Digital Media.

- Po unowocześnieniu i poszerzeniu oferty display, video oraz mobile, zdecydowaliśmy się na influence marketing, który ma olbrzymi potencjał, a my możliwości i umiejętności, aby go wykorzystać. Nie jest to dla nas, jako firmy i pracujących w niej specjalistów zupełnie nowy obszar biznesowy – w końcu to my jako ARBOMedia  wprowadzaliśmy samego Facebooka na polski rynek reklamy, będąc jego biurem reklamy przez dwa lata – mówi Artur Muszkiet, dyrektor zarządzający Ströer Digital Media.

Źródło: Ströer Digital Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Wydatki reklamowe w maju. Przoduje handel
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w maju 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej.
Taki sam czas na stronach WWW z nowymi technologiami dla pań i panów
Okazuje się, że w maju 2018 roku na stronach WWW związanymi z nowymi technologiami płeć piękna spędzała prawie tyle samo czasu co panowie. Sprawdź ciekawostki o polskich internautach, które przygotowała firma Gemius.
Klasyka rocka na wakacje w Rock Radiu
Już od najbliższego poniedziałku, 25 czerwca br. Rock Radio zagra klasykę rocka według wakacyjnej ramówki. Na antenie będzie można usłyszeć m.in. Piotra Kędzierskiego, Łukasza Ciechańskiego i Adama Wajraka, a w Studiu Letnim Rock Radia znani muzycy raz w tygodniu będą na żywo wybierać swoją ulubioną rockową klasyczną 10-tkę.
Współczesny konsument – przed tv z telefonem w ręku
Ponad 90 proc. polskich internautów w czasie bloków reklamowych w telewizji korzystało ze smartfona. Jedna trzecia przeglądała w tym czasie aplikacje społecznościowe, a co piąta osoba grała w gry. Co jeszcze wiemy o jakości kontaktu z reklamą na wielu ekranach? Sprawdź najnowszą analizę Gemiusa przeprowadzoną dzięki pierwszemu na rynku polskim badaniu...
„Wyborcza na Początek Lata” – mnóstwo czytania na najdłuższe dni w roku
Już w najbliższą sobotę, 23 czerwca br. ukaże się wyjątkowy numer „Gazety Wyborczej”. Z okazji rozpoczynającego się lata będzie do niego dołączone specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” – „Wyborcza na Początek Lata”, a także przewodnik kulturalny „Co Jest Grane Latem” oraz, jak w każdą sobotę, nowy numer...
 
niedziela 24.06.2018, 72 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone