logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ströer Digital Media wprowadza stały pomiar wskaźnika advisibility

  PR 27.09.2016, przeczytano 587 razy

Dom sprzedaży mediów interaktywnych Ströer Digital Media wprowadza pomiar wskaźnika advisibility na wszystkich stronach swojej sieci reklamowej. Firma będzie badała widoczność reklam za pomocą narzędzia dostarczonego przez Meetrics GmbH – jednego z czołowych europejskich dostawców oprogramowania mierzącego jakość ruchu i advisibility.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/str%C3%B6er-digital-media-wprowadza-staly-pomiar-wskaznika-advisibility-,30050,artykul.html

Advisibility to wskaźnik pokazujący, jak duża część reklamy była widoczna dla użytkownika przez określoną ilość czasu. Zgodnie ze standardami IAB tylko kreacja, której co najmniej 50 proc. obszaru było widoczne przez 1 sekundę może być zakwalifikowana jako widzialna dla odbiorcy. Pomiary prowadzone są od początku września na wszystkich z ponad 800 stron sieci Ströer Digital Media.

- Rozpoczęcie szeroko zakrojonego badania advisibility na całej naszej sieci to odpowiedź na oczekiwania ze strony reklamodawców, dla których widoczność reklamy staje się powoli jednym z głównych KPI kampanii reklamowych – mówi Artur Muszkiet, dyrektor zarządzający Ströer Digital Media.

Zbieranie i analizowanie wyników advisibility to również krok w stronę bliższej współpracy Ströer Digital Media z wydawcami. - Pragniemy być dla naszych partnerów doradcą w zakresie rozwoju ich produktu reklamowego. Dlatego w najbliższym czasie będziemy dzielić się z wydawcami informacjami z pomiarów widoczności kreacji na ich stronach i sugerować im konkretne działania, które pozwolą im poprawić wybrane wskaźniki charakteryzujące ich powierzchnie reklamową  – dodaje Artur Muszkiet.

Za pomiary odpowiada firma Meetrics, czołowy europejski dostawca rozwiązań mierzących widoczność reklam, brand safety, czy tzw. non-human traffic.

Zdecydowaliśmy się na Meetricsa, ponieważ zapewnił nam  kompleksowe narzędzie, które umożliwia nie tylko dokładny pomiar advisibility. Podaje również możliwe przyczyny, dla których konkretna kreacja była „niewidoczna” – mogła być np. za nisko, być nie pełni wyrenderowana, bądź użytkownik mógł zbyt szybko opuścić witrynę by ją zobaczyć. Nie bez znaczenia jest fakt, że nasz partner legitymuje się prestiżowymi certyfikatami branżowymi MRC oraz ABC/JICWEBS oraz to, że dodatkowo w ramach badania mierzone będą inne wskaźniki jakościowe jak na przykład poziom ruchu non-human – wskazuje Maciej Kiełczewski, Product Development Senior Specialist w Ströer Digital Media. Ströer Digital Media jest pierwszym domem sprzedaży w Polsce którego sieć reklamowa zostanie przebadana  na szeroką skalę  pod kątem wskaźnika advisibility.

Źródło: Ströer Digital Media

www.stroerdigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje pilotażowy program rezydencji art+design+science
Science Now wraz z partnerami zapraszają do udziału w pilotażowej edycji pierwszej w Polsce rezydencji artystyczno-naukowej wzorowanej na formacie „European Digital, Art and Science Network”.  
Keencut Evolution 3 – nadeszła rewolucja w cięciu
W ofercie API.PL jest już dostępny trymer wielkoformatowy Keencut Evolution 3. To następca popularnego oraz wyjątkowo precyzyjnego trymera Keencut Evolution 2.
Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex
Wystartowała druga odsłona kampanii Hortex, promująca najnowsze warianty smakowe Warzyw na patelnię.
Spotkania Marketingowe w Olkuszu
Do Olkusza zawitają Rycerze Marketingu. Ta inicjatywa ma przybliżyć mieszkańcom Srebrnego Miasta jak działa marketing i w jaki sposób w pełni wykorzystać możliwości Facebooka, by wypromować swoją markę.
Złośliwe oprogramowanie eGobbler powraca, tym razem wykorzystując lukę WebKit wykorzystywaną głównie przez przeglądarkę Safari iPhone'a. Analitycy bezpieczeństwa z Confiant szacują, że od rozpoczęcia najnowszej kampanii eGobbler, 1 sierpnia, doszło do 1,16 miliarda wyświetleń.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764